جاباما
۱۱۰۸۰۶۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پخش مسابقه «ایران» در ماه رمضان

مسابقه «ایران» در ماه مبارک رمضان در روزهای جمعه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

خبرگزاری صبا: مسابقه «ایران» در ماه مبارک رمضان در روزهای جمعه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.
به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مسابقه تلویزیونی «ایران» به کارگردانی سعید رضایت و اجرای سعید شیخ‌زاده با آغاز ماه رمضان و با حال و هوای این ایام در روزهای جمعه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه ایران درباره این مسابقه بیان کرد: تا قبل از شیوع موج چهارم کرونا ضبط تمامی قسمت‌های مربوط به ماه مبارک رمضان بدون حضور تماشاگران و با عوامل کاملا محدود انجام شد. در حال حاضر نیز با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلی تمام پروژه‌ها، تصمیم گرفتیم ضبط برنامه را به احترام اعضای کادر درمان و برای حفظ سلامتی عوامل و جلوگیری از شیوع این بیماری تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازیم. البته اپلیکیشن برنامه همچنان در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندانی که متقاضی حضور در مسابقه هستند، می‌توانند ضمن مطالعه سوال‌ها، گروه خود را برای شرکت در مسابقه آماده کنند.
وی همچنین افزود: در قسمت‌های ضبط شده برای ماه رمضان تلاش کردیم مسابقه مانند ایام نوروز ۱۴۰۰ فضای شادتری داشته باشد. خوشبختانه شرکت‌کنندگان در این قسمت‌ها با معلومات عمومی کاملا بالا در مسابقه حضور یافتند که همین امر رقابت دو گروه را جذاب‌تر کرده است.
این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به پراکندگی بالای شرکت‌کنندگان مسابقه از نقاط مختلف کشور گفت: طبق آمار بخش انفورماتیک مسابقه، از جای جای کشور متقاضی حضور در برنامه هستند. بسیاری از شرکت‌کنندگان با لباس‌های محلی مربوط به منطقه خود در استودیو حاضر می‌شوند. برخی از آنان نیز قبل از آغاز ضبط پیشنهاد کردند تا جاذبه‌های گردشگری شهرها و روستاهایشان را به مردم معرفی کنند.
مسابقه «ایران» در گروه اجتماعی شبکه اول سیما تهیه و تولید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج