جاباما
۱۱۰۸۱۶۰
۸ نظر
۵۰۲۵
۸ نظر
۵۰۲۵
پ

خودروی سیتروئن C۵ X معرفی شد

ژرمن‌ها سال‌هاست که سگمنت میان رده‌ها را تصرف کرده اند. اما گویا عضو اروپایی اتحاد استلانتیس، نمی‌خواهد از جنگ با بزرگان در این سگمنت، دست بردارد.

دیجیاتو: ژرمن‌ها سال‌هاست که سگمنت میان رده‌ها را تصرف کرده اند. اما گویا عضو اروپایی اتحاد استلانتیس، نمی‌خواهد از جنگ با بزرگان در این سگمنت، دست بردارد.

پس از پژو ۵۰۸ و DS ۹، سیتروئن هم دست به طراحی یک محصول جدید برای رقابت با امثال مرسدس بنز E کلاس، ب ام و سری ۵ و آئودی A۶ زده است. البته در حالی که این سه مدل، همزمان به شکل سدان و واگن به بازار عرضه می‌شوند، سیتروئن C۵ X می‌خواهد که ترکیبی از هر دو کلاس باشد. در حقیقت، این خودرو در آن واحد، هم یک سدان، هم یک واگن و هم یک کراس اوور است!

خودروی سیتروئن C۵ X معرفی شد

همچون دیگر طراحی‌های جالب سیتروئن، C5 X هم یک پرچمدار غیر متعارف از این برند است که ظاهر قابل توجهی دارد. فرم بدنه و پیکر بندی این خودرو، بسیار جلب توجه می‌کند. سقف صاف آن، بیشتر سدان بودنش را می‌رساند، اما کشیدگی قسمت عقب اتاق، بر روی جنبه واگن بودن خودرو تاکید می‌کند. حال آنکه ارتفاع بلند آن از سطح زمین، یادآور C5 Aircross است که یک کراس اوور نسبتا بزرگ از سیتروئن به شمار می‌رود.

خودروی سیتروئن C۵ X معرفی شد

با طول، پهنا و ارتفاع به ترتیب، ۴,۸۰۵، ۱,۸۶۵ و ۱,۴۸۵ میلی متری، سیتروئن C۵ X از رقبای آلمانی خود، کوچک‌تر است. گنجایش فضای بار این خودرو به ۵۴۵ لیتر می‌رسد که با خواباندن صندلی‌های عقب، تا ۱,۶۴۰ لیتر هم قابلیت افزایش دارد. ظاهر بیرونی خودرو، تحت تاثیر کانپست عجیب و غریب Cxperience در سال ۲۰۱۶ است.

خودروی سیتروئن C۵ X معرفی شد

درون کابین هم سیتروئن تلاش کرده که آخرین فناوری‌های خود را به نمایش بگذارد. یک نمایشگر بزرگ ۱۲.۰ اینچی در مرکز کنسول به چشم می‌خورد و یک نمایشگر نسبتا بزرگ دیگر هم برای سیستم هدآپ دیسپلی، تعبیه شده است. کنترل پنل مرکزی خودرو هم به صورت تمام دیجیتالی است. البته خوش بختانه هنوز می‌توان از کنترلرهای فیزیکی برای سیستم تهویه، استفاده کرد.

خودروی سیتروئن C۵ X معرفی شد

طیف متنوعی از پیشرانه‌های بنزینی برای C۵ X قابل سفارش اند. اما سیتروئن بیشتر بر روی گزینه پلاگین هیبرید ۲۲۵ اسب بخاری مانور می‌دهد که در حالت تمام الکتریکی، برد حرکتی ۵۰ کیلومتری (۳۱ مایلی) را برای خودرو، فراهم می‌آورد.

خودروی سیتروئن C۵ X معرفی شد

همچنین در حالت خاموش بودن موتور بنزینی و استفاده از موتور الکتریکی، حداکثر سرعت قابل دستیابی با C5 X، به ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت هم می‌رسد که نسبت به بسیاری از خودروهایی که تا به امروز دیده بودیم، عدد بهتری است.

خودروی سیتروئن C۵ X معرفی شد

C۵ X به عنوان یک پرچمدار، با سیستم تعلیق پیشرفته سیتروئن پا به بازار می‌گذارد. همچنین در نسخه پلاگین هیبرید، از سیستم تعلیق اکتیو در خودرو بهره گرفته خواهد شد. با وجود این تعلیق پیشرفته و صندلی‌های نرم پوشانده شده از چرم با کیفیت، سواری C۵ X را باید بسیار نرم و لذت بخش دانست. گفتنی است که فروش C۵ X در اروپا از نیمه دوم امسال آغاز خواهد شد.

خودروی سیتروئن C۵ X معرفی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقگو

      اینها رو می گذارید که چی بشه؟ ما تا آخر عمرمون باید همین ماشینها را در خواب ببینیم.

    • عزرائیل

      هه اینارو باش ما هم پراید داریم با کلی آپشن یکی از آپشنهاش جا لیوانی

    • بدون نام

      پراید

    • بدون نام

      باید شورا رقابت بره قیمت گذاری.تورم بخشی وسود بخشی +×+×××+وخودرو یهو میشه ۱۰۰ برابر قیمت واقعی!آخرش خودروها همشون موتور پراید.

    • بدون نام

      ... باعث شد در حسرت همه چیز بمانیم...

    • بدون نام

      عوضش امنیت داریم

    • بدون نام

      فحش گذاشتم که اسم پراید بیارید خخخ

    • بدون نام

      آنها در افزايش كيفيت و امكانات و پايين اوردن قيمت رقابت ميكنند ماهم هر ششماه يكبار قرعه كشي مي كنيم و با قيمت دوبرابر نسبت قبل آهن قراضه تحويل مردم مي دهيم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج