جاباما
۱۱۰۷۱۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آمریکا: متعهد به حفظ امنیت اسرائیل هستیم

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا بر تعهد دولت «جو بایدن» به حفاظت از امنیت و ثبات رژیم صهیونیستی و برتری نظامی آن در خاورمیانه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا: « لوید آستین » وزیر دفاع آمریکا بر تعهد دولت « جو بایدن » به حفاظت از امنیت و ثبات رژیم صهیونیستی و برتری نظامی آن در خاورمیانه تاکید کرد.

«لوید آستین» که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است امروز (یکشنبه) پس از دیدار با «بنی گانتس» وزیر دفاع رژیم صهیونستی در کنفرانس خبری که بصورت مستقیم از برخی شبکه‌های منطقه پخش شد، گفت که همکاری آمریکا با رژیم اسرائیل ضروری است و تعهد واشنگتن برای حمایت از این رژیم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: من به «گانتس» وزیر دفاع رژیم اسرائیل اطمینان دادم که ما به حمایت مستمر از این رژیم و تعهدات آمریکا متحده برای مشورت با آن‌ها برای اطمینان از قدرت آن‌ها متعهد هستیم.

وزیر دفاع آمریکا ادامه داد: در این دیدار توافق کردیم که همکاری‌های دفاعی بین طرفین بهبود و تقویت شود.

آستین خاطرنشان کرد که در دیدار با «گانتس علاوه بر قراردادهای عادی‌سازی روابط با کشورهای بزرگ عربی و مسلمان، مواردی از جمله برنامه‌های رژیم اسرائیل برای دستیابی به تجهیزات دفاعی مطرح شد.

وی با بیان اینکه امروز گفتگوهای بسیار مثمر ثمر بین ما و وزیر دفاع رژیم صهیونیستی انجام شد و مشتاقانه منتظر پذیرایی از وی در آمریکا هستم، افزود: به مشارکت قوی و مستحکم اعتماد دارم و روابط بین آمریکا و رژیم اسرائیل بر اساس اعتماد از دهها سال پیش برقرار بوده است و ما امیدواریم که در سالهای آینده آن را بیشتر تقویت کنیم.

همچنین وزیر دفاع رژیم صهیونیستی گفت که همکاری بین این رژیم و آمریکا طولانی است و بر اساس منافع و ارزش‌های مشترک و همچنین روابط شخصی بنا شده است.

بنی گانتس، انتخاب سرزمین‌های اشغالی از سوی وزیر دفاع آمریکا برای اولین سفرش به منطقه را نشان دهنده عمق روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا دانست و افزود: من به دشمنانی که سعی می‌کنند بین ما اختلافات ایجاد کنند می‌گویم که موفق نخواهید شد.

وی با ابراز خرسندی از روابط مستحکم بین «تل آویو» و «واشنگتن» اظهار داشت که روابط آمریکا و رژیم اسرائیل در دوره بایدن نیز تقویت می‌شود.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی اظهار داشت که این رژیم برای دستیابی به حفظ امنیت و برتری نظامی در منطقه از طریق توافق و مشارکت با واشنگتن، همکاری نزدیکی با آمریکا خواهد داشت.

وی افزود: به وزیر دفاع آمریکا (آستین) تاکید کردم که رژیم اسرائیل، واشنگتن را به عنوان یک شریک کامل برای مقابله با همه چالش‌ها از جمله تهدید ایران که تهدیدی استراتژیک برای ثبات خاورمیانه است، می‌داند.

بنی گانتس اضافه کرد: ما با متحدان خود در آمریکا کار خواهیم کرد به شرطی که هر توافق با تهران، امنیت و ثبات رژیم اسرائیل را تضمین کند.

وی همچنین گفت که با وزیر دفاع آمریکا درباره ادامه همکاری رژیم صهیونیستی با تشکیلات خودگردان فلسطین برای تحقق پیشرفت مردم در سرزمین‌های فلسطین صحبت کرده است.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در نخستین سفر یک مقام ارشد دولت «جو بایدن» به منطقه امروز (یکشنبه) وارد مناطق اشغالی فلسطین شد.

وزیر دفاع آمریکا قرار است در جریان سفر دو روزه خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «بنی گانتس » وزیر دفاع و مقامات ارشد این رژیم دیدار و گفت و گو کند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» گزارش داد که سفر وزیر دفاع آمریکا به سرزمین‌های اشغالی به دعوت «بنی گانتس » وزیر دفاع این رژیم انجام شده است و این دیدار که اولین بار توسط یک مقام عالی دولت جدید آمریکا از زمان تصدی «بایدن» انجام شده است برای نهادهای امنیتی اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این سفر در زمانی انجام می‌شود که آمریکا برای بازگشت احتمالی به پرونده هسته‌ای ایران مذاکرات با تهران را از طریق شرکای اروپایی خود از سر گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج