۱۱۰۸۵۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دبیر: هیچ قولی برای کسب مدال نمی‌دهم

رییس فدراسیون کشتی پس از حضور کشتی گیران ایران در رقابت های کسب سهمیه گفت: هیچ قولی برای کسب مدال در المپیک نمی‌دهم.

ایسنا: علیرضا دبیر درباره حضور کشتی گیران ایران در رقابت های کسب سهمیه، گفت: ابتدا خسته نباشید به کادرفنی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی می‌گویم که در ماه‌های گذشته و با وجود کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشتند. شرایط اردو از سربازخانه سخت‌تر است و کرونا نیز شرایط را سخت‌تر کرده است.حسین نوری هم زحمت کشید. قطعا او ۱۰ بار دیگر با حریف چینی مبارزه کند او را شکست می دهد. البته این اشتباه را در جام جهانی صربستان نیز انجام داد.
وی ادامه داد: در خیلی رشته‌ها مثل فوتبال تنها حضور در المپیک افتخار است اما در کشتی افتخار نیست و اگر قرار باشد کشتی‌گیران ما در المپیک فقط حاضر باشند و مدال نگیرد فایده‌ای ندارد.
رییس فدراسیون کشتی افزود: اصلا در فضای مجازی نیستم و شاید یک ماه یکبار بفهمم در فضای مجازی چه گفته اند. بنابراین هر چه می خواهند بگویند من بر روی کارم تمرکز دارم. ما در کشتی فرنگی تیم های یازدهم و در آزاد ششم و نهم جهان را تحویل گرفتیم و امروز در اینجا قرار داریم. خیلی سخت است توقع داشته باشیم بخواهیم بلافاصله این تیم ها را قهرمان المپیک کنم. همه جهان برنامه ۸ تا ۱۲ ساله دارند تا در المپیک به موفقیت برسند.
دبیر تصریح کرد: ما برای مدال همه تلاشمان را می کنیم. من هم تلاش می کنم و هم توکل و توسل دارم اما واقعا طلای المپیک گرفتن کار سختی است و نمی‌توانم تعهدی در این‌باره بدهم. ما از برنامه مان جلوتر هستیم اما هیچ قولی نمی دهم. تیم نهم و یازدهم دنیا را تحویل گرفتیم و کار بسیار سختی داریم. من آدم حرفه ای هستم نا امید نیستیم و حتما تلاش می کنیم. نوع تفکر بنا و محمدی هم از من حرفه ای تر است. کسب مدال طلای المپیک کار سختی است وگرنه کشتی به جای ۹ طلای المپیک ۹۰ طلا داشت.
رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: ما در المپیک سیدنی از ۸ وزن ۵ شانس طلا داشتیم اما در آخر یک طلا گرفتیم. ما تلاش می کنیم و محکم جلو برویم اما از من نخواهید قول مدال طلا بدهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج