۱۱۰۷۸۱۶
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

دو موضوعی که رئیس کل بانک مرکزی تکذیب کرد

همتی رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد که گزارش اخیر صندوق بین المللی پول از تخمین میزان ذخایر ارزی بانک مرکزی، یک خطای فاحش و گزارشی غلط و ناشی از اطلاعات ناقص آنها است. انتشار یک تخمین اشتباه ازسوی صندوق ، بدون اخذ تایید از بانک مرکزی، همانند رفتار همراه با تبعیض آنها، زیبنده صندوق بین المللی پول نیست.

برترین‌ها: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اظهارات افراد غیر مسئول در مورد منابع ایران در بانک‌های خارجی سندیت ندارد، گفت: چند ماه است که بازار ارز ثبات نسبی به خود گرفته که حاصل تلاش مضاعف بانک مرکزی در این عرصه و همراهی صادرکنندگان و چشم انداز بهتر اقتصاد ایران است.

عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: چند ماه است که بازار ارز ثبات نسبی به خود گرفته است که حاصل تلاش مضاعف بانک مرکزی در این عرصه و همراهی صادر کنندگان و چشم انداز بهتر اقتصاد ایران است.

وی افزود: این روزها اشخاص مختلفی راجع به ارزهای ایران در بانک‌های خارجی و سرنوشت آنها اظهار نظر و اطلاع رسانی می‌کنند. از آنجایی که اطلاعات مربوط به این منابع و وضعیت آنها در اختیار بانک مرکزی است، اظهارات افراد غیر مسئول در این مورد سندیت ندارد.

همتی ادامه داد: بانک مرکزی سیاست‌ها و برنامه‌های تأمین ارز خود را همانند ماه‌های گذشته، بر مبنای ارزهای در دسترس و بدون تکیه بر منابع مسدودی تنظیم کرده است. طبعا دسترسی به این منابع قدرت بازار سازی بانک مرکزی را افزایش خواهد داد.

رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد که گزارش اخیر صندوق بین المللی پول از تخمین میزان ذخایر ارزی بانک مرکزی، یک خطای فاحش و گزارشی غلط و ناشی از اطلاعات ناقص آنها است. انتشار یک تخمین اشتباه ازسوی صندوق ، بدون اخذ تایید از بانک مرکزی، همانند رفتار همراه با تبعیض آنها، زیبنده صندوق بین المللی پول نیست.

وی در پایان گفت: بانک مرکزی به دور از هیجانات غیر منطقی و بصورت تدریجی متناسب با عوامل مؤثر بر عرضه و تقاضای ارز در بازار ثانویه، این بازار را به سمت تعادل راهبری و مدیریت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب ثباتی داره دلار ۳۲۰۰ تومان رو ۳۲۰۰۰ کردن وحالا آوردنش ۲۵۰۰۰ تومان این شد ثبات یعنی بمدت هشت سال ۸۰۰درصد گرانی دلار عجب ثباتی عجب رویی

    • بدون نام

      یعنی بانکهای خارجی نمیدانند چقدر ارز ما در بانکهایشان هست خخخخخخخخ
      عجب دنیایی شده و عجب وزرا و مسئولینی داربم یکی مثل این یکی هم نمکی که میگه 45 روزه واکسن میسازیم . یعنی دروغ پشت دروغ
      داغانیم آقا داغان خخخخخخخخ

    • رحیمی

      خودایشان کلا تکذیب هستند

    • بدون نام

      اظهارات وادعاي بانك مركزي سنديت ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج