۱۱۰۷۳۵۷
۲۵۸ نظر
۵۰۳۱
۲۵۸ نظر
۵۰۳۱
پ

گرد و خاک نمکی در یک کنفرانس خبریِ داغ

وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت مبارزه با کرونا در طول ۱۴ ماه گذشته و با بیان اینکه در شرایط تحریم ها با دست بسته اما با چشمان باز در اقیانوس پربلا شنا کردیم، در عین حال درباره موج چهارم بیماری در کشور گفت: در این مملکت اتفاقی افتاد که اگر دقت می‌شد و اگر نگاه کارشناسی خریدار داشت، ما در طوفانی به نام موج چهارم کرونای موتاسیون یافته نمی‌افتادیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت مبارزه با کرونا در طول ۱۴ ماه گذشته و با بیان اینکه در شرایط تحریم ها با دست بسته اما با چشمان باز در اقیانوس پربلا شنا کردیم، در عین حال درباره موج چهارم بیماری در کشور گفت: در این مملکت اتفاقی افتاد که اگر دقت می‌شد و اگر نگاه کارشناسی خریدار داشت، ما در طوفانی به نام موج چهارم کرونای موتاسیون یافته نمی‌افتادیم. در این زمینه مکتوبات زیادی را دارم که جزو اسناد طبقه بندی شده است و بنا ندارم منتشر کنم.

گرد و خاک نمکی در یک کنفرانس خبریِ داغ

دکتر سعید نمکی در شصت و چهارمین کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در پیک قبلی بیماری کرونا با همراهی همه مردم و مسئولان مدیریت موفق کرونا در کشور آسیب‌دیده از تحریم‌ها خلق شد که این خیلی متفاوت از کشورهای برخوردار است. در آمریکا تا شش ماه قبل فقط ۱۱ میلیارد دلار برای مدیریت کرونا در حوزه سلامت خرج شده و در انگلیس ۲۲ میلیارد پوند. در حالی که ما هنوز مقدار قابل توجهی از یک میلیاردی که مقام معظم رهبری فرمودند را نگرفته ایم.

وی افزود: ما دوره‌ای را به شدت خوب اداره کردیم؛ به زیبایی و با وسواس و با پیش‌بینی‌های درست و با یک اتاق کارشناسی بسیار سنجیده. من ۱۴ ماه است که به یاد ندارم شبی را یک ساعت پیوسته خوابیده باشم و به یاد ندارم که یکی از معاونان و همکارانم یا یک رییس دانشگاه یک روز مرخصی داشته باشند یا یک روز با خانواده‌هایشان یک نهار خورده باشند. این یعنی ۱۴ ماه پیاپی کار را رصد کردن و نفس‌گیر کار کردن، اما متاسفانه برخی بی‌مهری‌هایی این عزیزان را کسل‌تر و خسته‌تر کرده است.

با دست‌های بسته اما با چشم‌های باز در اقیانوس پربلا شنا کردیم

نمکی ادامه داد: قبل از عید راه بسیار پرسرعتی را با وجود همه سختی‌ها رفتم. ما با دست‌های بسته اما با چشم‌های باز در اقیانوس پربلا شنا کردیم و دستاوردهایمان مشخص بود. زمانی که برای ما مرگ ۱۲۰۰ در روز پیش‌بینی کرده بودند، ما به مرگ دو رقمی رسیدیم. یک ماه و نیم ویروس موتاسیون یافته در خوزستان می‌چرخید و ما مرگ‌ها را روی ۵۰ تا ۶۰ مورد نگه داشتیم. در حالی که این ویروس اروپا را به زانو درآورد و اروپا در برابر هجمه آن احساس عجز کرد.

ارز دریافتی وزارت بهداشت در سال کرونا کمتر از سال ۹۷

صف مرغ در حوزه دارو نداشتیم

وی گفت: ارزی که در سال ۱۳۹۹ دریافت کردم، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو کمتر از سال آرام ۱۳۹۷ بود، اما آیا شما یک مورد صف مرغ را در حوزه دارو دیدید؟. اصلا کسی پرسید، وزیر فلک‌زده بهداشت، تو چطور ۴۷۵۰ قلم دارو را مدیریت کردی؟. چطور یک روز کارخانه‌های داروسازی مملکت به دلیل کمبود ماده اولیه تعطیل نشد؟. چطور اتاق عمل‌های این مملکت ۵ دقیقه به دلیل داروی بیهوشی تعطیل و کنسل نشد که در تمام سایت‌های بیگانه به این مملکت بتازند؟. تو چه کردی؟.

کمک وزارت بهداشت به آرامش و امنیت جامعه مغفول مانده است

وزیر بهداشت ادامه داد: هیچکس از من نپرسید که چه کردی که یک استنت برای بیمار قلبی در شرایط سخت تحریم در اتاق‌های جراحی این کشور کم نیاید، چطور اداره کردی و چه کردی که هم بیمار کرونا را اداره کردی و هم بیمار غیرکرونایی اعم از تصادفی و ... و به او نگفتی که آی سی یو ندارم؟ چطور خوزستان را مدیریت کردی که هم ضربه مغزی موتورسوارش را در بیمارستان بستری کردی و هم بیمار کرونایی را؟. کمکی که وزارت بهداشت به آرامش و امنیت جامعه کرد، مغفول مانده، این مظلومیت را جایی نمی‌گویند. نمی‌گویند که وزارت بهداشت نگذاشت که جامعه احساس تهی بودن کند.

برای مقام و ارتقای درجه نیامدم

نمکی افزود: نقش من فریاد بر کاستی‌ها نیست، بلکه نقشم ایجاد آرامش در جامعه است و باید به مردم بگویم درست است که این موج جدید ایجاد شده، اما ما هستیم و آماده‌ایم. ما نیامدیم که برای صندلی‌های دیگری نشانه رویم، بلکه ما آمدیم برای فدا شدن، برای روی مین رفتن، برای آبرو خرج کردن. ما برای پست و مقام و ارتقاء درجه نیامده‌ایم، بلکه برای دفاع از خون شهدا و نیستی و نابودی آمدیم. ما ملت امام حسینیم، ما برای شهادت آمدیم، نه برای ارتقاء درجه و سیاست. ما اصلا سیاست‌باز نیستیم، بلدیم اما اهلش نیستیم.

اگر نگاه کارشناسی خریدار داشت در طوفان موج چهارم نمی‌افتادیم

مکتوبات زیادی دارم اما بنای انتشار ندارم

نمکی گفت: در این مملکت اتفاقی افتاد که اگر دقت می‌شد و اگر نگاه کارشناسی خریدار داشت، ما در طوفانی به نام موج چهارم کرونای موتاسیون یافته نمی‌افتادیم. مکتوبات زیادی را دارم که جزو اسناد طبقه بندی شده است و بنا ندارم منتشر کنم.

وقتی به عنوان کارشناس حرفی می‌زنم حتما حساب و کتاب دارد

وزیر بهداشت ادامه داد: ما گفتیم که ویروسی آمده با یک قابلیت به مراتب خشن‌تر؛ به تمام روسای دانشگاه‌ها هم گفتم که خودتان را برای یکی از سهمگین‌ترین مبارزات تاریخ اپیدمی آماده کنید. من ۳۲ سال است که این موضوعات را در دانشگاه درس می‌دهم. ۳۰ سال قبل در این مملکت اپیدمی جمع می‌کردم و سابقه کنترل سرخک، ریشه‌کنی فلج اطفال، حذف کزاز و ... برنامه‌هایی است که در این مملکت اجرا کردم. بلدم این موضوعات را. در اپیدمی می‌گویند اگر در خوزستان پروانه‌ای پر زد، شما در خراسان جنوبی تا ۲۴ ساعت بعد منتظر طوفانش باشید. اصلا در اپیدمی زرد و قرمز و نارنجی و آبی نداریم، ممکن است از نظر تعداد کیس طبقه‌بندی کنیم، اما مگر می‌توان به ویروس موتاسیون یافته گفت حق ندارد از یک نقطه ویروس را به نقطه دیگری ببرد. اصلا چنین حقی ندارم. مدیریت اپیدمی یعنی ما باید دورتر را ببینیم، نه امروز را. من در اتاق فرمان کشور نشسته‌ام و وقتی من به عنوان کارشناس حرفی می‌زنم حتما حساب و کتاب دارد.

نمکی همچنین اظهار داشت: شما از محتوای مکاتبات خبر ندارید، اگر اطلاع داشتید با یقه جر داده از من حمایت می‌کردید. اگر نگاه کارشناسی در کشور خریدار داشت در موج چهارم نمی‌افتادیم.

در تاریخ ۱۱ اسفند گفتم پروازهای خوزستان لغو شود، وقتی گفتم ترکیه را ببندید می‌دانستم چه خبر است آنجا.

من ارزی که سال ۹۹ گرفتم یک میلیارد و دویست میلیون یورو کمتر از سال ۹۷ آرام بود اما شما صفی همچون صف مرغ برای دارو دیدید؟

آیا کسی آمد بپرسد وزیر فلک‌زده بهداشت ۴۷۵۰ قلم دارو را چگونه مدیریت کردید؟ هیچ‌کس نپرسید تو چطور بیمار کرونایی و غیر کرونایی را مدیریت کردی؟

مکتوب نوشتم یا یک برزیل بر گردنم بگذارید یا به من مهلت دهید

نمکی افزود: وقتی در ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۹ می‌نویسم که پروازهای خوزستان باید لغو شود، برای این است که می‌دانم بمب ویروس دارد به اقصی نقاط کشور می‌رود. در عین حال حتی اگر بهترین تست‌های دنیا را هم داشته باشم، ۲۵ درصد از کیس‌ها به عنوان منفی کاذب از دستم در می‌رود. یعنی حتی اگر تمام پروتکل‌ها در چیدمان یک پرواز رعایت شود، حداقل ۲۵ درصد موارد از دست من در می‌رود و این یعنی که داریم ویروس می‌فرستیم به مشهد، بندرعباس، تهران و ... من مکتوب نوشتم دو راه دارید؛ یا یک برزیل بر گردن من بگذارید یا به من مهلت دهید. شما از محتوای این مکاتبات خبر ندارید که اگر خبر داشتید با یقه پاره کرده از من حمایت می‌کردید.

ستاد ملی بدون مصادیق کارشناسی وزارت بهداشت معنا ندارد

وی تاکید کرد: این وزیر می‌تواند برود اما نمی‌تواند حرف غیرکارشناسی را تایید کند. ولله صندلی که رویش نشستم اگر خدمت به مردم نباشد، از آب بینی بزی که امیرالمومنین می‌گفت، برایم کمتر است و اگر نشستم برای عشق خدمت به مردم نشستم و البته شرمساری از یک مرد بزرگ که هیچوقت مرا تنها نگذاشت. یکبار نشد که من گلایه و نامه‌ای بنویسم و یک دقیقه بعد جواب نگیرم. مدت‌ها پیش خدمت‌شان نوشتم این تصمیمات، قرارگاهی می‌خواهد که اجرا کند، بلافاصله فرمودند که اولین جلسه را خودم می‌گذارم و نگران نباش. جلسه گذاشتند و فرمودند که مصادیق را وزارت بهداشت تعیین می‌کند و باید اجرا کنند. نه اینکه بگویند وزیر بهداشت هم عضوی از ستاد ملی است. این حرف یعنی چه؟. اصلا ستاد ملی بدون مصادیق کارشناسی وزارت بهداشت معنا ندارد. اصلا ما بیرون می‌آییم، آنها تصمیم بگیرند و به ما ابلاغ کنند. اینطور نمی‌توان مملکت را اداره کرد. ما در دام یکی از سهمگین‌ترین اپیدمی‌های این مملکت افتادیم.

پروتکل‌های بهداشتی ماه رمضان

در بخشی از نامه وزیر بهداشت به معاون بهداشت وزارت بهداشت آمده: در مورد شب­های پرفیض قدر نیز مراسم احیاء می‌تواند همچون سال گذشته با رعایت فاصله و تعداد محدود در فضای مناسب و باز در کلیه شهرها حداکثر به مدت ۲ ساعت اجرا گردد.

در شهرهای زرد و آبی با رعایت شیوه ­نامه‌­ها برگزاری نماز و برگزاری مراسم احیاء بلامانع است. می‌طلبد تا با تدوین شیوه‌­نامه­‌ای برای برگزاری نمازهای یومیه ماه مبارک (یک وعده آنهم بمدت نیم ساعت) با حداقل نفرات و در فضای باز با رعایت حداکثر فاصله و ماسک و جانماز و سجاده اختصاصی در کلیه شهرها اجازه داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بیچاره شده سیبل اصلاحاتی اعتدالیها .روحانی تو ایام نوروز گفت پیک کرونا رو گذروندیم. حالا انداختنتد نقصیر نمکی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        این بنده خدا ( آقای نمکی ) اصلا مقصر نیست

      • بدون نام

        ....یک خط استعفا می نوشتی و تمام.

      • بدون نام

        در مورد واکسن چرا این همه دروغ میگفتین،...

      • اااااا

        اما از نظر روحانی پیک کرونا تمام شده

      • بدون نام

        واقعا مسئول همه مرگ های این روزها روحانی هست .همه چی رو رها کرد،جالبه که یک سال بعد از تجربه قبلی مدیریتمون افتضاح تر شده...حالا به جای دو هفته خوابیدن اقتصاد که عملا مملکت تعطیل بود،باید چندماه همه به فنا برن....

      • بدون نام

        نمکی وارد میشودددد،

      • حسینی

        زنده باد دکتر نمکی

      • بدون نام

        چرا ما هیچوقت خودمون رو مقصر ندونیم، کی بود رفت مسافرت، کیه که ماسک نمیزنه رعایت نمیکنه، تا زور نکنن کسی رعایت نمیکنه من اصفهان زندگی میکنم ایام عید دورو بر سی و سه پل همه مسافرا بدون ماسک بودن، چند آشنا من سراغ دارم که روز ۲۰ و۲۱ فروردین بخاطر کرونا فوت کردن، ۳ روز بعد از بیماری فوت کردن، اینایی که رفتن مسافرت تو مبتلا شدن و مرگ دیگران مقصرن، تا کی قراره فقط خودمون رو ببینیم،

      • امیر سروری

        در دوره مدیریت درخشان نمکی انسولین کمیاب شد و برخلاف ادعاهایش الان انسولین کمیاب و در داروخانه های بزرگ تهران صفی شده است. من در این شرایط کرونایی مجبور هستم برای تهیه انسولین هر ماه از قرچک به تهران تردد کنم

      • وطنپرست

        نمکی باید تو کوچه ها نمک بفروشه

      • بدون نام

        نمکی اصلا مقصر نیست
        مقصر تمام مشکلات روحانی هستش
        ...

      • بدون نام

        اگر احمال کاری نباشه, قطعا خیانتی است که باعث شود مردم درگیرتر شوند

      • بدون نام

        قرار بود دنیا رو با واکسن شگفت زده کنیم چی شد آقای وزیر؟

      • علی محسنی

        من هنوز منتظر اون شنبه‌ای هستم که روحانی گفت

      • مملکت نابود

        ادم پر رویی هستش خودش باعث این وضع شد و توهمات واکسن ایرانیش

    • بدون نام

      خودت بمال خوب میشه

      ای کاش به جای این حرفا میگفتی تصمیم گیرنده کی بوده و تکلیف مردم رو روشن میکردی که با کی طرفند

      پاسخ ها

      • م.ح

        جواب مشخصه، جناب حسن کلید ساز.

      • بدون نام

        رئیسی جمهور و وزیر کشور. دیگه از این تابلوتر

      • بی نام

        خوشون میگن واکسن امریکایی انگلیسی
        نزنید.ولی میزنن.میگن واکسن روسی چینی وارد کردن .کو.من خودم شاهدم واکسن هندی زدن.تازه چینی روسی هنوز تست نشده تو کشورشون

      • بدون نام

        این روبه فهم خواننده گذاشته

      • بدون نام

        یعنی شما نمیدونی تصمیم گیرنده کی هست

      • ستایش

        این قضیه که مال این وزیر نیست حرفای وزیر قبلیه.چه ربطی داره الان

      • بدون نام

        این حرف وزیر بهداشت سابق بوده

      • سیما سیما

        گیرم ک نگه تو خودت از حرفاش متوجه نمیشی ؟

      • بدون نام

        حسن

      • امیر حسین

        واقعا نمیدونید... ... علی برکت الله....

      • بدون نام

        خودت بمال رو که این نگفت وزیر قبلی گفت

      • بدون نام

        وزارت کشور.

      • محمد

        این نگفته بود وزیر بهداشت قبلی بود

      • قاسم

        تصمیم گیرنده کی میتونه باشه . اونی که ما ملت لج کردیم و ۲۴ ملیون بهش رای دادیم . بله همون . نتیجه انتخاب ما بخودیم بر میگرده . باز هم تکرار کنید !!

      • گرگ بده گنده

        رئیس اجرایی ستادکروناوزیرکشوررحمانی فضلی

      • بدون نام

        .وزیرکشور وروحانینه استیضا کنید

    • بدون نام

      درود و صد درود

      پاسخ ها

      • شما لطفا مکروب سر مردم بی گناه نریزید

        شما لطفامردم را نکشید مکروب پخش نکنید

      • زهرا فرزندشهید

        اقای دکترنمکی کاشکی بجای این همه حرفی که زدی یکمی هم به گفته های رهبر توجه میکردی ویک نگاهی هم به درون کشور ودانسته های طب اسلامی وایرانی می انداختی وبخدا ما این همه کشته وقربانی نمیدادیم تمام این کشته های کرونا ثمره لجبازی شما با دانش دانشمندان ایرانی واسلامیست به نطر بنده شما وکادرتون نه یک قهرمان بلکه قاتل تمام کشته ها هستید

      • بدون نام

        خانوم زهرا، متاسفم براتون. همین

      • بدون نام

        یاد فیلم مهران مدیری و اون قسمتی که عمه کتی مرده بود افتادم...خدایی استادی هستی واسه خودت نمکی..!!!!

    • بدون نام

      آقای وزیرمدتهاست توایران
      حرف کارشناس خریدارنداره

      پاسخ ها

      • علی 11

        در تمام زمینه ها کارشناسان درست حسابی بیکار یا تو خونه نشستن یا مسافر کشی میکنن، بعد یه مشت بی سواد اداره امور رو در دست گرفتن

      • بدون نام

        کسی که از اول کرونا درحال لاف زدن درمورد کنترل کرونا بوده کارشناسه؟!

      • بدون نام

        مردم هم انصافا زیاد رعایت نمیکنن

      • بدون نام

        کارش خوب بوده

    • بدون نام

      وای وای این چطور خبر هایی می زاری

    • بدون نام

      خود مچکرها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر تلاش خودشو انجام داده مردم چی ؟!! مسافرت و دورهمی و.....

    • حق ولی تلخ ♨️

      اگه اینطوری بود استعفا میکردی و واقعیت رو میگفتی. کجاست مسئولان و حاکمان ژاپن که بخاطر یک اشتباه کوچک خودکشی میکنند. ...

    • بدون نام

      راست میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی برکت الا

    • بدون نام

      تو اصلا مدیریت نکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی خوب مدیریت کرد روحانی کارشو خراب کرد اگر عید راها را می بست امار کرونا انقدر بالا نمی رفت

      • بدون نام

        اقای نمکی چرا مقضر را معرفی نمیکنید تا مردم دشمنان و نادانان را نسبت به حودشان و کسورشان بشناسند و برای انان تصمیم بگیرند

      • بدون نام

        از بس دروغ به مردم گفتین دیگه اهمیت به حرفا تون نمیدن

      • بدون نام

        نکه امثال تو،هم خوب مراعات کردند

      • بدون نام

        برادر/خواهر: الکی حرفی نزنیم که باعث رنجش کادر درمان باشیم اونا زحمتهای زیادی کشیدن؛ عدم دستورات وزیر بهداشت از سوی وزارت کشور نسبت به کنترل راههای کشور علت شیوع موج چهارم شده؛ برکسی هم پوشیده نیست

      • کاظمی

        دولت تدبیر وامید چه عنوان خنده داری، باید گفت چه دولت بی کفایت و مایوس کننده ای.

      • سیما سیما

        این حرفت مثل وقتیه ک مربی شنا باشی بری کنار استخر به مبتدی ها بگی نرین توو چهارمتری ولی صاحب و مدیر استخر بیاد بگه توی مربی حرف مفت نزن من صاحب اینجام اقا استفاده از همه جا برای همه ی سطوح ازاده
        تو فقط بتونی نهایتا به مردم اموزش بدی و به تو بگن تو هیچ کاری نکردی

      • بدون نام

        شما واقعا بی انصافی که میگی وزیر مدیریت نکرد! واقعا متاسفم به طرز فکر شما...
        وقتی میگه نرید مسافرت وقتی میگه مراسم نگیرین وقتی میگه ماسک بزنید... گوش نمیدن ملت همین میشه دیگه. والا توی عید مسافر گیلان پر بود... آخه چرا؟ مگه شعور ندارن... همین میشه دیگه... وزیر چه گناه داره وقتی ملت دور از جون بعضیهایی که رعایت میکنن درک و شعور ندارن؟
        حتما باید زور بالا سر مردم باشه؟ وقتی میبینن ویروس هست چرا میرن مسافرت؟ مگه ما دل نداریم؟ والا بیشتر از یک سال خونه ایم. دلمون میخواد بریم مشهد و شیراز و اصفهان و...
        فهم مردمی که میرن مسافرت پایینه همین فقط.

      • بدون نام

        تو خوبی و جماعت با عقل تو

      • حسین

        منطق داشته باش این بنده خدا دیگه چکار کنه مردم همش میرن مهمونی و خیابان

      • مازندرانی

        وزیری‌که‌اختیارنداره‌وزیرنیست‌حسن‌نمکی‌راوزیرکنیدکلیدویروس‌دردستان‌پرتوان‌اوست‌خخخخخخخخخ

      • بدون نام

        ضمن احترام به زحمات وزیر و‌زیر مجموعه ..اقای نمکی قبول کنید که شما هم تسلیم خواسته های افراد تصمیم گیرنده شدید .. شاید نمیتونستید باور کنید که اوضاع خراب میشود یا اینکه دل سپردید به سرنوشت .. این حرفها رو چرا قبل از عید نزدید؟؟ چرا فریاد نزدید ؟؟ چرا بطور نمادین استعفا ندادید؟؟

      • بدون نام

        منطق دارم مگه همین ادم نبود میگفت قرنطینه مال عصر حجره تمام دنیا از ما الگو گرفتن تو کنترل قرنطینه؟؟؟چیشد اینارو یادتون رفته؟حالا این شده کارشناس؟

      • محمد

        لطفا مردم بیگناه نکشید مکروب کرونا را
        روی سرشان پخش نکنید

      • بدون نام

        کاش مردم خودشون مراعات میکردن

    • بدون نام

      این مردم همینن وزیر عزیز بایدحتما صف دارو درست مبشد تا قدر بدونن هرچی دم دست وساده بدست بیارن قدر نمیدونن سلامت باشید خدا حافظتان

      پاسخ ها

      • شهروند ایرانی

        زمانی که معاون کل وزیر بهداشت یعنی حریرچی میگفت قرنطینه مال جنگ جهانی دوم است وزیر باید گوش حریرچی را میگفت مینداخت بیرون . یعنی بخشی از این بدبختی ملت مال خود وزارت بهداست است .

      • فلاح

        تو وجدان نداری اگرداشتی مثل قاضی زاده هاشمی استعفا میدادی.

      • بدون نام

        شهروند ایرانی این نظریه تو غرب هم بود. اینها هم نگاهشون به غربه

    • سیا

      مردم صف دارو نبستن چون به حال خودشون رهاشون کردین و نه نایی بود و نه پولی برای رفتن به صف دارو. تازه کرونا که داروی خاصی نداشت بخوان برن بگیرن و خیلیا ترجیح دادن خونه بشینن و بمیرن و نه بیمارستان برن نه دکتر . شما مدیریت نکردید ..... مردم هم دیگه چیزی براشون نمی موند برن صف دارو بگیرن حتی اگر دارویی هم بود. ....

    • ایرانی کاربر قدیمی

      بله دولت میخواست که اینجور بشه که شد . ...

    • دینا

      آدم باید بفهمه وقتی کسی به حرفش گوش نمیده مشکلات رو علنی کنه و استعفا بده .جون مردم که با تعارف نجات پیدا نمیکنه.

    • بدون نام

      چون حسن و همسوهای او پیشنهادهای وزارت بهداشت را برای انتخابات اینده بایکوت کردند تا به خواسته خودشان برسند و جان ومال مردم کشک

    • naser

      چراواکسن واردنمیکنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داره وارد میشه

    • بدون نام

      من این بنده خدا رو از همون اول دوست داشتم کل حرفاش حقیقته وراست میگه

    • بدون نام

      استعفا رابرای این جور مواقع گذاسته اند میگفتی یا اختیار تام و همکاری در غیر این صورت نیستم وزیر جسور و شجاع برای عبور از این بحران لازم است

      پاسخ ها

      • طاهره

        استعفا بده که منو شما وزیر بهداشت بشیم تو دوره ی کرونا ؟؟؟
        ایشون سابقه ی خوبی تو کنترل پاندمی دارن باید کمک کنه تو این شرایط به کشورش استعفا یعنی چی

      • بدون نام

        درود طاهره جان

    • بدون نام

      برو بابا وزیر نیستی

    • عرفان

      ضعیف ترین مدیریت بیماری در کل جهان در ایران بوده .دیگه میخوای چی بشه .همش ناله میزنی و حرفهای کوچه خیابونی میزنی ..مدیریت دارو ههه ههه ..خنده داره ..اکثر مریضها مردند .بقیه هم یا خودشون خوب شدند یا دارو به نرخ خون باباشون خریدند ...اینقدر با نمکی آقای نمکی ...که بی نمک شدی

    • عرفان

      بالاخره این دیدگاه ثبت کنید هرچی ما میفرستیم که ثبت نمیشه

    • شکری

      این‌ ها‌ همه‌ سیاه‌ بازی‌ هست‌‌ دست‌ همه‌ شما‌ برای‌ مردم‌ رو‌ شده،تمام‌ حرف‌ ها‌ و‌ سیاست‌ هاتون باهم‌ هماهنگ‌ هست‌،‌ اگر‌ غیرازاین‌ هست‌ اسم‌ بیارید،،فقط‌ دروغ‌ میگوئید‌ یه‌ مشت‌ ساده‌ لوح‌ هم‌ باور‌ میکنند،‌ شما‌ اصلا‌ درراستای‌ خدمت‌ به‌ مردم‌ کاری‌ نمیکنید‌ هرکدومتون‌ دارین‌ میزنین‌ تو‌ سرهم‌ تا‌ چنگی‌ به‌ ثروت‌ این‌ کشور‌ و‌ مردم‌ بزنید

    • بدون نام

      انصافا نمکی انسان درست و باوجدان و دوستدار مردم است

    • بدون نام

      آقای وزیر محترم آقای دکتر من یک پرستار هستم ومیدانم بهترین کار پیشگیری قبل از درمان است .میتونستی این حرفا روقبل از شروع ایام عید بزنی والتیماتوم بدی.الان دیگه چه فایده که کار از کار گذشته.اینجا ایرانه وتخصص حرف اول رو نمیزنه.

    • بی نام

      از غیب و باطن انسانها فقط خدا
      خبر داره ، ما مأمور به ظاهریم
      ظاهراً این بنده خدا خیلی التماس
      کرد ، و باید حمایتش کنیم ، وقتی
      ببیند مردم پشت سرش هستند
      حتما نامی از عدم مدیریت بالاتر
      خواهد برد ، بنده خدا خار درچشم
      و استخوان در گلو گیر کرده ،
      نترس بگو نمکی جان ، اینا چند
      ماه دیگر مهمان پاستور نیستند

    • بدون نام

      خسته نباشی برادر. چه میشه کرد وقتی ....

    • بدون نام

      اینهمه ملت کشته شدن هنوزم رو داری کل کارتم اینه که مردم رعایت کنن الان بودنت با نبودنت چه فرقی داره

    • اﺭاﻛﻲ

      ﻫﻤﺘﻮﻥﻳﻪﻛﺮﺑﺎﺳﻴﺪﻭﺯﻳﺮﺩاﻏﻮﻥﺭﻳﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭﺩاﻏﻮﻥﻣﻤﻠﻜﺖﺩاﻏﻮﻥ

    • عرفان

      نظریه کارشناس مسخره تر از همه چی هست .یه روز ماسک خوبه یه روز بد .یه روز روی سطوح ویروس میشینه یه روز نمیشینه ..بخدا راحت بنشینید تا تمام بشه بره ..خودش محبت میکنه کرونا میره ..باهاش لجبازی نکنید هی نگید شکستش دادیم هی نگید کمرش شکستیم نتیجه اون جری تر میشه و با قدرت میاد میگه حسابتون میرسم ..مردم بیچاره نابود میشن شما عزیزان که واکسن نوع خوبش زدید ...کارهای پوپولیستی بخلطر رضای خدا نکن نمکی

    • بدون نام

      دنیا برای سلامت انسان ها در تلاش چند برابر هستن تا جان مردم را نجات بدن آنوقت مسئولین ما ...

    • بدون نام

      دلسوز و باسواده خدا اجرش بده

    • بدون نام

      همون موقع میگفتید و جناب روحانی نمی گفت پیک رد کردیم.

    • آبی

      توکه از اون ابتدای کرونا داشتی از مدیریت خودت تعریف میکردی. میگفتی دنیااز مدیریت ما درکنترل کرونا حیرت کرده. کشورهای دیگه از تو مشاوره میخوان

    • بدون نام

      اگ راست میگی با ی استعفا خوشحالمون کن

    • بدون نام

      راست میگه،؟؟بقیه باید شرمنده باشد

    • بدون نام

      خدا خیرت بده آقای دکتر شما زحمت خودتو کشیدی این روحانی که باید جواب مردم بده

    • بدون نام

      در چنین اوضاعی که شما وصفش میکنید یک راه وجود داشت که شجاعت می خواست استعفا استعفا و افشا کردن نه نامه نوشتن

    • بدون نام

      ای کاش بزرگمرد قاضی زاده هاشمی مانده بود تو واقعا دروغگو هستی

    • بدون نام

      خخخخخ

    • فرامرزپور اصغر

      اقای دکترنمکی تواین مملکت همه میگویندماهیچ کاره هستیم پس کی چکاره است شماگربااراده قوی وکافی جلوی سفرهارامیگرفتی حرفت به کرسی مینشست اگربه حرفت گوش نمیدادن استعفا میدادی پارسال مگربه حرفت گوش ندادن ؟

      پاسخ ها

      • Puan

        فقط تعریف از خود بود، آقا فاصله حرف تا عمل بسیار زیاد است ، ۱۴ ماه یک یک ساعت پیوسته نخوابیده ، از طراوت پوستت کاملا مشخصه...

    • بدون نام

      حالا شما از مردم طلبکارشدی ؟

    • بی نام

      تنها کسی که با مردم صادق حرف میزنه ولی مردم گوش نمیگیرند چون مردم چیزی که باب دل خودشون هست رو میخوان بشنون

    • بدون نام

      اقای نمکی خدا به شما خیر بده انشالله خدا شما را قدرت بده که بتوانید به کمک هم از شر این ویروس نجات پیدا کنیم اما اقای نمکی شما تذکر دادید یکم تقصیر ما مردم هم هست اما شما در تهیه واکسن کوتاهی نکرده اید ایا وزارتخانه درمان و پزشکی در تهیه واکسن کوتاهی نکرده ایا بانکها حامی مردم کسبه بوده ایا مردم داشتند بخورند و بیرون رفتند همه گناهها را ما مردم انجام نداده ایم الان هم واقعا از کادر درمان سپاسگزاریم خدا بهشون قوت بده تا بتوانند بیشتر به یاری مردم بشتابند

    • حجت

      جناب دکتر بیجهت نیست کلید ساز از معاون کار آمدت انتقاد میکنه ، یاد آور بشوم مردم خوب میدانند چه کسی و چگونه به آنها خدمت میکنه مجددا از کلیه افرادی که در صف مقدم کرونا به فرماندهی جنابعالی زحمت میکشند تشکر جانانه کنیم .

    • فرامرزپور اصغر

      البته اقای دکترنمکی کاش دبیرادبیات میبودن

    • بدون نام

      بیچاره نیست با همونا دستش تو یه کاسه است

    • بدون نام

      امان ازدروغ ....

    • بدون نام

      آقای نمکی بسیار فهمیده و با درایت هستند.اما افسوس که به حرفهای ایشان اهمیت نمیدهند

    • بدون نام

      من نبودم دستم بود

    • بدون نام

      دروغگوها انسویل کجا داری داروها خاصت چرا نیست وچرا تو ناصرخسرو هست شماها استاد حرافید برترین های سانسورچی مردی منتشر کن

    • بدون نام

      خدایش بنده خدا خیلی گفت دادوبیداد کرد خواهش والتماس کرد چکار کنه دیگه ؟

    • بدون نام

      مقصر اون روحانی هست

    • @@@

      بهترین اتفاق ممکن برای دولت کرونا بود که تمام ناکار آمدیها را گردن دیگری بیندازه وبیشترین سود را ببره .ببینید نمکی میگه اون یک میلیارد هم بیشترش را ندادن ببینید چقدر دلسوز داریم اینها فقط فکر خودشون هستند.

    • بدون نام

      شما نمیخواد بخاطر عشق بمردم به صندلی وزارت بچسبی .... وقتی پیشنهاد کارشناسی شما را قبول نکردن باید استعفاء میدادی نه اینکه بصندلی وزارت میچسبیدی مسئولیت کشتار مردم توسط کرونا بر عهده تو است

    • زاکانی

      خداوند متعال اجر عظیم تو و مجموعه درمانی عنایت کنه
      دست همه تون را میبوسیم
      خدا قوت و در پناه حضرت حق باشید

    • حسین

      چرا وزیر جرأت شفاف حرف زدن ندارد؟ ...

    • سید محمد باقری

      دمت گرم واقعا راست میگه.تو این شرایط بهترین مدیریت رو انجام داده جایی که از رئیس جمهور و بقیه بفکر منافع خودشان هستند.واقعا ممنونم از شما

    • نادر

      حق با وزیر بهداشت است واقعا خیلی زحمت کشید تواین اوضاع کرونایی حیف که کسی تره براش خردنمی کنه شیر مردمقاومت کن

    • بدون نام

      درودصددرودبرزحمتهای که کشیدی واقعامتشکریم

    • بدون نام

      مقصر اصلی کسانی هستند که اجازه سفر نوروزی دادن و جاده ها رو نبستند
      بیخود تو حاشیه نرید
      دولت از قصد این کارو کرد

    • بدون نام

      دارو را مدیریت کردی! چون دارو جزو تحربمها نبود و نیست ولی بارها امدی دروغ گفتی که دارو تحربم است.
      فقط وزیر وزرا و مسئولین ما میایند از خودشان تعریف میکنند ولی مردم در جامعه چیزی غیر این را میبینند .واقعا خسته نشدید!.
      ...

    • عبدالعالی

      مگه نگفتید کسی که مجلس عزا یا عروسی بگیرد مجرم است و قتل عمد انجام داده و باید محاکمه شود
      حالا چی شده که رفیقای خودتون رو اسمشونم نمیتونید بگید
      بیچاره مردمی که دسته دسته به خاطر سیاستهای شما و همدستاتون دارن میمیرن

    • بدون نام

      به جای این همه عشوه گری واکسن وارد کن چه وزیر بهداشتی هستی که نمیتونی برای مردمت واکسن وارد کنی

    • بدون نام

      وزیر چقدر دلش پره
      دیگه ببین چیکار کردن که وزیر به حرف اومده ...

    • بدون نام

      تک شب یک ساعت می خوابیدی بهتر می تونستی تصمیم بگیری اینکه شب من بک ساعت نخوابیدم یک بلوف و چاخان و ترحم زایی و نمایی است ‌ . عرضه کار نداری برادر یا علی .

    • بدون نام

      اون 22 میلیارد پوندی که انگلیس خرج مبارزه با کرونا کرده اولا به مردمش پول و اذوقه داده بعد هم واکسن تولید کرده. شما که فقط از جیب مردم هزینه کردید

    • بدون نام

      آخ آخ خداصبرت بده چندتا از طایفت کرونا گرفتن مردن مظلوم نمایی الکی نکن حنات رنگی نداره

    • شاهین

      عزیز من ما همه از شما ممنونیم ولی باغیرت و شجاعت بیا بگو جریان چی بوده مقصر کی بوده الان راه چاره چیه الانه چه کنیم
      مطمئن باش مردم به هیچ قیمتی پشت شما رو خالی نمیکنن به شرط اینکه شجاع باشی و شفاف
      بخدا ما به گریه ی شما راضی نیستیم ما وضعمون عین مصیبته ولی گریه کن نمیخواییم
      دکتر اول که واقعا خسته نباشی و خدا کمکت کنه. دوم شجاع باش و شفاف

    • بدون نام

      بکش کنار

    • امین

      کارشناس یعنی چه؟؟ایران مثل برره مدیریت میشه فقط دنبال رانت هستن گور پدر مردم

    • رها

      اشکم‌دراومد،کاش‌همه‌مسولان‌کشورهمین‌قدراحساس‌مسولیت‌میکردن‌،کاش‌میشدفهمیداین‌خرابکاری‌هاازکجاآب‌میخوره،کدوم‌نفوذی‌هست‌که‌نمیخوادمردم‌روزخوش‌ببینند‌،هرروزبه‌‌بهانه‌ای‌یک‌چیزروگرون‌میکنن‌‌‌‌‌‌وهزاران‌سوال‌دیگر‌‌

    • بدون نام

      الله خیر حافظاً وهو ارحم الراحمین

    • بدون نام

      آقای دکتر نمکی هیچ عبادتی بهتر از خدمت به مردم نیست شما باید جواب خانواده های فوت کرده را بدهی شما متولی سلامت مردم شریف ایران هستی

    • بدون نام

      خدا پشت و پناهت آقای وزیر...خدا خار کنه کسی که حرف شما رو گوش نکرد و اهمیت نداد ......

    • ۰۰

      دکتر نمکی همه میدانیم که جقدر زحمت کشیدید واقعا درود بر شما و جامعه پزشکی تنها کسایی هستید که واقعااز دل جون کار میکنید

    • بدون نام

      اقای وزیر وقتی صداقت گفتار شما برای مردم روشن می شود که واقعیت را بیان نماید نه اینکه کاری که وطیفه داتی وزارت شما هست را بیان نماید .

    • بدون نام

      چطور یک پروانه در خوزستان بپره در خراسان اثر دارد ولی پروانه ها در ماه رمضان پروازشان بی تاثیر؟
      شما نبودی میگفتی کرونا یک انفولازای ساده است؟چی شد حالا از سی سال سابقه کاری در مورد بیماریهای امیدمی سرخک و غیره
      خوشحالم که فضای مجازی هست و تک تک همه مصاحبه های شما وجود دارد و ما دیدیم و شنیدیم.

    • بدون نام

      خوشبختانه این گونه توجیه‌ها هم به روش‌های ماستمالی کردن افزوده شد.
      من گفتم ... من تذکر دادم ... من پیش‌بینی کردم ... من نگران بودم و ...

    • بدون نام

      برو بابا

    • بدون نام

      متاسفانه در این مملکت، تصمیمات کارشناسی یک دکتر متخصص و متعهد ثل جناب دکتر نمکی توسط عده ای وتو می شود و با سیاست کاری آمارهای کرونا رو جابجا می کنند.

      نمکی تمام تلاشش رو کرده و ما باید قدرشناس باشیم

    • reza

      این بنده خدا و سایر کادر پزشکی و پرستاری دیگه باید چگونه فریاد بزنند و هشدار بدهند ما مردم باید از کادر درمانی که واقعا خسته شده اند حمایت و همکاری کنیم یک یا علی بگوئیم تا این ویروس لعنتی را با کمک همدیگر مهار نمائیم.

    • بدون نام

      اگه پست و مقام برات مهم نبود وقتی دیدی حرفات خریدار نداره و مهم نیست استعفا میدادی نه اینکه میزتو محکمتر بچسبی

    • بدون نام

      حق با وزیر بهداشت هستش معلوم تنها وزیر تخصصی مملکت در تصمیم های گرفته شده کاره ای نیست
      صف مرغ هم تقصیر علی برکت الله نیست حتما تقصیر دولت قبله از توجیهات جناب شیخ حسن فریدون

    • بدون نام

      دورود به شرفت ...در ضمن خیلی واضح همه چی رو گفت از این بهتر بگه کی مقصره بوده

    • بدون نام

      آقای نمکی شما باید درخواست میدادی پرواز به چین و انگلیس رو ببندن

    • بدون نام

      اولا جلویه داروخانه های دولتی مثل ۱۳ ابان تشریف ببرید میبینید چه خبره صد رحمت به صف مرغ دوما شما میتوتستید ایام عید سفر ممنوع اعلام کنید نکردید وچرا واکسن وارد نکردید تنها کشوری هستیم که حتی نظام پرستاریش هنوز واکیسنه نشدن

    • بدون نام

      کجاش داغ بود

    • بدون نام

      برادرمن چرا یک باربرای همیشه مقصرروکه همه مامیدونیم کی هست رو علنی معرفی نمیکنید؟ چراهمش بایدکرافاتون روبایگانی کنید ؟اگربرای این مردم خدمت میکنید وواقعا برای مردم ارزش قائیلیت ومارو واقعا حساب میکنید پس بگید وبرای ماتوضیح بدیدکه مشکل کجاست کی دوست هست وکی دشمن

      پاسخ ها

      • گرگ بده گنده

        آخه اون موقع صندلی قدرت روازش میگیرن همون صندلی که ایشون منت میزاره به عشق مردم ول کنش نیست

    • ایکس

      ازت ممنونیم

    • شهرام ش

      معلومه که پست و مقام برات مهم نیست !!

    • اس اس

      هرکس میاد میندازه تقصیر دیگری... در نهایت هم مردم مقصر میشند... باید این مردم رو به دادگاه کشوند که مسولین رو نگران میکنند

    • یعقوب لیث صفار

      رأی بی رأی.

    • بی نام

      بنده خدا گفت عید عادی انگاری نکنید روحانی گفت خبری از پیک نیست با من کاری نداشته باشید راحت باشید مردم که حرفی رو که خوششون بیاد بیشتر قبول دارن

    • بدون نام

      اگه راست میگی واکسن بخر

    • ر.رضایی

      خداییش تو ایام کرونا وزارت بهداشت تنها بود.خدا لعنت کنه کسانی رو که باعث شدند موج چهارم کرونا شکل بگیره

    • جمشید

      خداییش اینا چین میزاری

    • علی

      ممنون وزیر زحمتکش

    • مهران

      یه بچه هم میدونست قبل عید همین چهار تا شهر (مشهد گیلان مازندران اصفهان) ببنده این بلا کمتر می شد.. لااقل این چهارتا شهر سفر ممنوع می کردی !

    • نیما

      چرا مقصر اصلی و نهاد ویا کسانیکه چوب لای چرخ گذاشتن را به مردم معرفی نمیکنین

    • محمد رضوی

      فعلا تصمیم گیرنده نهایی چون که ستاد کرونا درش نظر دهی و نه رای گیری آقای رئیس جمهور هستن

    • بدون نام

      وزیر بهداشت اگه بمونه کسی به حر فش گوش نمیده استعفا دادنش هم تو این وضعیت کار درستی نیست. خلاصه گیر افتاده

    • بدون نام

      وزیر ترسو خون شهدا به شما گفت راهها را باز بگذارید؟

    • ع.غ

      چطور تاحالا این حرفارو نزدی حالا که عمر دولت تمامه و میدونی که روحانی باشه یا نباشه بخادت یا نخاد ۲ ماه سرکاری داری میگی که خودتو بی تقصیر نشون بدی ؟ که شاید دل ریس جمهور بعدیم برا وزارت ببری؟ همه میدونن بهداشت و سلامت مملکت به مو بنده و تو و بالا دستیات فقط فکر خودتون بودید

    • بدون نام

      ای کاش فقط به جای تعطیلی الان دو هفته عید رو تعطیل می کردید که به این مصیبت نیفتیم

    • رضای

      شما نتوانستی کرونا درست مدیریت کنی گردن مردم ننداز

    • بدون نام

      زنده باد دکتر نمکی

    • محمدرضا

      وزیر بی کفایت

    • بدون نام

      اصلا مدیریت نکردی فقط مردم رامقصر اعلام میکنید بجای این گرد وخاک ها واکسن وارد کنید

    • حقیقت

      هرموقع گفت مقصر کدام شخص یا نهاد اون موقع راست میگه .....
      با این کری خونی ها خام نشید

    • بدون نام

      انشالله که خدا خیر بده به هرکسی که برای مردم کار میکند نه برای پست و مقام و فامیل بازی

    • داود

      آقای نمکی این ننه من غریبم بازی ها را در نیاورید و مظلوم نمایی نکنید.اگر مرد بودید راست و حسینی مردم که ولی نعمت واقعی شما هستند را در جریان امور قرار میدادید.....

    • نامجوفر

      خدا خیرتون دهد.
      خدا قوت
      ای مردم خودتون به خودتون رحم کنید

    • بدون نام

      فقط حرف میزنه

    • بدون نام

      خوب استعفا بده

    • رضا

      اقای وزیر بهداشت یادت رفته اوایل شیوع بیماری تحت تاثیر یه سری افراد قم را قرنطینه نکردی و گفتی قرنطینه مال عصر حجره؛ الان مظلوم نمایی میکنی و ...

    • بدون نام

      اگر کسی حرفت رو نمی خونه ، چرا استعفا نمیدی

    • بدون نام

      آقای نمکی تنها کشور تو دنیا هستیم که وارد پیک چهارم شدیم از کدوم اقدامات حرف میزنی

    • بدون نام

      مقصر این پیک روحانی است.

    • علـــــی آقا

      چراگنگ صحبت میکنی بگومقصرکیه ... روحانی که بره بعدمیگه ...

    • بدون نام

      از رئیس جمهور کشورمان معلومه بقیه وزرا چطورن فقط مرگ ومیر

    • بدون نام

      لابد اینکه دنیا از ما تو کنترل کرونا الگو میگیره جزو نظریات کارشناسیته؟

    • امید

      مقصر فریدون هست و بس

    • بدون نام

      صف مرغ در حوزه دارو نداشتی ؟؟؟
      جالبه بازی با کلمات رو خیلی خوب بلدین
      پدر من آریتمی قلبی داره و برای کنترلش باید داروی پروپافنون بخوره و گیرم نمیاد میفهمی تو صف درست کن من حاضرم 24 ساعت تو صف باشم ولی این دارو رو بگیرم و پدرم رو نجات بدم خبر ندارید که ما کسانی که محتاج دارو های کمیاب هستیم چی میکشیم فقط خدا ازتون نگذره که فقط حرف مفت میزنید
      شما تریبون دارید دروغ هاتونم میگید ما چکار کنیم ؟

    • بدون نام

      از بس از اینا دروغ شنیدیم دیگه خسته شدیم

    • بدون نام

      نمکی بی نمک و لوس

    • بدون نام

      کدام دست بسته کدام چشم باز
      ...

    • دانیال

      اگر راست میگویی استعفا بده ببینیم

    • ان‌شاءالله که حقیقت ظاهر شود

      معلومه طرف حسابش روحانی هست که همه جا را باز گذاشت و حالا تعطیلی برقراره

    • بعلا

      اینا میدونستن ویروس خواه ناخواه پخش میشه. عید رو ازاد گذاشتن که مردم رو مقصر جلوه بدن تا سومدیریتشون دیده نشه.

    • بدون نام

      با اینهمه کارشکنی و بد عهدی که از آن مینالید متعجبم که چرا شما هنوز اصرار به ماندن دارید.استعفا بدهید و بروید.اگر نمی گذارند کار کنید ،استعفا بدهید!

    • بدون نام

      ایشون که خیلی میگه پروتکل ها فاصله گداری و دورهمی نرفتن و سفر نرفتن را رعایت کنید کو گوش شنوا هیکس رعایت نمیکنه هم خودش و هم مردم را گرفتار میکنه

    • بدون نام

      یا واضح حرف بزن ببینیم کی نمیزاره کار کنی یا اگه نمیتونی استفا بده یکی دیگه بیاد شاید بتونه کاری کنه

    • سالار

      این که تا دیروز میگفت همه دنیا بیان از ما مدیریت کرونا رو یاد بگیرن، چی شد پس کارشناس؟

    • امید

      در جواب آقای قاسم ۱۴:۱۵ دقیقه
      شما دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود نباش. قطعاً عملکرد روحانی جای دفاع نداره ولی گزینه های اون زمان بمراتب بدتر بودن، وقتی ک آزادی انتخاب نداری مجبوری بین بد و بدتر انتخاب کنی

    • بدون نام

      ولله بنده خدا وزیر بهداشت حتی به مردم گفت دستهایتون مببوسم فقط سفر نوروزی نروید ولی کو کوش شنوا

    • بدون نام

      اقای نمکی بااینکه یکی ازهم وطنت ازشهرهای خراسان شمالیم تک تک سخنانت روباوردارم وجزاشک نمیتوانم سخنی بگویم وباتمام احترامی که برایتان دارم مینویسم خسته نباشیدمردم ایران شرمنده شمایند

    • بدون نام

      خدایا زود خرداد برسه

    • بدون نام

      ما به عنوان فرد عادی و با چشم سر منشا تمام این ویروس انگلیسی را در نقشه اسفند ماه دیدیم.
      خوب از عراق وارد خوزستان شد .
      کشور ما سالهاست سلامتی و پول و جوانهاش رو فدای عراق و یمن سوریه و فلسطین و بوسنی و... کرده.

    • بدون نام

      وقتی کاره ای نیستی حرف نزن
      ولی پولتو میگیرب

    • شهروند

      اینهم از دروغهای دیگر بگو ببینم تابحال چند نفر واکسینه شدند از ۸۰ میلیون نفر تابحال چند میلیون واکسن خریدید و وارد کردید.حرفات خریدار ندارد نه حرفهای تو ونه حرفهای بقیه وزرا حتی رئیس جمهور

    • حاج اسماعیل محتشم

      پس چرا استعفا ندادی اگر حرف حضرت علی ع را بسیاری از این مسئولین کشور گوش می دادند الان وضع کشور ما اینقدر فاجعه آمیز نبود.همه شما بر صندلی قدرتی نشسته اید که از آب بینی بز کثیف تر است و برای منافع شخصی خودتان میباشد.شما از بدو ورود کرونا جرات نداشتید شهر قم را قرنطینه کنید و پروازهای چین به ایران را متوقف کنید.دیگه چیزی نمونده که ارقام فوتی ها به یکصد هزار نفر برسد و حتی بیشتر از این.اگر همینجوری مدیریت کنید مطمئن باشید این ارقام چند برابر میشود تا موقعی که تمام جامعه ایران واکسن مفیدی بزنند نه واکسن آشغال چینی و روسی و کوبایی

      پاسخ ها

      • گرگ بده گنده

        حضرت علی وقتی دیدامت مسلمان به حرفاش توجه نمیکنن خلافت رورهاکردلااقل اگرمیخوای ازمولاتقلیدکنی وزارت رورهاکن
        نه اینکه هرجابه نفعت باشه ازمولابگی
        وهرجابه نفعت نیست مولارافراموش کنی

    • ابوالفضل باوین

      علی برکت الله

    • بدون نام

      نمكي كشتيمون بسكه غر زدي برو واكسن بخر بيار

    • بی نمک

      واقعأ تنها وزیری که بدون هیچ چشم داشتی کار کرد خود اقای نمکی بود وواقعا هیچکس به حرفاس گوش نمیده وگرنه الان اینهمه کرونایی نداشتیم

    • بدون نام

      یک جای مملکت رو پیدا کنید که از طریق کارشناسی اداره شده باشه اگه هم وجود داشته باشه آخرش یه فرد غیر کارشناس که خودشون روهمه فن حریف میدونن دراون کار دخالت میکنن.خدایا به فریاد دل این مردم برس.

    • بدون نام

      خداییش بسیار زحمت کشیدی وهیچکس منکر آن نیست.اما بهترین راه اینست که عاملان را معرفی وبرای حفظ آبرو شبکه استیفاء بدهید.

    • حجت

      واکسن به مردم بزنید مطمنا مشکل برطرف میشه و نیازی نییت گردن این و اون بندازید
      پول هست ولی .....

    • بدون نام

      شبهای احیا انقد مهمه ک حنما بابد اجرا بشه؟؟؟

    • احمد بوستان

      اینم فقط ادای بگم بگم در آورده مردی بگو کی تو کارت دخالت میکنه نمیتونی بگی دودستی نچسب به میز صندلیت استعفاء بده که یکی دیگه بیاد کار انجام بده شاید اون جراعت گفتن حقیقت داشت مثل تو به میز صندلی نمیچسبید

    • بدون نام

      فردا گردن مردم نیاندازید

    • عزیزخان

      درودبرنمکی..تشکربینهایت..
      ....

    • بدون نام

      آقای وزیر فقط حرف میزنی دیگه عمل ومقاومت صفر

    • علی کاسب

      خدا انشاالله به او وتمام همکارانش سلامتی و عمر با عزت بدهد...خدا قوت

    • بدون نام

      درود بر وزیر محترم و کادر عزیز بهداشت و درمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شرف آقای دکتر نمکی وکادرزحمتکش پزشکی، روحانی تعمدا این کار را کرد کسانی که بیماری زمینه ای دارند وهزینه بر ازبین بره. هشتاد میلیون مردم وحریف های قدرسیاسی هشت سال است حریف دروغ پراکنی حسن کلیدنشده انتظار دارید نمکی که زیر دست ایشان است حریفشان شود، اگر استعفا هم می یک نفرمیرزا بنویس بجایش می گذاشت بدتر از این میشد‌‌.

    • پسر کدخدا

      آقای دکتر ، ما مردم متوجه هستیم چه بر شما میگذرد خدا بشما صبر بده .رییس جمهور باید دستور بده که چه شود چه نشود ، شما انتقال میدین به آقای روحانی ، ایشان باید به نیروی انتظامی و ...دستورات لازم رو بدن . مردم به نوبه از جنابعالی راضیند خدا خیرت بده . خدا بشما انرژی مضاعف را از حمایت مردم داده .شما کار خودت رو انجام بده عذاب وجدان نداشته باشی .میدونیم شرایط سختیه .

    • بدون نام

      کارفر سیما سیما ممنون از نطر تیزبینانه شما ، متأسفانه مردم رعایت نمیکنن و فقط دولت رو مقصر میدونن

    • عزیزی

      واقعا یکی از پر تلاش ترین وزرا وزیر بهداشت است که شب و روز ندارد وخسته نباشید می گویم براش و امیدوارم روزی برسد که این ویروس در ایران ریشه کن بشود.

    • رضا

      مومن اگه تو این کارها رو نکنی به عنوان وزیر حتما بابای من باید انجام بده این وظیفه تو هست چطور هست تو ژاپن و کشورهای پیشرفته یه مسوال که اشتباه می‌کنه میاد معذرت خواهی می‌کنه و استعفا میده

    • بدون نام

      نمکی فقط بلدی حرف بزنی

    • فانوس

      بیچاره استعفا داد اما استعفاشم خریدار نداشت

    • اﺭاﻛﻲ

      ﺩﻳﮕﻪ ﺩاﺭﻱ ﺧﻴﻠﻲ اﺯﺧﻮﺩﺗﻮﻥﻣﺎﻳﻪﻣﻴﺰاﺭﻳﺪﻫﻤﺘﻮﻥﻳﻪﻛﺮﺑﺎﺳﻴﺪ

    • طاهری

      انسولین چی

    • حسن اسفید واجانی

      سلام.
      ایشان می خواهد نقش پلیس خوب را بازی کند ،تا در انتخابات، پیروز میدان باشد.
      وگرنه همه سرتا پا یک کرباسند.

    • ابی

      اگه راس میگی استعفا بده. چرا استعفا نمیدی؟! ...

    • بدون نام

      خودکرده را تدبیر نیست

    • بدون نام

      منظورش حسن روحانی هست دیگ

    • بدون نام

      درود و صد درود
      بر وزیر بی ادعای بهداشت
      خداقوت خدا قوت
      خدایا دوشمنان ملت ایران را از هرقوم و قبیله‌ای که هستندنیست نابود.بگردان

    • رضا

      روحانی و وزیر کشور مرز ترکیه را باز گذاشتن

    • رصا نوروزی

      چرت نگو پول مفت میگیری از بیت المال

    • بدون نام

      برو خودت بمال

    • منوچهر

      این قدر نگین صف دارو دارویی نیست که صف درست بشه من بیمار ریوی هستم که دارو هاش نبست کدام دارو خانه اسپری زینحال داره کدام داروخانه اسپری اسپروا داره این هم که هست قیمتش سه برابر شده اسپری سالبو ترکس ده هزار تومان بود الان 25900 تومنه اگه راست میگی قیمت ها را درست کن

    • بدون نام

      اگر واقعا وزیر مطمئن بودند قبل آز نوروز نظراتشان رامحکم اعلام و پای آن می ایستادن. در حال حاضر توپ رو توی زمين این و آن انداختن مشکلی‌ را حل نمی‌کند و فقط رنج ملت‌ بیچاره و دستش آز همه چیز کوتاه را زیاد می کند

    • منوچهر

      آقای نمکی آنروز که جناب روحانی در عید نوروز فرمودند که ویرو س کرونا از ایران رخت بر بسته , و ملت نیز راهی سفرهای نوروزی شدندویروس کشنده را به شهرهای دیگر انتقال داد ند ,نه تنهادستورات رعایت نکردن پروتکلهارادادند بلکه خیلی ازخانه ها را خانه خراب کردند , هرچقدر ما و شما هم رعایت کنیم دستورات کار شناسانه شما رادرهم میشکنند, باید اجازه و دستور نهایی رابالاترواصلح تر از جای ایشان دریافت وابلاغ بکنید .

    • elia

      هر چی این بنده خدا قبل از عید فریاد زد شمارا به حضرت عباس قسم میدم مسافرت نروید حتی اگه تمام دروازه ها باز باشد
      هیچ کس حرفش را گوش نکرد و در مقابل حسن گفت برید به سلامت حالا این هم نتیجه اش که همه دارن هلاک میشن

    • بدون نام

      وقتی برای ده هزار تومن بدهی تلفن و قطع و ضبط میکنند هر ایرانی چه ارزشی داره هر ایرانی که با کرنا می‌میره یک دشمن کم شده پس سیاست یعنی همین

    • بدون نام

      ولب مردم هم همکاری نکردن وزیر بهداشت

    • سردرگان

      چرا بفکر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی وشرکتی نیستین و این همه معوقات تو یک بی عرضه ای بیش نیستی اگه میگی نه استعفا بده

    • بدون نام

      اگه رییس جمهور هم مثله وزیر بهداشت قشنگ به اینده
      نگاه میکرد و تصمیم میگرفت انقد مردم تلف نمیشدن.
      درود بر دکتر ..نمکی..

    • بدون نام

      همه مقامات دلشون پره و مدارک و مستندات دارن وای به روزی که بخوان برای ملت حرف بزنن ولی هیچوقت نمیزنن، برو بابا

    • بدون نام

      درودخداوندبرآقای نمکی.بزرگواراسراررافاش کن تامردم بفهمندمملکت رادست گرگ درپوست میش داده اند.

    • ر.د

      آقای دکتر نمکی خداوند نگهدارت باشد ای کاش حرفت را می فهمیدن چه مسئولین و چه مردم

    • قیصری مهدی _ایلام

      آقای وزیر بهداشت یقینا روزی فرا میرسد که بابت این همه دروغ ، جواب پس بدهید .

      #کرونا_دروغ_بزرگ_قرن

    • بدون نام

      اگه شماهارو نداشتیم چیکارمیکردیم

    • بدون نام

      مرد بودی مکاتباتی که می گی رو میکردی از هیچ کس هم نمی ترسیدی . مرد نیستی .

    • بدون نام

      نالایق ترین مدیر درجهان حسن روحانی است،حالا که وزیر بهداشت خوب داری لااقل بذار کارش را انجام دهد.

    • بدون نام

      اگر نمیتونی که قطعا تا الان نکردی استعفا بده

    • ایرانی

      هر اتفاقی یا مرضی وارد کشور میشه یا سیاسی میشه یا تجاری جون آدمیزاد ارزش براش نشدن که نشدن و از این به بعد هم نمی شن بشر در اینجا حقوق نداره هر که مرد یک یارانه کمتر این بازیها نتیجه ندارد اصل راه گم شده

    • بسیجی مخلص

      من هم از دور دست این وزیر محترم بهداشت درمان برادرم نمکی را می‌بوسم و به ایشان خدا قوت میگویم و امیدوارم که همیشه موفق باشید

    • مومنی

      خدا پدرومادرت رو بیامرزه جناب نمکی ،درست است ما کاری نمی توانیم بکنیم ولی دلیل این نیست که نمی فهمیم خدایی کار شما از کاری که رزمندگان در جبهه ها کردن کمتر نیست هر چه زحمت می کشی ذخیره اخرت شما باشد ودر این دنیا خدا به خودتون وخانواده محترمتون سلامتی بدهد ،مطمئن باش خدا تنهایتان نمی گذارد

    • مومنی

      البته راه دور نریم مردم هم خودشان بیشتر مقصر هستن بیرون نرن ما که نرفتیم چه شد

    • حسن جسمانی

      از شنبه قراره همه چیز درست بشه

    • بدون نام

      همش مقصر روحانیه ایام عید همه جا رو آزاد گذاشت گفت برین ویروس ب خورد هم بدین، روحانی خودش ویروس کرونا قاتله

    • بدون نام

      بعدازریاست جمهوری بایدخیلیا دادگاهی بشوند ؛اگر روزی 250نفر فوت بشوند؛در یک ماه میشود؛7500نفر ؛این مسئله یعنی جنگ داخلی یعنی گشتار ؛یعنی جنایت ؛چرا مدیریت نکردید یا مدیریت شما این شکلی ؛ استغفرالله خدا هم مردم را ول و رها کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج