جاباما
۱۱۰۷۵۳۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شجاع در آسیا برای سرخ‌ها دردسرساز می‌شود؟

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

جماران: بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با جی پلاس، درباره شرایط سرخپوشان در آستانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شرایط پرسپولیس مطلوب است و خریدهای جدید به مرور با نفرات دیگر هماهنگ می شوند و آن ها می توانند کیفیت گذشته خود را تکرار کنند. من به عملکرد خوب پرسپولیس در آسیا امیدوار هستم. به نظرم تنها بخشی که یک مقدار باید پرسپولیس روی آن کار کند، کار دفاعی است که این موضوع روی عملکرد سرخپوشان تاثیر گذار خواهد بود.

آشوبی درباره اینکه کارشکنی کشور هند بر روی روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: بحث تاثیرگذاری نیست و هماهنگی این مسائل می تواند در آرامش ذهنی و جسمی بازیکنان موثر باشد. همچنین به نظرم چنین مسائلی باید به بهترین شکل مدیریت شود تا درصد کمی بر روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه فرجی و آقایی به علت ابتلا به ویروس کرونا راهی هند نشدند، گفت: به هر حال این موضوع خبر خوبی نیست چون به ویژه نبود سعید آقایی در سمت چپ سخت است و کمبود این بازیکن احساس می شود و باید گل محمدی راهکاری در نظر بگیرد تا کمبود این بازیکن تاثیری در تیم نداشته باشد.

او درباره بازی پرسپولیس برابر الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من شناخت چندانی از تیم الریان قطر ندارم اما این تیم جزو تیم های خوب قطر است. تیم پرسپولیس باید آنالیز خوبی از نفرات الریان داشته باشد تا بهترین تصمیم را در این بازی اتخاذ کند.

آشوبی درباره حضور شجاع خلیل زاده بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب تیم الریان قطر گفت: خلیل زاده بازیکن باکیفیتی است اما او نمی تواند برای پرسپولیس دردسر ساز شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از تیم های گوای هند و الوحده امارات حریفان پرسپولیس در آسیا اظهار کرد: من از فوتبال هند شناخت کمی دارم اما سرخپوشان نباید تیم گوای هند را دست کم بگیرند. البته به احتمال زیاد درصد موفقیت پرسپولیس در این بازی زیاد است. علاوه بر این، الوحده تیم خوبی است اما درباره تیم پرسپولیس صحبت می کنیم که در ۳، ۴ سال اخیر ۲ بار با قدرت فینالیست شده است و شرایط خوبی دارد. همچنین تیم پرسپولیس به خوبی تقویت شده است. ما می توانیم به موفقیت سرخپوشان خوش بین باشیم و این موضوع بستگی به روز بازی هم دارد که آنها با چه ذهنیت و آمادگی جسمانی و روانی در زمین مسابقه حاضر می شوند.

او درباره اینکه موقعیت های از دست رفته مهاجمان پرسپولیس می تواند در آسیا نگران کننده باشد، گفت: خلق موقعیت به تعداد زیاد نشان دهنده ساختار و کیفیت مطلوب پرسپولیس است. اگر تعداد کمی از موقعیت ها تبدیل به گل شده باید صبور بود. همچنین تغییرات زیاد در خط حمله پرسپولیس صورت گرفته و عیسی آل کثیر بعد از گذشت ۶ ماه محرومیت به بازی ها برگشته و شهریار مغانلو هم بازیکن جدیدی است و به موفقیت این بازیکن خوش بین هستم. مغانلو عملکرد خوبی برابر نساجی داشت و نوید یک بازیکن خوب برای پرسپولیس را می دهد. علاوه براین، ترابی هم بازیکن خوبی است که نیاز به زمان دارد تا خودش را نشان بدهد.

آشوبی درباره راهکار پرسپولیس برابر برگزاری متمرکز بازی های آسیایی اظهار کرد: فشردگی بازی ها کار را سخت می کند اما تیم پرسپولیس نشان داده مشکلی با این موضوع ندارد. همچنین گل محمدی در خط هافبک و حمله دستش بازتر است و او می تواند از همه بازیکنان استفاده کند تا سرخپوشان خستگی کمتری احساس کرده و با کیفیت بهتری بازی کنند و با تمرکز بالا برابر حریفان خود حاضر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      فکر میکنی زمانی که تو سپاهان بود هنوز تو تیم لنگ نیامده بود به طارمی برای گل زدن بفرما میزد

    • بدون نام

      عجب کارشناسی

      از هیچکدوم از تیم ها اطلاعاتی نداره

    • خاوشقی

      شجاع ادم نمک بحرامی است قول میدم با چند تا سوتی به لنگ کمک کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج