جاباما
۱۱۰۸۲۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش سرمربی مهرام به انتقاد نفتی‌ها

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: اینکه می‌گویند داوری‌ها به سود مهرام است را قبول ندارم و بهتر است کسانی که این‌حرف‌ها را می‌زنند، مدرک رو کنند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: اینکه می‌گویند داوری‌ها به سود مهرام است را قبول ندارم و بهتر است کسانی که این‌حرف‌ها را می‌زنند، مدرک رو کنند.

علی آرزومندی پس از صعود مهرام به فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: مسابقه چهارم نفت و مهرام یکی از زیباترین بازی‌های لیگ در ۱۵،۱۴ سال اخیر بود. خصوصا از طرف تیم آبادان که نمایش خیلی خوبی داشت. آبادان حریف سرسختی بود و شاید با یک شوت جای این دو تیم در فینال عوض می‌شد.

واکنش سرمربی مهرام به انتقاد نفتی‌ها

وی درباره شرایط فنی بازی با نفت نیز گفت: گردش توپ آبادان، هماهنگی ‌و از خود گذشتگی تیم نفت در حمله واقعا بی‌نظیر است. حماد سامری سرمربی فوق‌العاده‌ای است و من اگر باخته بودم هم همین حرف‌ها را می‌زدم. از نظر من نفت تیم محترمی است و‌ می‌شد این نتیجه برعکس باشد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: نمی‌خواهم خارج از واقعیت صحبت کنم، اما به نظرم ما تیم بهتر بودیم و باید طوری بازی می‌کردیم که کار به اینجا نمی‌کشید. به هر‌حال نفت سرسخت بود و خارج از توقع ما بازی کرد. من قضاوت را به تماشاگران می‌سپارم. در بازی دوم هم گفتم که ما سعی کردیم در بازی چهارم و پنجم به داور‌ کمک کنیم و تیم نفت هم همین کار را کرد، اما یکسری اعتراضات جزو این کار بوده و اجتناب ناپذیر است. من نمی‌دانم چه چیزی مد نظر تیم آبادان است، اما خوشحالم که با همه اتفاقات نتیجه گرفته و به فینال رسیدیم.

سرمربی تیم درباره فینال گفت: یکشنبه واقعا زمانی نیست که بتوانیم بین نیمه‌نهایی و فینال خودمان را آماده‌ کنیم. وقتی همه بازیکنان ملی هم درگیر این مسابقات هستند، باید تجدید نظر صورت بگیرد. تیم گرگان قابل احترام است و سه بر صفر کار را در نیمه‌نهایی تمام کرده است، اما به نظرم فاصله بین دو سری باید به قدری باشد که تیم‌ها کار آنالیز و ریکاوری را انجام دهند. حتما نیاز است تجدید نظر شود و این زمان منصافانه نیست. این مسابقات هم تمام می‌شود، اما سلامت تیم‌ها و بازیکنان مهمتر است.

آرزومندی در مورد قضاوت داورها به سود مهرام نیز گفت: ما هیچوقت در طول فصل درگیر اعتراض به داوری نبوده‌ایم و این‌ حرف را قبول ندارم ‌که‌ داوری به‌ نفع‌ مهرام است.‌ کسانی که بازی را دیدند متوجه شرایط شدند و مخاطبان باشعور بسکتبال دیدند چه اتفاقاتی افتاد.

باید کارشناسان داوری پنج بازی سری نیمه‌نهایی را بررسی کنند. ما در بازی دوم‌ و سوم‌ معترض بودیم، اما اعتقاد من این است که من مربی حق ندارم درباره داوری بحث‌ کنم. اگر‌ کسی مدرکی دارد بیاید و بگوید که به سود مهرام است. هجمه‌ای زیادی بر علیه ما بود ولی اصلا واکنشی نشان ندادیم، شخصا معتقدم که ما صد درصد تلاشمان را کردیم و برای من نتیجه همه‌ چیز نیست که همه ‌چیز را زیر سوال ببرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج