۱۱۰۷۹۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کعبی: با السدی‌ها کری دارم

مربی فولاد امروز رودرروی تیم سابقش قرار می‌گیرد. او در گفتگو با همشهری از انگیزه‌هایش برای این بازی گفته است

روزنامه همشهری: مربی فولاد امروز رودرروی تیم سابقش قرار می‌گیرد. او در گفت‌و‌گو با همشهری از انگیزه‌هایش برای این بازی گفته است.

فولاد پس از ۴‌تایی کردن العین امارات در پلی‌آف، حالا آماده نخستین دیدارش در مرحله گروهی مقابل السد شده است. حسین کعبی که این فصل به‌عنوان مربی روی نیمکت فولاد حضور دارد، به‌گفته خودش با سابقه بازی در السد انگیزه‌های خاصی برای بازی امروز دارد.

برخلاف پیش‌بینی‌ها خیلی راحت از سد العین عبور کردید. فکر می‌کردید 4‌گل بزنید؟

حقیقتا بازی آسانی نبود اما خوشبختانه توانستیم با اقتدار صعود کنیم. بازیکنان فولاد مرد روزهای سخت هستند و توانستند به بهترین شکل ممکن خودشان را ثابت کنند.

العین خیلی ضعیف بود یا فولاد خیلی خوب مقابل این تیم بازی کرد؟

اگر بازی ما را با دقت دیده باشید متوجه شده‌اید که تیم ما چگونه کارهای تاکتیکی را در زمین پیاده کرد. ما در کادرفنی روزها و ساعت‌ها وقت گذاشتیم و فیلم‌ بازی‌های العین را دیدیم تا آنالیز خوبی از آنها داشته باشیم. العین در ۱۷‌بازی گذشته‌اش پیش از ما عملکرد خوبی در فاز هجومی داشت و در هر بازی ۲یا ۳‌گل زده بود. همین آمار نشان می‌دهد العین تیم خوبی است اما با وجود این بچه‌ها خیلی باهوش بازی کردند و به این تیم فرصت گل ندادند. در مقابل زدن ۴‌گل به العینی که نفرات خارجی خوبی دارد و با چند ملی‌پوش به زمین آمده بود، کار سختی بود. تمام هدف ما صعود بود و به چیزی جز این فکر نمی‌کردیم، به همین دلیل هم العین را بردیم تا نشان دهیم فولاد می‌خواهد با قدرت در آسیا بازی کند.

به‌نظر می‌رسد در نخستین بازی مرحله گروهی هم کار سختی پیش‌رو دارید چراکه باید با السد و ژاوی روبه‌رو شوید.

بازی العین را فراموش کرده‌ایم و به فینال با السد فکر می‌کنیم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد. السد یک‌تیم حرفه‌ای و با مربی‌اش فوتبال باکلاسی را به نمایش می‌گذارد. این تیم واقعا گردن‌کلفت است. درست است این تیم در زمین فوق‌العاده کار می‌کند اما ما هم فولاد هستیم و ترسی از آنها نداریم. ما به العین ۴‌گل زده‌ایم و فقط باید مقابل السد تمرکز داشته باشیم. در تورنمنت‌های لیگ قهرمانان جای اشتباه نیست و یک‌لحظه غفلت کار دست ما خواهد داد.

خودت به نوعی باید رودرروی تیم سابقت قرار بگیری

من در السد بازی کرده‌ام و شناخت خوبی از ساختار این باشگاه دارم. شاید جالب باشد ولی بیشتر بازیکنانی که من کنار آنها در السد بازی کردم، الان جزو کادر مدیریتی این باشگاه هستند و بعد از بازی با العین به من تبریک گفتند. من با بعضی از آنها رفاقت دارم اما رفاقت جای خود و رقابت در زمین جای خود. من به‌خودشان هم گفتم که کار سختی مقابل ما دارند. من با آنها کری هم دارم و به همین‌خاطر امیدوارم هرطور شده این تیم را شکست دهیم.

میزبانی عربستانی‌ها تا اینجای کار چطور بوده است.

از روز اول میزبانی فوق‌العاده بوده اما الان چند روزی است در زمین تمرین مشکل داریم که فکر کنم آن‌هم حل می‌شود.

چه مشکلی؟

متأسفانه اطراف زمینی که در آن تمرین می‌کنیم خاکی است و وقتی باد می‌آید این خاک فضای تمرین ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. در اطراف زمین تمرین مشغول ساختمان‌سازی‌ هستند و این موضوع بازیکنان را اذیت می‌کند. البته قرار شده این مشکل هم حل شود و زمین را عوض کنند.

در پایان فکر می‌کنی فولاد از مرحله گروهی بالا بیاید؟

من معتقدم هر ۳‌تیم گروه ما گردن‌کلفت هستند و ما در گروه مرگ قرار داریم. فکر کنم فولاد پس از ۹‌سال به آسیا برگشته و ما باید مردم خوزستان را خوشحال کنیم. هدف ما این است که در مرحله گروهی هم نتایج خوبی بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج