۱۱۰۷۴۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: دیگر تحمل متضرر شدن از مسائل داوری را نداریم

سرمربی پیکان گفت: ما از داوری در این چند هفته خیلی متضرر شدیم و داوران دقت بیشتری داشته باشند و دیگر تحمل این را نداریم که دوباره از داوری ضرر کنیم.

ایرنا: سرمربی پیکان گفت: ما از داوری در این چند هفته خیلی متضرر شدیم و داوران دقت بیشتری داشته باشند و دیگر تحمل این را نداریم که دوباره از داوری ضرر کنیم.

مهدی تارتار بعد از شکست تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و یکی ۲ تا از بچه‌های ما در باد بازی با استقلال خواب بودند و به نکاتی که گفته بودیم عمل نکردند. در ضمن گل اولی که دریافت کردیم شک و شبهه زیادی داشت. در روزی که ما بد بودیم فکر می‌کنم گروه داوری اگر آن اشتباهاتی که ما فکر می‌کردیم را مرتکب شده باشد روی نتیجه تاثیر مستقیم گذاشته است.

وی در ادامه افزود: همانطور که به من و کمکم کارت داده شد و از بازی بعد محروم شدیم؛ کمیته داوران هم در صورت تایید اشتباهات برخورد لازم را داشته باشد و این انتظار ماست. ما شبانه‌روز خود را برای موفقیت این تیم جوان گذاشته‌ایم. تیم ما جوان‌های زیادی را دارد و همه دوست دارند روزی بازیکن بزرگی شوند. الان هم اتفاق خاصی رخ نداده و به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم.

سرمربی پیکان درباره اشتباهات داوری در این بازی خاطرنشان کرد: گل گهر سرمایه‌گذاری کرده است و این کار درستی بوده است. تفاوت زیادی بین هزینه‌های ۲ تیم وجود دارد. در دور رفت بدون اشتباه داوری در سیرجان بردیم و حالا در بازی برگشت با اشتباهات داوری شکست خوردیم.

ما انتظار برخورد داریم. همان طور که گفتیم دستمزد داوران کم است و الان هم باز می‌گویم و البته از آقای عزیزی خادم هم تشکر می‌کنم که می خواهند دستمزد آنها را افزایش دهند؛ این را هم باید بگویم که انتظار داریم با داوری که آینده و سرنوشت یک مجموعه را تخریب کرده برخورد شدید شود. اگر هم اشتباهی صورت نگرفته و ما اشتباه کردیم؛ از داور تشکر می‌کنم.

تارتار در پایان اذعان داشت: این چندمین بازی است که ما متضرر می‌شویم. در سه چهار هفته گذشته پنالتی سالم ما به سود حریف برگردانده شد. در بازی با استقلال پنالتی ما گرفته نشد و در این بازی هم این اتفاقات رخ داد. انتظار داریم داوران ما را به عنوان یک تیم خنثی نبینند. ما در وسط جدول هستیم و فعلا خطر سقوط نداریم. دنبال سهمیه نیستیم. سرمایه‌گذاری کمی داشته‌ایم و قاطعانه می‌گویم جزو سه تیم ارزان لیگ هستیم. هزینه خیلی کمی انجام داده‌ایم. نتایج نسبتا خوبی گرفته‌ایم. به هر حال ما از داوری در این چند هفته خیلی متضرر شدیم و داوران دقت بیشتری داشته باشند. دیگر تحمل این را نداریم که دوباره از داوری ضرر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج