جاباما
۱۱۰۷۱۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شکست یزدانی در فینال کشتی گزینشی المپیک

۳ آزادکار ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، با ۲ مدال طلا و یک نقره به کار خود پایان دادند.

ایسنا: ۳ آزادکار ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، با ۲ مدال طلا و یک نقره به کار خود پایان دادند.

در پایان رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا، یونس امامی در ۷۴ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم با حاضر نشدن حریفانشان در دیدار فینال، به مدال طلا رسیدند اما امیر محمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم مغلوب حریف قرقیزستانی شد و به مدال نقره رسید. نفرات راه یافته به فینال موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شدند و دیدار نهایی حکم مبارزه تشریفاتی را داشت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم محمد عبدالکریم از کویت را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد حاجی محمد علی کشتی گیر روسی الاصل از بحرین گذشت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار فینال شد. یزدانی در فینال با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ مغلوب ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر منگ حجی جان از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ مان از هند را از پیش رو برداشت و ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک را نیز کسب کرد. وی در دیدار فینال با توجه به حضور نیافتن بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر نائویا آکاگوما از ژاپن را مغلوب کرد. وی در مبارزه بعدی ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۵ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در ۳۰ ثانیه ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با توجه به حاضر نشدن ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک از ازبکستان به مدال طلا رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج