جاباما
۱۱۰۷۱۰۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

امیدواریم روزی عامل حباب قیمت‌ها شناسایی شود

نماینده شاهین دژ در مجلس، گفت:پدیده‌ای به عنوان حباب در کشور وجود دارد که هرگز شناسایی، دستگیر و مجازات نشده است امیدواریم روزی کسی این حباب را شناسایی و دستگیر کند.

خبرگزاری تسنیم: نماینده شاهین دژ در مجلس، گفت:پدیده‌ای به عنوان حباب در کشور وجود دارد که هرگز شناسایی، دستگیر و مجازات نشده است امیدواریم روزی کسی این حباب را شناسایی و دستگیر کند.

حسن همتی نماینده شاهین دژ در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ) قوه مقننه و در تذکری شفاهی، گفت: تورم و وضعیت اقتصادی نامناسب در کنار شرایط کرونایی مردم کشور را به شدت نگران کرده، در دوران کرونا کسب و کار مردم آسیب دید و اقدامی برای جبران آن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه درآمد بخش زیادی از مردم روزانه است و در حال حاضر قادر به تأمین معیشت خود و خانواده نیستند، ادامه داد: حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران متناسب با افزایش قیمت دلار افزایش داده نشده، در بازار و بر روی قیمت کالاها نظارتی وجود ندارد، دولت بازار را رها کرده و احتکار مردم را دچار مشکل کرده است.

نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس با تأکید بر اینکه بخش اعظمی از زمان مردم در صف‌های خرید اجناس هدر می‌رود، عنوان کرد: دلالی و واسطه‌گری مردم را با مشکل جدی مواجه کرده، تولیدکنندگان محصول خود را با قیمت پایین به بازار عرضه می‌کنند اما همان محصول پس از گردش چندباره بین دلالان با قیمت بسیار بالایی به دست مصرف‌کنندگان می رسد.

همتی تصریح کرد: پدیده‌ای به عنوان حباب در کشور وجود دارد که هرگز شناسایی، دستگیر و مجازات نشده، مسئولین هر بار پس از افزایش قیمت محصولات در بازار حباب را عامل گرانی اعلام می‌کنند، امیدواریم روزی کسی این حباب را شناسایی و دستگیر کند.

وی افزود: دولتمردان قبل از سال جدید و بعد از آن صراحتاً اعلام کردند که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداریم اما متأسفانه به فاصله چند روز قیمت بسیاری از اجناس افزایش پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صاحب دولته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلطان حباب

    • بدون نام

      دولت حرف الکی میزنه دستتون برا مردم روشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج