جاباما
۱۱۰۷۳۱۲
۱۹۹ نظر
۸۷۶۰۵
۱۹۹ نظر
۸۷۶۰۵
پ

عاشق دوست شوهرم شدم، چه کار کنم؟

در زندگی زناشویی امروز؛ به مسائلی بر می‌خوریم که در قدیم حتی فکر کردن به آن وحشتناک بود. معضلات و مشکلاتی در زندگی زوجین پیش می‌آید که از تصور خارج است. عاشق دوست شوهرم شدم! چه کار کنم؟ خود را بجای مشاور قرار داده و به این سوال پاسخ دهید.

عصر ایران: در زندگی زناشویی امروز؛ به مسائلی بر می خوریم که در قدیم حتی فکر کردن به آن وحشتناک بود. معضلات و مشکلاتی در زندگی زوجین پیش می آید که از تصور خارج است. عاشق دوست شوهرم شدم ! چه کار کنم ؟ خود را بجای مشاور قرار داده و به این سوال پاسخ دهید.

عاشق دوست شوهرم شدم، چه کار کنم؟

عاشق دوست شوهرم شدم ، چه کار کنم؟

سوال - سلام من شعله هستم چند وقتیه که دچار یک احساس عجیب شدم! من عاشق همسرم نیستم ولی صادقانه دوستش دارم و به او احترام میزارم و فکر میکردم این از عشق هم برتره. مرد مجرد دیگه ای تونسته بعد از 7 سال ازدواج فکر منو مشغول کنه!

خودمم باورم نمیشه دارم اینو میگم ولی حقیقت داره. من یه دختر سه ساله دارم. اول فکر میکردم حس مثبت من نسبت به ایشون به خاطر اینه که من برادر ندارم! اما نباید خودمو گول بزنم قضیه عمیق تر از این حرفاست.

این آقا صدای خاصی دارن و از عطر خوبی استفاده میکنن. در حالی که همسرم حتی نسبت به بهداشت شخصیش کاهله چه برسه به مسواک و عطر و …!

به هر حال به خودم حق نمیدم اصلا از حس خودم در عجبم!

ارتباطم با اون آقا در حد پیامک و مشغول شدن ذهنه اما می ترسم بیشتر بشه. ایشون از دوستان و همکار همسر هستن. من در پیشگاه خدا احساس گناه نمی کنم چون خدا از دلم خبر داره اما برای رابطه ام با همسرم به شدت نگرانم.

سوال - سلام. خانمی ۲۹ ساله هستم و دارای دو فرزند .زندگی بسیار خوبی دارم عاشق زندگیم هستم هرگز به هیچ مرد غریبه ای نگاه مستقیم نداشتم و اولین بار عاشق همسرم شدم ۱۱ساله ازدواج کردیم و هردو پایبند به اصول زندگی بودیم.

مشکل اصلی اینه من چندوقته از دوست همسرم بسیار خوشم اومده اونقدر که هرشب بهش فکر میکنم هرشب عکسش رو از گوشی همسرم نگاه میکنم گاهی باهم رفت و آمد داریم خیلی آقا و نجیب بود از یه طرف ذره ای از عشقم نسبت به همسرم کم نشده .

عاشق این آقا شدم گاهیم متوجه نگاه عجیبش میشم بنظرتون چیکار کنم؟ از طرفی خانمش اصلا محلش نمیذاره اصلا بهش محبت نمیکنه دلم میخواد مدام ببینمش مدام رفت و آمد کنیم اما من همسرمم دوست دارم. تو رو خدا راهنماییم کنید.

جواب مشاور

سلام. عزیزدلم هدف شما از این ارتباط چیه؟ اینکه همسر ایشون بی احساس هستند نقشی در زندگی شما نداره و هیچ ربطی هم به شما نداره.

شما فقط قالبی از زندگی اونها رو میبینید اما واقعیت شاید آنچیزی نباشه که میبینید، زندگی شما همسر و خانواده ی شماست نه اون کسی که در رویای شماست پس ایشون رو از تصورات خودتون پاک کنید آنچه که هست همسرتونه که هیچ مشکلی باهاش ندارید.

همسری که صادقانه شما رو دوست داره و صادقانه به شما محبت میکنه و برای بقا و ماندگاری زندگی نهایت تلاش خودش رو میکنه.

گاهی وقتها بی دغدغه بودن شما دغدغه ی اضافه ایجاد میکنه، یه مقدار احساسات خودتون رو اولویت بندی کنید و اونها رو مهار کنید دلیل نمیشه از هرچیزی خوشتون اومد شبانه روز بهش فکر کنید!

مسلم بدونید این فقط یه احساسه قرار نیست به هر احساسی رنگ و لعاب بدید بحث کنترل انسان است بحث این هستش که فرد باید یادبگیره در زندگی خودش بین احساساتی که دارد تبعیض قائل بشه خوب و بد اون رو متوجه بشه آنچه که مضر هست بذاره کنار آنچه که به نفع خودش و خانواده اش و رشد زندگیش هست رو قبول بکنه.

بهرحال ایشون بخشی از وقت و فکر و ذهن شما رو گرفته و این خیانت است خیانت به همسری که شما رو دوست داره، این رو درنظر داشته باشید که ادامه دادن این رابطه به نفع شما نیست.

اگر میخواید در زندگیتون دچار تنش و اختلاف نشید این رابطه رو قطع کنید و باید هم قطع کنید چون این رابطه برای زندگی شما خطرناکه پس برای زندگی خودتون حریم قائل بشید که کسی جرئت گذشتن از خط قرمزهای شما رو نداشته باشه , با همسرت بیشتر حرف بزن وقت بگذرون و اگر مشکلی دارید حلش کنید و این احساسات پوچ رو حتما کنار بذارید. موفق باشید…

عاشق دوست شوهرم شدم، چه کار کنم؟

آسیبی به بزرگی کشتن یک زندگی

همان زندگی مشترکی که روزگاری نه چندان دور باامید به وفاداری و با آرزوی داشتن روزهایی شاد آغاز شد. اگر پای صحبت‌ها و خاطرات مشاوران خانواده بنشینیم، اگر سری به دادگاه‌های خانواده بزنیم و اگر کمی بیشتر زیر پوست شهر برویم ردپای این بی‌وفایی‌ها را خواهیم دید.

و اگر بخواهیم صادق باشیم حتما می‌پذیریم که این ردپا‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. ردپاهای جامانده روی بسیاری از زندگی‌ها که اثر زشت به جامانده از آن به راحتی پاک نخواهد شد.

واقعیت این است که خیلی از زوج‌ها تعهد در زندگی مشترک را در کارکردن، انجام وظایف معمول و به دست کردن حلقه ازدواج خلاصه می‌کنند اما «بار بارا دی آنجلیس» می‌گوید: تعهد واقعی یک حلقه ازدواج. عقدنامه، سند ازدواج یا سال‌هایی نیست که با یکدیگر زندگی کرده‌اید. بلکه رفتار شماست در یک یک روزهای زندگی با فردی که دوستش دارید.

یکی از ویژگی‌های ازدواج، تعهد و پایبندی هریک از همسران به یکدیگر و حقوق متقابل است به گونه‌ای که این تعهد شالوده زندگی مشترک است؛ در غیر این صورت اعتماد متقابل بین همسران یا اعضای خانواده کمتر و کمتر خواهد شد.

با گذشت زمان زندگی برخی از این افراد به جدایی کشیده می‌شود اما برخی دیگر از آن‌ها به زندگی مشترکشان با آهنگی یکنواخت و ملال آور ادامه می‌دهند و به ارتباطات نامشروع روی می‌آورند.

به عقیده روان‌شناسان، مهم‌ترین انگیزه زن و مرد متاهلی که به سوی روابط نامشروع کشیده می‌شوند، تجربه مجدد صمیمیت است. چیزی که دیگر آن را در زندگی مشترکشان نمی‌یابند.

اگرچه هیچ‌کدام از دلایل پی آمده، خیانت و بی‌وفایی را توجیه نمی‌کند و راه‌حل اساسی برای این مشکلات مشاوره، گفت‌وگو و صبر است برخی از عوامل اثرگذار بر این موضوع بدین قرار است

عاشق دوست شوهرم شدم، چه کار کنم؟

عدم رضایت از ازدواج و برآورده نشدن نیازهای عاطفی و زناشویی

یکی از عوامل اصلی خیانت، نارضایتی از روابط زن و شوهر است؛ زمانی که بین همسران روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد فرد به همسر خود خیانت کند.

اختلالات زناشویی که به مرور زمان برای برخی به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود فرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

همسرانی که به هر دلیلی از محبت و توجه شریک زندگی خود محروم باشند، معمولا وقتی مورد وسوسه و اغوای شخص دیگری قرار می‌گیرند ممکن است دچار انحراف شوند.

انگیزه‌ای برای پایان دادن ازدواجی که دیگر رضایت بخش نیست

رفتارهای زشت، نق زدن‌های دائمی، نزاع‌ها و مجادله‌های فراوان دستورالعمل مناسبی برای ایجاد سردرد و در تصور برخی همسران (البته به نادرست)، خیانت بهترین راه فرار از جهنم خانه است. راهی که البته آن‌ها را از چاله درمی آورد و به چاه می‌اندازد.

انتقام از همسر

برخی از زوجین به اشتباه فکر می‌کنند حال که مورد خیانت قرار گرفته‌اند آن‌ها نیز مجاز به مقابله به مثل هستند. برخی تصور می‌کنند باید طعم تلخ دارویی را که به آن‌ها خورانده شده، به همسرشان بخورانند تا متوجه اشتباه خود و آنچه که بر سر همسرشان آمده بشوند. غافل از اینکه این کار قبل از هر کسی خودشان را از پا درمی آورد.

برگرداندن حس فردیت و استقلال

یک نظریه بر این عقیده است که انگیزه چنین عملی تمایل افراد به برگرداندن حس فردیت و استقلالی است که در چارچوب ازدواج تضعیف شده است.

فرد ممکن است از نظر عاطفی به حدی از بلوغ هیجانی نرسیده باشد که بتواند در مقابل ناراحتی یا نارضایتی همسر، تمامیت خود را حفظ کند، به همین دلیل با جست‌و‌جوی یک رابطه جدید در واقع در جست‌و‌جو و بازسازی خود جدید است.

اطمینان خاطر از جذابیت برای جنس دیگر

برخی از افراد در پی نیاز به اطمینان خاطر از اینکه هنوز برای جنس دیگر جذاب و خواستنی هستند، به رابطه خارج از ازدواج رو می‌آورند.

به واقع، در روابط طولانی این سوال برای برخی پیش می‌آید آیا هنوز در بازار خریداری دارند یا خیر؛ که یافتن پاسخ این پرسش ممکن است آنان را به سوی اهداف غیرمشروع سوق دهد.

کسب هیجان و تنوع

بعضی مواقع هم رابطه خارج از ازدواج، فقط به منظور کسب هیجان و تنوع اتفاق می‌افتد یعنی هیچ شکایت یا نارضایتی خاصی در ازدواج وجود ندارد فقط برخی افراد به دنبال هیجان رابطه خارج از ادواج هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانمی که میگید ۱۱ ساله عاشق همسرتون هستین شما اگه عاشق بودین به خودتون اجازه نمیدادین به یکی دیگه فکر کنید

      پاسخ ها

      • msi

        چه دلیل مسخره ای..

      • بدون نام

        با تمام وجود به خداوند از شر وسوسه های شیطان پناه ببر و خودت هم تلاش کن تا همه ارتباطات رو قطع کنی شاید اولش سخت باشه اما به لطف خدا از شر این وسوسه که اسمش رو احساس گذاشتید راحت میشید . در پناه خداوند متعال .

      • میتی از مشد

        این مسائل بسیار مهم هستند و ما نمیتوانیم بگوییم که کار زن یا مرد درست است یا غلط . باید متخصصان روانشناسی در مورد این موضوعات بحث و بررسی کنند نه ادم های مذهبی . مسائل عاطفی اونقدر پیچیده و ظریف هستند که نمی توان به راحتی در مورد درست یا غلط بودن یک کار نظر داد

      • اسی

        مزخرفه
        آدمیزاد پیچیده تر از اینحرفاست که با جملات کلیشه ای بشه کنترلش کرد

      • کررار

        جواب به این سوال ؛
        چه شد که به این نقطه رسیدیم؟؟؟
        تا کنون از خود پرسیده ايم هدف از زندگی مشترک چیست؟
        چگونه زمان تصمیم گیری برای ازدواج اجبار در کار نیست اما باز هم شاهد آمار بالای طلاق و گاهی متاسفانه خیانت در جامعه هستیم؟
        وقتی به مسائل فکر میکنید به راحتی جواب آن را میابید.
        آفرینش جهان هستی برا اساس نظم و دقت بنا گردیده و هر زمان این شرایط تعمدا یا سهوا دچار تغییر گردد، میتوان شاهد بر هم خوردن نظم و ایجاد نارضایتی بود.
        در زندگی مان زمانی که تعاریف از زندگی مشترک تغییر و وظایف نیز کم رنگ گردد چه از طرف زن و یا مرد شاهد چنین رخدادی که اکنون جامعه را مبتلا نموده.
        راه حل ساده آن این است که زن بایستی زن باشد و مرد بایستی مرد. جابجایی نقشها و ایجاد توقعات نابجا عامل اصلی ضربه به بنیاد خانواده است.
        موفق باشيد و شاد و سلامت،،،

      • بدون نام

        کسی که این دلیل براش مسخرست هیچ تصوری از عشق واقعی نداره

      • بدون نام

        اصلا مرد تو عالم مجردی قدرت داره خودشو خودش. تمام درآمدش مال خودشه با رفیقاش کیف میکنه ولی وقتی زن بگیره بدبخت میشه من خودم به هیچ عنوان زن نمیگیرم اگرم یه روز به احتمال یه درصد زن بگیرم فقط برای بچه که نسلم منقرض نشه

      • بدون نام

        هر آدمی ممکنه دچار احساسات مختلف خوب یا بد بشه. هرچقدر سخت، هرچقدر آزار دهنده باید سعی کنیم اصول خودمون رو حفظ کنیم. درسته... ممکنه همیشه موفق نشیم ولی
        بیشتر به خودمون اعتماد میکنیم و کم کم جواب میگیریم

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        ینی چی

    • سام

      بدبخت ما مردای بیچاره که برای در آوردن یه لقمه نون هرنوع سگدویی میزنیم. من نرفتم تایلند ولی شنیدم حتی روسپی های تایلندی هم وقتی حلقه دست یک مرد میبینند، جواب منفی میدن. یعنی بعضیا (چه زن چه مرد) از روسپیای تایلندی هم دلشون شل تره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضیاتون بیچارن. همتونم بیچاره نیستین :))

      • بدون نام

        متأسفانه خیلی از زنها همینکه اولین مشکل زندگی با شوهراشون پیش بیاد سریع میرن تو فاز داغون. استوری میزارن حالم بده. یا کاش بمیرم. بهمین راحتی هم میرن با یه پسر دوست میشن فکر میکنن با یه غریبه دردل کنن حالشون خوب میشه یهو میبینن منجلاب فساد گیر کردن

      • SS

        عالی بود

      • بدون نام

        چقدر قشنگ گفتی...

      • بدون نام

        آفرین به تو که متعهدی خوشم اومد

    • بدون نام

      بسه دیگه بی عفتی اه حال آدم بهم میخوره ازین همه بی خانواده بودن

      پاسخ ها

      • سارا

        خودت ازهمه بدتری پاش بیفته.

      • بدون نام

        سارا باهات موافقم
        من یه مردی هستم که خودم و اطرافیانم روی خانواده دوستیم قسم می خوردن ولی شد اونچه که نباید می شد و شرمنده خدا ، خودم و همسرم تا ااااابد شدم ، آقایون زیاد به دیگران خورده نگیرید ، وقتی آب بود و شنا نکردی مردی !

      • سهند و سبلان

        چه حرف مسخره ای

      • بدون نام

        نه تا الان که مجرد بودم سعی کردم خطایی نکنم چه برسه وقتی متاهل باشم پس نمیشناسی تهمت نزن

      • بدون نام

        شما متاهل‌ها گندش رو دراوردین بعد هی به مجردها توهین می کنید

      • بدون نام

        من همزمانی که مجرد بودم ایمانم قوی بود ولی بعد از تاهل نسبت به قبل گناه کردم خیلی برام گیر میدادند مقاومت میکردم یه خرده خوش تیپ ومهربون بودم ولی مقاومت میکردم گناه نکنم ایکاش میمردم آخر به گناه افتادم شب وروز به خدا التماس میکنم از شر ش خلاص بشم نمیتونم البته فقط در حد پیام نه بیشتر بازم وابستگی میاره خیلی سخته البته قبلا به دو سه نفر شماتت کردم این به سرم اومد هیچ موقع به کسی ابراد نگیرید شاید پاش بیفته شما بد تر از اون بشین

    • بدون نام

      خیلی مفید بود
      ممنون

    • ۴۱۰

      سلام وخسته نباشید..اکثر این موارد رو اگر خوب بررسی کنید میبینید،این خانواده ها شدیدا به شبکه های ماهواره ای وفیلمها وسریالهای ان شدیدا وابسته هستن..بالای صدوپنجاه کانال شب وروز دارن فقط به زبان فارسی انواع پیامها رو بصورت کارشناسی شده به خورد مردم ما میدن.اگر یه نگاه منصف داشته باشین حرفامو تآیید میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینه و جالب این که برای این که از بچگی روی بچه ها و نوجوانان تاثیر بگذارند توی همه فیلمهایشان از بچه های نو جوان و کودک استفاده میکنند

      • بدون نام

        سریالها ی ایرانی هم هم شده جولان اگه جذابیت بازیگران و عشق وعاشقی بدبختی اینه که بهم هامون هم نگاه می کنن

      • محمد

        کاملا درسته

      • علی ایرانی

        مطرح کردن و راه حل دادن برای بعضی مسائل که بعضا توو فیلما میبینیم برای کمک به رفع مشکل نیست بلکه برای شسکتن قبح اون مسئله ست نه برای برطرف کردن مشکل

      • بهزاد جهانی

        تغرییبا درسته

      • بدون نام

        آفرین بیا سانسور کن

      • بدون نام

        موافقم دوست عزیز

    • بدون نام

      مردها در این مواقع میتونن ازدواج مجدد کنن، به بهانه های مختلف... خیانت فقط برای زنها مجازات داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا جمع نبندید. برای خودمن تو این سالها بخاطر موقعیتی که توش هستم چندین بار ازین اتفاقات افتاده.‌ با اینکه من یک مرد هستم و‌۵ساله همسرم فوت کرده هرگز حتی یکبار هم اجازه ندادم همسر همکار یا دوستی که بهم ابراز احساسات کرده،چراغ سبز یا امید به رابطه از طرف من دریافت کنه. مردان بسیاری هستند که هزاران بار حیای بیشتر از زنان دارند

      • بدون نام

        خیانت حتی اسمش هم درد آوره،

      • بدون نام

        اخه این چه چرتی هستش که میگی؟

      • بدون نام

        متاسفم برای اون هفده نفر که لایک کردن

      • vahid

        این حرف ها تمام وجودمو آزار میده
        میترسم از اون روزی که قیامت بشه و از شرمندگی نتونیم سرمون رو بلند کنیم.
        « يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي »؛ تو اي روح آرام يافته، به سوي پروردگار بازگرد در حالي كه هم تو از او خوشنودي و هم او از تو خشنود است، پس در سلك بندگانم در‌آي، و در بهشتم وارد شو.

    • بدون نام

      همش از بیکاریه
      آدم که بیکار و علاف باشه هزارتا فکر ناجور میاد سرش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره بری سرکار با هزارتا مرد سر و کله داشته. باشی دیگه بدتر

      • .

        از بیکاری هست ، ولی خوشی هم میزنه زیر دلشون چون هیچ دغدغه ای ندارد پا میشن برای خودشون دغدغه درست میکنند
        آدم که همیشه تندرست نیست ، فردی که خیانت می‌کنه یادش باشه که اگر مشکلی تو زندگی برایش پیش آمد یا مریض شد اونی که باهاش ارتباط داره خودش میکشه کنار ، اون همسر بیماری که بهش رسیدگی می‌کنه چه زن چه مرد فرقی نمیکنه
        اونی که باهاش رابطه داری وقتی مریض شدی دیگه الفرار می‌ره سراغ یکی دیگه

      • بدون نام

        افرين دقيقا اين معضلات اغلب مربوط به زن هاي بيكار خانه دار ايراني است
        به هيچ وجه با دختر بيكار ازدواج نكنيد

      • بدون نام

        کاربر عزیز 13:21 شما جامعه شناس و کارشناس آسیب های
        اجتماعی و معضلات خانوادگی هستین؟
        اگر هستین و طی تحقیقات معتبر به این نتیجه رسیدین یا مطالعه کردین، باز هم ادبیات پایان جمله تون زننده و توهین آمیزه؛ و اگر نیستین لطفا! خواهش میکنم! وقت بزارین روی خودتون و یاد بگیرین تا از چیزی مطمئن نیستین بیانش نکنین

      • بدون نام

        شما مردهای تمامیت خواه زنها رو بیکار کردید به این بهانه که نان آور خونه ایم، همیشه دو قورت و تیمتون باقیه همیشه

    • سمیرا

      متاسفانه این به اصطلاح بی عفتی،در جامعه ریشه دوانده،و هزار و یک دلیل میتونه داشته باشه که یکی از اونها بی ایمانیه واقعیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم چرانی چه برای زن چه مرد و شکستن حرمت و حیا باعث و بانی بیشترشه

    • بدون نام

      اثر کولیج را مطالعه فرمایید تا متوجه شوید که چرا این اتفاقات رخ می دهد و چرا نمی توان خلاف جهت طبیعت شنا فرمود پایدار و پر مطالعه و غیر لجباز باشید عزیزان من

      پاسخ ها

      • r.s

        این کتاب؟؟

      • بدون نام

        احسنت

      • سارا

        اسم کتابه یا نویسندش؟

    • بدون نام

      تو این دوره زمونه ادم ازدواج نکنه بهتره
      یه سریا از خونه پدر که میان بیرون تازه میخوان تینیجریشونو تو خونه شوهر تجربه کنن
      ازدواج نکن خانوم برو مستقل شو هر غلطی خواستی بکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کمبود تینیجریت دارن

      • گرگ بده گنده

        قرصه یاآمپول

      • پرویز غفاری

        فکر کنم زلیخا روی این خانم اثر گذاشته

      • SS

        موافقم

      • ر

        ای ول

      • بدون نام

        دقیقاً

    • بدون نام

      خلایق هرچه لایق...

    • زیزو

      ازار تو جون خودتت و امثال خودت چه زن چه مرد کن، اخی که اکثر زندگیها رو به فناست

    • بدون نام

      آدم وقتی بیکار باشه به این چیزا فکر میکنه.برو یه کاری پیدا کن کلاس های مختلف برو، یه زبان دیگه یاد بگیر ، کتاب بخون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اين بدبختي نتيجه اين طرز تفكر ايراني است كه وظيفه مرده پول در بياره
        و زن هاي بيكار تو خونه از بيكاري ...

    • بی نام

      اخلاق و تعهد و عفت در جای خود محفوظ، اما گاهی فکر میکنم واقعا بخشی از جامعه امروز ما بجز اسم مسلمان بودن اصلا به چیزی اعتقاد داره؟

    • ج.زی

      بعد میگن برو زن بگیر،بخدا من جوان این چیزا رو هر روز میبینم و میخونم کلا حالم از جنس مخالف و ازدواج و تشکیل زندگی مشترک بهم میخوره...نمیگم خدای نکرده همه خانوما اینجوری ان ولی اینروزا از بس ازین خیانتا میبینیم ادم دیگه هیچ عشق و علاقه ای رو باور نمیکنه ..بعضی خانوما واسه خیانت و کار زشتشون چ قشنگ خودشونو توجیه میکنن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی نگفته برو زن بگیر

      • بدون نام

        زنها که بیشتر خیانت از مردها دیدن در قالب صیغه و ازدواج چندم پس چی بگن، زنها بیشتر باید از ازدواج بترسن و متنفر باشن

    • عبدالرحمن

      وقتی بیکاری و زندگی زیادی زیر زبونت مزه کرده اینجوری میشه یعنی بیماری برو دکتر!

    • عرفان

      من چی باید بگم مجردم و الان معلوم نیست کی رو همسر اینده من کراش داره یا اون داره با کی رل میزنه خدااایاا خودت همسرمو ک گم شده نجات بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بده

      • بدون نام

        ایول شاد شدم

      • سپیده

        خدا یه عقلی بتو یه پولی بمن بده

      • بدون نام

        انشاء الله یک همسر عفیف و باحیا گیرتون بیاد که اهل این حرفها نباشه

      • یوزارسیف

        ایشالا یکی مثل زلیخا گیرت میادکه از دستش دق کنی

    • بدون نام

      اون آقایی که میگه بد بخت ما مردهای بیچاره ؟؟خدمتتون عرض شود که آقایونی که عاشق دوست خانومشون میشن تعدادشون خیلی بیشتر از خانوم‌هایی هست که به همسرشون خیانت می کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر دوتاش زشته
        اول جدا شو بعد برو ببين اصلا ميخواتت يانه
        بعدشم پشيمون شو كه اونجوري كه فكر ميكردم نيست

      • جودی

        آقایان در طول تاریخ تنوع طلبان محترمی بودند و هستند و خواهند بود

      • بدون نام

        جدی؟ این آمار از کجا آوردی

      • بدون نام

        خیانت، خیانت، خیانت
        ناميست،،،
        درد آور

      • بدون نام

        چرا انقدر مسئله رو جنسیتی می کنید؟
        هر دو تاش بده

      • بدون نام

        چرت نگو

      • بدون نام

        لطفا چرت نگو

    • بدون نام

      سلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام

    • بی نام

      واقعا جامعه اصیل ایرانی به کجاها رفته بنیان خانواده سست شده متاسفیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو تا کیسه سیمان بیار بریز پاش که سفت بشه

      • بدون نام

        سست نشده از هم پاشیده !

      • بدون نام

        سست نشده از هم پاشیده کلن !

    • بدون نام

      عین همین موضوع در محل ما اتفاق افتاده که طرف از شوهرش جدا شد و با دوست شوهرش ازداوج کردم اما اتفاق عجیبی افتاد بعداز یک سال زندگی کارشون به دعوا کشید که طرف با لگد زده بود تو شکم طرف که بچه اش سقط شد که تا دم مرگ رفت ، حالا هم از همه جا رونده ، اینکارها خیری توش نیست ، حتما با یه روانشاس مذهبی خودتون رو درمان کنید و اگه میتونید به مدت زیادی از شوهرتون دور باشید و همچنین از دوست پسرت و حتی گوشیتو عوض کن تا بهت دسترسی نداشته باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمومیت نداره

    • msi

      من مردم خودم اما وضعیت مردها هم همینه حتی شاید بیشتر .. یک در صد هزار هم پیدا نمیشه مرد و زنی که واقعن عاشق هم باشن تمام عمر، کلن مخالف با قائده ازدواج هستم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما برو یکم باسواد شو بعد نظر بده
        قاعده...

      • محمد

        دقیقا با حرفت موافقم ما مردها خیلی بدتر و خیانتکار تریم ولی خب خیانت مرد عادی شده توو ایران اگه زن خیانت کنه بده ولی مرد خیانت کنه بد نیست.. عاقبت این طرز فکر غلطمونم شده همین.. خانوما دارن تلافی میکنن

    • بدون نام

      بیشتر مردها بی وفا هستن.و به دنبال تنوع هستن.مرده ۶۰ سالشه اومده میگه من زن ندارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید همسرش فوت کرده یا اصلاً ازدواج نکرده...

      • بدون نام

        بیشتر زن ها هم بی وفا هستن

      • بدون نام

        چرت نگو

      • یوزارسیف

        اخه عزیزم هر روز املت که خوردن نداره تقصیر ما که نیست

    • بدون نام

      زنا مردا همین اند تنوع طلب تر شدن نسبت به گذشته

    • بدون نام

      ممنون از مقاله خوبتون

    • بدون نام

      زنا حال بهم زن خیانت کار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این زن ها مهدور الدم هستن اگه با حرف درست نشن باید برن بدرک

    • بدون نام

      بعد به مرد میگن دائم شکاکی جالبه

    • بدون نام

      به نظرم آدم متاهل نباید پای دوست مجردش رو به خونه ش باز کنه چه زن باشه چه مرد، واسه رفت و آمد با دوستان متاهل هم حد و حدود رو رعایت کنیم بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا این نکته بسیار مهمیه واقعا چه لزومی داره بعد ازدواج دوستان خود رو وارد زندگیتون کنید . تو این زمانه چشم چپ به چشم راست نمیتونه اطمینان کنه شما چطور دوستتون رو وارد زندگی تون میکند .

      • .

        آفرین
        مشکل از همین جا شروع میشه
        فرد متاهل باید دوستی و رفیق بازی رو بزاره کنار
        انسان یک نوع حیوانی هست که به دوست خودش خیانت می‌کنه این طبیعت انسان هست پس من فرق می‌کنم و اون غرق می‌کنه نداریم
        طبیعت انسان اینجوریه

    • بدون نام

      خلاصه فیلم های ترکیه ای باید یه تاثیراتی بزاره تو فرهنگ مردم ...... فرهنگ اصیل ایرانی رو خراب کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم یکی از علتهاش

      • بدون نام

        افرادی که عزت نفس پایینی دارند از این فیلمهای مخرب تاثیر میگیرند اما ما در فرهنگ اصیلمون هم که شما ازش دم میزنی کم نداشتیم مردهایی که چند تا چند تا زن میگرفتند به عناوین مختلف!!!! این هم نوعی دیگر از عدم تعهد محسوب میشه

    • بدون نام

      یکی برام توضیح بده مردی که یک ماه بعدازازدواج حلقه ازدواج روازدستش درمیاره معنیش چیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        يا به دستش تنگه يا نماز خونه

      • بدون نام

        شماهم توهم توطئه داری وگرنه معنی خاصیم نداره والا
        منم همسرم حلقه نمیکنه دستش همچنین خودم
        تعهد به حلقه نیست

    • فامیل دور

      دوستان مرد و زن نداره مشکل یه مشکل عمومیه و در هر دو جنس وجود داره.. من عشق و علاقه رو انکار نمی کنم ولی اگه یه زن یا مرد متاهلی از یه فرد دیگه خوشش میاد میتونه طلاق بگیره و بره با اون فرد ازدواج کنه و بعدش بیاد نتیجه شو به دیگران بگه.. ببینیم خوشبخت شده یا بدبخت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی ایران به این سادگی نیست

    • بدون نام

      سلام
      من یه جوونم هنوز مجردم
      خداراشکر آنچنان مشکلی مالی ندارم
      و رویای من نسبت به ازدواج اینه که همیشه متعهد باشم و تمام تلاشمو برای خوشبختی اون شخص انجام بدم
      ولی وقتی این جور مسائلو میبینم که خیلی زیاد هست در جامعه دل زده میشم
      دل زده از اینکه یه زندگی عاشقانه شروع کنم و تمام تلاشمو کنم برای خوشبختی یه نفر اما دریغ که اون شخص فکرش یه جای دیگست و خودمو داخل اون موقعیت میزارم و به اون لحظه فکر میکنم میشکنم و فکر ازدواجو نمیکنم دیگه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مثل من میگم منی که تابحال کسی رو نخواستم، طرفم رو با تمام وجود خواهم خواست اما آیا اون هم مثل من همه جوره پای زندگی میمونه

      • بدون نام

        گل کفتی. واقعا ادم میترسه

      • بدون نام

        توکل به خدا، به خودتون موج منفی ندهید. زنها و مردهای متعهد خیلی بیشترند.

    • بدون نام

      بنظر من تا اونجایی که میتونید روابط رو کمتر کنید دوست رومیاری تو خونه که چی بشه اقایون جدی میگم به هیچ کس اعتماد نکنید اینجوری نه عاشق زن دوستتون میشین نه دوستتون عاشق زنتون میشه ایرانی جنسش خرابه به این روش زندگیتونو حفظ کنید

    • بدون نام

      وا!

    • بدون نام

      اول اینکه مرد وزن نداره خیلی مردها هم علی رغم داشتن همسر فکرشون جای دیگه ست و خیانت فکری میکنند حداقل.
      اینجور افراد که متعهد نیستند نباید ازدواج کنند و اگه ازدواج کردند باید جدا بشن تا قبل بچه دار شدن تا به زندگی یه انسان دیگه گند نکشند
      اما اگر بچه دارند کاش با جلسات مشاوره و تقویت وجدان بتونند مثل یه انسان زندگی کنند .

    • بدون نام

      30 سالمه مجردم تا الآن فقط عاشق خودم و پول شدم نمیدونم چرا؟ اما هر وقت میخواهم به یک خانومی فکر کنم بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم به این نتیجه می‌رسم که واقعاً هیچ خانمی ارزش سکه طلا و این همه هزینه کردن را ندارد!!!
      نمیدونم این فکر فقط برای من هست یا همه پسر ها اینجوری فکر میکنند؟!!
      دیگه از همه آدم های که بهم میگن چرا ازدواج نمیکنی نفرت دارم. ) :

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر خوب زیاده ولی متاسفانه شما فقط به پلنگ ها و دم دستی ها فکر می کنید

      • بدون نام

        ن اینکه دختر خوب برات ریخته.اقا دستت نمیرسه

      • بدون نام

        منم مث خودتم

    • بابك

      عشق فقط خدا
      حيف كه خودمونو اسير و رنجور عشقاي زميني كرديم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد البته که عشق متعالی مخصوص خداست
        ولی همون خدا عشق زمینی رو برای زیباتر شدن و دوام نسل بشر آفریده

    • بدون نام

      ای کاش مردها به خودشون رسیدگی کنن ،خانمها اکثرا از عدم بهداشت فردی اقایون می نالن ،کاملا حق دارن

      اقایون به بهداشت فردیتون توجه کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هر روز میرم حمام چی میگی تو

      • بدون نام

        آفرین پسر خوب که هر روز میری حموم

        ولی ایشون درست گفتن،مردهای متاهل برای خانمهاشون باید به خودشون

        رسیدگی کنن و تر و تمیز باشن

        نه فقط برای دیگران و بیرون از خونه

      • یوزارسیف

        همسر شما این چیزارو رعایت نمیکنه همه مثل اون نیستن که.من خودم ماهی دوبار حتما حموم میکنم شش ماه یه بارم صد در صد شیو میکنم که همسرم ازم زده نشه

    • بدون نام

      برخلاف آنچه که نوشته شده که در قدیم فکر کردن به چنین مسائلی وحشتناک بود ، باید بگم بنظر من ، در قدیم این مسائل وجود داشت چه بسا بیشتر از الان ، چرا که آن زمان رسانه به اندازه امروز وجود نداشت و در مورد چنین مسائل و قبح آن صحبت نمیشد و مردم نادانسته و از سر ناآگاهی چنین رفتارهایی از خود بروز میدادند

    • بدون نام

      چه آقا چه خانم ...بعضی ها عقلشون به چشمشونه...زندگی خودشونو با دیگران مقایسه میکنن و از واقعیت زندگی طرف هیچی نمیدونن...
      اقایون وقتی یه ارایش برتر میبینن میگن چه زنی یا زیبایی یا با عشوه حرف زدن خانما...
      خانما عطر تیپ ...یا یکم رسیدن اقایون به خودشون...
      اصلا از واقعیت اون طرف خبر ندارن
      چون این ضعف ها توو زندگی خودشون هست
      میخوان این ضعف هارو با این رفتارا پر کنن
      ولی بهترین کار صحبت کردن با همسر هستش تا این مشکل حل بشه...و خواسته هاشون بهتره بهم بگن...ان شاءالله هیچ اقا یا خانومی به این درد گرفتار نشه...

    • بدون نام

      ازدواج نکنید ما که هرجور سعی و تلاش می کنیم به غلط کردن افتادیم اگه ازدواج نمی کردم الان حداقل از نطر اجتماعی خیلی بالاتر بودم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازدواج خوب بکنید

    • عیاری

      باید توی رسانه ها ، مخصوصا تلویزیون عواقب مخرب روابط خارج از خانواده را با فیلم و سریال اطلاع رسانی کنند

    • بدون نام

      به این میگن خیانت

    • سعید

      اینگونه فکرهای مریض از اونجایی نشأت میگیره که آدمها حریم شخصیِ خودشون رو رعایت نمیکنن و هر کسی رو داخلش راه میدن. و البته تصور میکنن که مجاز به انتخاب هر گزینه ای، بدونِ پیشبینی عواقب وخیم و آثار سوئش بر زندگیشون هستند
      البته کم لطفی و عدم توجهِ همسر رو هم نباید نادیده گرفت

    • من

      سنگر بگیرید
      دعوای دختر پسرا الان شروع میشه.....

    • نگار

      از بس سریال ترکی میبینید احساس میکنید به زورم که شده باید عاشق بشید

    • بدون نام

      ازدواج دلیل همه بدبختی هاست
      بابا برو خوش باش برا خودت مستقل باش

    • محمد

      مردای ایرانی دیگه جنس خودمونو خوب میشناسیم به زنامون به هر شکلی خیانت کردیم حالا باید تاوان پس بدیم نگاه به زن مردم متلک به دختر مردم فیلم مستهجن توی گوشی اکثر مردا هست میبینیم با زنای فامیل دوستای همسرمون بیش از حد گرم میگیریم و توی تنهای بهشون فکر میکنیم اونم فکرایه ناجور اینا اسمش خیانته وقتشم برسه روابط نامشروع برقرار میکنیم حقمونه از قدیم گفتن از هر دست بدی از همون دست میگیری مردای هوسباز بدونید خیانت کنی مطمئن باشی خیانت میبینید منکه دیدم

      پاسخ ها

      • طلا اشرفی

        درود به شرفت...مرد

    • بدون نام

      زنهاى قديم بچه زياد داشتن در ضمن همه كارى خودشون مى كردن از سبزى پاك كردن و شستن و خرد كردن و سرخ كردن و لباس شستن و هزار جور كاراى ديگه اصلا فرصت نمى كردن به اين چيزا فكر كنن اما حالا زنها با يك يا حداكثر دو تا بچه همه چيز را هم كه آماده مى خرن سبزى شسته و سرخ شده آماده حتى پياز داغ آماده از بيكارى زياد درگير اين افكار شيطانى مى شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن جراح دور وبرتون نبوده تو گذشته که همه سبزی پاکن ها تو خاطرت هست

    • بدون نام

      سارا سالار یه کتاب اینجوری داره که دوست شوهر دنبال زنه است بعد زنه حوصله خود شوهره رو نداره چه برسه دوستش خخخ والا ما خانمها حوصله خودمونم نداریم چه برسه چند تا مرد با هم یکیشم زیاده همش دردسر و مسوولیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چرا حوصله دارید طرح مکالمه ایرانسلو ۵۰ هزار تومن بخرید تا ۵۰۰ هزار تومن در ماه غیبت دیگرانو بکنید؟

    • بدون نام

      دوستان من یه دخترم با یه آقای به ظاهر محترم آشنا شدم.بعد از ۵ ماه فهمیدم زن داره.خیلی بهش وابسته شدم و نمیتونم فراموشش کنم ولی اون براش فرقی نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون براش فرقی نمی کنه اما تو که برات فرق می‌کنه تو که شان خودت رو میدونی

      • بدون نام

        متاسفم برات ای دل ساده

      • بدون نام

        تو هم داری اشتباه میکنی

      • بدون نام

        چه راحت با احساسات بقیه بازی می کنن

    • بدون نام

      کاربر ۱۱:۲۸با نظر شما موافقم

    • بدون نام

      واقعا مطالبتون مفید بود..وعالی.اما کدوم بار صداوسیمای لعنتی ما تو تلویزیون و رادیو اومد این مساعل رک صریح روانشناسی کرد.

    • بدون نام

      از خدا بترس !

    • بدون نام

      توبه کن !

    • بدون نام

      امان از دست این زن ها !

    • بدون نام

      زن قابل اعتماد و وفادار پیدا نمیشه

    • بی طرف

      اول از همه با یک فکر کردن شروع میشه، بعد این فکر هر روز رشد میکنه تا بجایی میرسه که به بی ارزش شدن ارزشهای زندگی میرسه که طرف به خودش این اجازه رو میده که فکرش و عملی کنه و اون موقعست که تمام بنیاد خانواده به لرزش در میاد
      اگر همه ما بتونیم فکری که میاد سراغمون را توی نطفه خفه کنیم احتمال اینجور رفتارها به وجود نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

    • بدون نام

      فقط ازدواج سفید خوبه

    • بدون نام

      از خشم خدا بترس

    • بدون نام

      خجالت بکش !

    • بدون نام

      چرا میخوای خیانت کنی ؟!

    • بدون نام

      تنوع طلبی زیاد شده

    • بدون نام

      تنوع طلبی جنسی خیلی زیاده

    • بدون نام

      متاهل ها دیگه توی فساد گندش رو درآوردن !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم و گوششون باز میشه دور ورشون میداره

    • بدون نام

      متاهل ها دیگه گندش رو درآوردن !

    • الف

      یعنی جواب مشاور کشته منو :-) این احساس پوچو نداشته باش

    • بدون نام

      جوان مجرد که این چیز ها رو میبینه و میخونه حالش از ازدواج و متاهل شدن و زندگی متاهلی بهم میخوره متنفر میشه فرار میکنه میترسه از همش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوخی، همون جوان مجرد ازدواج میکنه و این غلطها رو هم میکنه.. روابط بین فردی پیچیدست

    • بدون نام

      به خدا با این اوضاع داغون از ازدواج و زن گرفتن و متاهل شدن می ترسم

    • بدون نام

      من به هیچ زنی نمیتونم اعتماد کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دل به دل راه داره

    • بدون نام

      بهتون توصیه میکنم به هیچ وجه ازدواج نکنید

    • بدون نام

      دلخوش به این مقدار نباشین تازه اولشه !

    • بدون نام

      سرطان بگیر زن نگیر !

    • بدون نام

      کرونا بگیر زن نگیر !

    • بدون نام

      ما اصلا ازدواج نمیکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کاش واقعا ازدواج نمیکردین، ازدواج میکنید و مشتی رو هم بدبخت میکنید

    • بدون نام

      من عاشق زن داداشم شدم چیکار کنم ؟

    • بدون نام

      از زندگی های متاهلی امروزی متنفرم

    • بدون نام

      اون شخصی که میدونه متاهلی بازم بین شما پیامک رد و بدل میشه فردا روز میره با یکی دیگه میره پیامک بازی...این اسمش عشق نیست هوسه

    • بدون نام

      من به هیچ زنی اعتماد ندارم !

    • بدون نام

      ازدواج دیگه منسوخ شده

    • بدون نام

      متاهل های خیانتکار

    • بدون نام

      تنوع طلب جنسی خیلی زیاد شده

    • بدون نام

      بیشترش بخاطر مسائل جنسی هست

    • بدون نام

      بیشترش بخاطر نارضایتی های جنسی هست

    • بدون نام

      خيانت فقط رابطه با غريبه نيست همينكه زنت موقع نياز دركت نكنه و پست بزنه خودش عين خيانته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سبب خیانت هم میشه

      • بدون نام

        وقتی یه شوهر فقط نیاز خودشو ارضا میکنه و به زنش اهمیت نمیده،به نظرتون این خیانت نیست؟مردی که موقع نیاز همسرش پسش میزنه و فقط موقع نیاز خودش توقع داره همسرش بهش نه نگه با اینکه میدونه در نهایت مثل یه آشغال باهاش رفتار میشه خیانت نیست؟ فقط از دید خودتون بلدید دنیارو ببینید،موجودات همیشه طلبکار

    • موسی

      لعنت بر کسانی که خیانت می‌کنند دوست نداری جدا شید چرا خیانت میکنید فرق نمیکنه زن باشه یا مرد لعنت خدا بر آدمهای خیانت کار لعنت برهرکس که خیانت می‌کنه شب وروزش آتیش باشه خیر نبینه انشاالله

    • بدون نام

      نه به ازدواج

    • بدون نام

      بنظر شما دویتان، من چجور مرد جذابی هستم؟

    • حمید

      عشق هیچ دارویی نداره نمونه اش عشق زولیخا به یوسف چه مرد باشه یا زن وقتی دلش جای گیر کنه ديگه متهل مجرد نداره

    • سویل

      ببین اینمه نظرات کامنت کاربرمحمد 15/11 به دلم نشست توعمرم انقدر ادم منطقی ندیدم مرد تویی بقیه اداتو درمیارن.

    • بدون نام

      سرتون به زندگی خودتون باشه

    • محسن

      مرد و زن بايد همديكر را تكميل كنند، حسن و عيب يكديگر را به هم بگويند...يك مرد و زن جوان بايد يكديگر را انگونه كه دوست دارند، بسازند.با صداقت و صميميت متقابل اين كار شدني است...اگر زن و مرد به دنبال هوا و هوس بروند، بايد بدانند راهي است كه أنتها ندارد و خسارات مادي و معنوي زيادي به انها وارد مي كنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج