۱۱۰۷۱۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نوبخت: رشد اقتصادی منفی را مثبت کردیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام اینکه رشد اقتصادی منفی را از سال ٩٢ تا ٩٧ مثبت کردیم، گفت: طبق گفته رییس جمهور اگر کار‌های سنجیده سازمان برنامه و بودجه نبود، این آرامش را در کشور نداشتیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام اینکه رشد اقتصادی منفی را از سال ٩٢ تا ٩٧ مثبت کردیم، گفت: طبق گفته رییس جمهور اگر کارهای سنجیده سازمان برنامه و بودجه نبود، این آرامش را در کشور نداشتیم.

محمدباقر نوبخت، در نشستی مجازی با معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در وضعیت تحریمی طی سال‌های ۹۲ تا ۹۷ با حضور در مذاکرات مختلف و گسترش روابط بین الملل، توانستیم به رشد شتابان اقتصادی برسیم.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، وی افزود: به جای دستیابی به رشد اقتصادی شتابان، تلاش کردیم جلوی ریزش رشد اقتصادی را بگیریم و رشد اقتصادی منفی را مثبت نگه داریم.

نوبخت اظهار کرد: دشمنان تلاش کردند از طریق مضایق اقتصادی، آستانه تحمل مردم را پایین بیاورند و آنها به خیابان‌ها بریزند، ولی ما با بکار بردن اقدامات موثر، مدیریت کردیم. تا جایی که به گفته‌ رییس جمهور، اگر کارهای سنجیده سازمان برنامه و بودجه نبود، این آرامش را در کشور نداشتیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: به دلیل تغییر شرایط پیش مردم شرمنده‌ایم که به آنچه استحقاقش را دارند، نتوانستیم دست یابیم. اما در برابر محدودیت‌هایی که وجود داشت چه در عرصه جبران بخشی از قدرت خرید و از آن طرف توسعه زیرساخت‌های کشور، سربلند هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج