جاباما
۱۱۰۷۹۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایت حداکثری استقلال از میزبانی سعودی‌ها

پیش از سفر استقلال به عربستان دو موضوع ذهن بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را درگیر خود کرده بود.

روزنامه ایران ورزشی: پیش از سفر استقلال به عربستان دو موضوع ذهن بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را درگیر خود کرده بود. مسأله اول برمی‌گردد به زمان شروع بازی‌ها که هنوز هم مسأله‌ساز است و بعید به نظر می‌رسد که زور باشگاه استقلال به تغییر ساعت شروع بازی‌ها برسد و باید در همان زمان اعلام شده مقابل رقبا قرار بگیرد. مسأله دوم اما به نحوه میزبانی سعودی‌ها بازمی‌گردد که استقلال تا حدی نسبت به این موضوع هم نگران بود.

با توجه به اینکه سال‌ها است به دلیل مسائل سیاسی ایرانی‌ها در شهر‌های عربستان مقابل رقبا قرار نگرفته‌اند و بازی‌ها پیش‌تر در کشور ثالث برگزار می‌شد، بیم آن می‌رفت که نفوذ سعودی‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا و گرفتن حق میزبانی به سود خود با کم‌کاری‌هایی از سوی کشور میزبان هم همراه شود و استقلال تحت فشار تمرینات خود را در شهر جده دنبال کند اما آخرین صحبت‌های مسئولان این باشگاه نشان از رضایت‌مندی عمیق آنها از میزبانی سعودی‌ها دارد.

مهران کاظمی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال با مثبت ارزیابی کردن شرایط درون اردویی استقلال از وضعیت مناسب بازیکنان در فضای اردوی شهر جده عربستان پرده برداشت. کاظمی درخصوص اینکه میزبانی سعودی‌ها تاکنون چطور بوده، می‌گوید: «بازیکنان استقلال از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارند. مصدوم نداریم. در کمال آمادگی هستیم.» از مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره محل برگزاری تمرینات این تیم سؤال کردیم که این پاسخ را داد: «محل تمرین ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده است. این ورزشگاه زمین‌های تمرین مجزایی دارد که ما در آن تمرین می‌کنیم.

البته اجازه تمرین در زمین اصلی را نداریم اما طبق قوانین یک جلسه اجازه تمرین در ورزشگاه اصلی داده خواهد شد که آن هم به روز قبل از مسابقه اختصاص دارد تا با شرایط بازی در ورزشگاه آشنا شویم.» مهم‌ترین سؤالی که می‌شد از کاظمی پرسید درباره شرایط میزبانی است که مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال این پاسخ را داد: «با شرایط میزبانی خوبی مواجه هستیم. امکانات خوب است. مشکلی نداشتیم. همه چیز تا به حال که خوب بوده و خدا را شکر با شرایط مناسبی مواجه هستیم.» آیا پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود؟ کاظمی پاسخ این سؤال را اینگونه می‌دهد: «مشکل پروتکل بهداشتی وجود ندارد. همه چیز فراهم است. ان‌شاءالله بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و دست پر به ایران برگردیم.»

صحبت‌های مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال نشان می‌دهد اوضاع این باشگاه در آستانه اولین بازی خوب است و کشور میزبان همه گونه امکانات را در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده قرار داده است. شاید تنها مسأله نگران‌کننده ساعت شروع بازی‌ها باشد که فرهاد مجیدی باید با ترفندی این مشکل را برطرف کند. شاید اگر زمان خواب و بیداری بازیکنان دستکاری شده و مجیدی شرایط متفاوتی را برای بازیکنان لحاظ کند، بازی در بامداد نیز به یک مسأله قابل حل بدل شود.

صعود 5 پله‌ای استقلال در رنکینگ جهانی

اما در عین حال که خبر میزبانی خوب سعودی‌ها به گوش می‌رسد خبر دیگری از استقلال توجه‌مان را به سوی خود جلب می‌کند. خبر اختصاص دارد به صعود استقلال در رنکینگ جهانی. طبق آخرین رده‌بندی که از تیم‌های باشگاهی جهان اعلام شده، استقلال با ۵ پله صعود در قیاس با ماه قبل به رده ۲۲۰ جهان رسیده و از این منظر نیز رشد قابل توجهی داشته است. شاید این صعود به پیروزی‌های اخیر استقلال در لیگ برتر اختصاص داشته باشد اما باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که ادامه بردها در لیگ قهرمانان آسیا تا چه اندازه در پیشرفت بیشتر استقلال در رنکینگ کمک می‌کند. استقلال سال‌ها پیش با به دست آوردن بردهای پی‌درپی در آسیا و رسیدن به جمع چهار تیم مرحله پایانی، تا رده ۶۰ تیم‌های جهان نیز صعود داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج