جاباما
۱۱۰۷۸۰۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

یک استقلالی در جمع ۱۰۰سرمایه گذار برتر دنیا

نشریه فوربس ۱۰۰سرمایه گذار برتر جهان را معرفی کرده و پژمان نوزاد، بازیکن سابق استقلال در رتبه پانزدهم این لیست جای گرفته است.

ورزش سه: نشریه فوربس ۱۰۰سرمایه گذار برتر جهان را معرفی کرده و پژمان نوزاد، بازیکن سابق استقلال در رتبه پانزدهم این لیست جای گرفته است.

پژمان نوزاد که در گذشته سابقه بازی کردن در تیم هایی چون استقلال و وحدت را در کارنامه داشته و البته در دنیای رسانه نیز فعالیت کرده است، حالا در لیست ۱۰۰ سرمایه گذار نشریه فوربس قرار گرفته است.

پژمان نوزاد، در دهه ۱۹۸۰ به همراه خانواده اش از تهران مهاجرت کرده و در ادامه در یک فرش فروشی در پالو آلتو در کالیفرنیا مشغول به کار شد. در این صنعت بود که پژمان نوزاد الفبای تکنولوژی را پیش از پیشرفت بزرگ خودآموخت و در ادامه صاحبان آن فرش فروشی یک صندوق سرمایه گذاری تاسیس کردند. حالا پژمان نووزاد شریک مدیر موسس Pear VC شده و ارزش سهام این کمپانی ۵۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

به همین علت، پژمان نوزاد امسال در کنار شریک خود مر هرشنسون امسال برای اولین بار در لیست ۱۰۰ سرمایه گذار برتر جهان در نشریه فوربس جای گرفته و رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. پژمان نوزاد نوازاد که در گذشته بازیکن عرصه فوتبال بوده، در حال حاضر سردبیر فوتبال مدیا، یک آژانس تبلیغاتی و پلتفرم فوتبال دیجیتالی واقع شده در انگلیس نیز است.

همچنین در سال ۲۰۱۴ و در ایالت متحده جایزه الیس نیز به پژمان نوزاد اهدا شد. این جایزه به افرادی تعلق می گیرد که قادر به حفظ ارتباط و پاسداشت میراث قومی و گذشته خود نیز هستند.

پژمان نوزاد در مقطعی در تیم جوانان استقلال بازی می کرد که هدایت این تیم بر عهده محمد صلاحی بود و ستاره هایی چون مجید نامجومطلق، محسن گروسی و رسول غنی زاده نیز در این تیم مشغول به بازی کردن بودند. پژمان نوزاد در ادامه روی به حضور در عرصه رسانه آورده و در نشریه ابراز ورزشی فعالیت می کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خار چشم لنگیا

    • بدون نام

      اونم فهمید اگه قراره پیشرفت کنه باید از استقلال بره حتی به قیمت کنار گذاشتن فوتبال

    • sam

      دمش گرم،مهاجرت عامل پیشرفتش بود همچنین شانس اراده وپشتکارش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج