جاباما
۱۱۰۸۲۴۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گواردیولا: لیگ قهرمانان خیلی ناعادلانه است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی موفقیت در لیگ قهرمانان را تا حدی بسته به شرایط و اتفاقات نیز می‌داند.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی موفقیت در لیگ قهرمانان را تا حدی بسته به شرایط و اتفاقات نیز می داند.

منچسترسیتی با تکیه بر دو برتری ۱-۲ در دو مسابقه رفت و برگشت برابر دورتموند برای اولین بار در دوران حضور پپ گواردیولا راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد. سرمربی منچسترسیتیی حضور در این مرحله را دشوار توصیف کرده و مدعی شد فعلا به دیدار مقابل پاری سن ژرمن فکر نمی کند.

پپ گواردیولا گفت: "برای باشگاه، سازمان، رئیس، برای بازیکنان و برای هواداران سیتی فوق العاده خوشحال هستم. منچسترسیتی برای دومین بار راهی نیمه نهایی شدیم و منچسترسیتی تاریخچه بزرگی ندارد، اما ما قصد داریم تاریخ را رقم بزنیم.

ما به جز ۱۰ دقیقه اول که دورتموند تیم برتر میدان بود در ادامه مسابقه خوب بازی کردیم. از حضور در مرحله نیمه نهایی در بین چهار تیم برتر اروپا و بازی کردن در مقابل تیم های بزرگ و قدرتمند بسیار خوشحالیم. ما سعی می کنیم در شرایط مناسبی راهی مرحله بعدی شده و نمایش خوبی ارائه دهیم.

لیگ قهرمانان تورنمنتی فوق العاده اما خیلی هم ناعادلانه است، زیرا اگر در یک دیدار مغلوب شوید عملکرد کل فصل شما زیر سوال می رود، اما ما ۱۱ ماه در لیگ برتر، جام اتحادیه و برای فتح همه عناوین تلاش می کنیم. امشب ممکن بود داور آن صحنه را پنالتی تشخیص ندهد.

ما دو سال پیش در شرایط در لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام مغلوب شدیم که فرناندو یورنته هنگام گلزنی قطعا هند کرده بود. موفقیت در این رقابت ها به شرایط هم بستگی دارد. نحوه بازی ما در ۳۰ دقیقه پایانی نیمه اول و به خصوص نیمه دوم و شخصیتی تیمی خوب بود و ما موفق به صعود به دور بعدی شدیم.

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان انتظاری غیر از دیدارهای دشوار نداریم. چلسی و رئال مادرید دوباره به این مرحله رسیده اند. بازی های زیادی باقی مانده است و ما برای دومین بار در تاریخ اینجا هستیم. اما حالا من نمی خواهم یک ثانیه هم در مورد دیدار برابر پاری سن ژرمن فکر کنم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مایار

      سیتی همیشه برتر بوده هست و خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج