جاباما
۱۱۰۸۵۹۲
۲۹۲ نظر
۵۰۲۳
۲۹۲ نظر
۵۰۲۳
پ

اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره مذاکرات وین

رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: مذاکره‌ای در کار نیست. بحث بر سر این است که چه چیز دیگری را باید بدهند. بعد می‌گویند اگر ما نبودیم باید همه‌اش را می‌دادند! سابقه این حرف در تاریخ ایران به دوران فتحعلی شاه باز می‌گردد که نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگزاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم.

دولت بهار: رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: مذاکره‌ای در کار نیست. بحث بر سر این است که چه چیز دیگری را باید بدهند. بعد می‌گویند اگر ما نبودیم باید همه‌اش را می‌دادند! سابقه این حرف در تاریخ ایران به دوران فتحعلی شاه باز می‌گردد که نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگزاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم.

احمدی نژاد در ادامه افزود: خوش‌بینانه می‌گویم، کسانی که معلوم شد بلد نیستند و نمی‌توانند مذاکره کنند و سرشان کلاه می‌گذارند، چرا دوباره باید از طرف ملّت ایران برای مذاکره بروند؟ آنها نشان داده‌اند که صلاحیت چنین کاری را ندارند. همین‌ها با قرارداد الجزایر در موضوع لانه جاسوسی آمریکا قراردادی را بستند که تا کنون بیش از ده میلیارد دلار غرامت داده‌ایم اما یک ریال هم نتوانسته‌ایم از آمریکایی‌ها پس بگیریم. چه کسی و به چه حقّی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟ ملّت ایران، امروز شما را از اساس قبول ندارد و بنا بر نظرسنجی‌هایی که خودتان انجام داده‌اید رئیس دولت‌تان، فقط دو درصد محبوبیت دارد. از طرف چه کسی می‌خواهید بروید تعهّد بدهید و تبعات آن را به گردن ملت بیندازید؟

اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره مذاکرات وین

وی با تأکید بر ضرورت نظرخواهی از مردم برای انجام هرگونه مذاکراتی که به سرنوشت کشور مربوط می‌شود گفت: مذاکره‌ای در کار نیست. بحث بر سر این است که چه چیز دیگری را باید بدهند. بعد می‌گویند اگر ما نبودیم باید همه‌اش را می‌دادند! سابقه این حرف در تاریخ ایران به دوران فتحعلی شاه باز می‌گردد که نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگزاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم.

وی به انفجار تأسیسات هسته‌ای ایران و وارد آمدن چند میلیارد دلار خسارت به آن اشاره کرد و گفت: از آن طرف دنیا تأسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد شما می‌خواهید برای مذاکره بروید. این بار چه چیزی را می‌خواهید معامله کنید. یک فضایی هم درست کرده‌اید که هیچکس حرف نزند! چرا حرف نزنیم؟ این کشور متعلّق به تک تک مردم ایران است. اگر قرار بود عدّه‌ای خود را صاحب و مالک کشور بدانند و بی‌خیال مردم باشند، چرا انقلاب کردیم؟ ملّت انقلاب کرد تا برای حرف زدن آزاد باشد.

استاد دانشگاه علم وصنعت به ساخت و پخش سریال در سیمای جمهوری اسلامی دایر بر جاسوس بودن مذاکره‌کنندگان اشاره کرد و گفت: من شنیدم که می‌گفت وزارت امورخارجه ما جولانگاه جاسوس‌هاست. اگر اینها جاسوس هستند چرا باید دوباره همین‌ها راهی انجام مذاکرات شوند؟ جوانی که در انقلاب به دنیا آمده و این رفتارها را می‌بیند چه قضاوتی می‌کند و ما چه پاسخی برای پرسش‌های او داریم؟ دولتی که دو ماه دیگر از عمرش باقی مانده است، چه حقّی دارد از طرف ملّت ایران تعهّد بدهد و مردم تبعات آن را تحمل کنند!

وی افزود: برجام و تحریم‌هایی که بعد از آن تحمیل شد و صنعت هسته‌ای را نابود کرد، از جیب چه کسی رفته است؟ آیا از جیب مقامات رفته است؟ این فشار تورم و گرانی و بدبختی‌ها را آنها دارند تحمل می‌کنند یا ملّت؟ یکی از آنها بگوید که این تحریم‌ها از گوشه سفره رنگی‌اش یک میلیمتر کم کرده است. خودش هم بگوید قبول است. برایشان سفره می‌اندازند و ۲۰ نوع غذا می‌آورند و ده نوع صبحانه باید بخورند. برای خودشان نوشابه باز می‌کنند، خودشان را قهرمان می‌خوانند و به خودشان مدال می‌دهند و تازه بر سر ملّت هم منت می‌گذارند. اینگونه اقدامات بیانگر رفتار فتحعلیشاهی است.

احمدی‌نژاد به نحوه تصویب برجام در مجلس اشاره کرد و گفت: در دوره مذاکرات برجام، هر کس می‌خواست اعتراض کند، صد تا وصله به او می‌چسباندند و توهین و تحقیر می‌کردند. طبق قانون اساسی باید بند به بند قراردادها در مجلس خوانده شود و رادیو نیز آن را پخش کند و مطبوعات منتشر کنند تا همه مردم بفهمند و بدانند که چه تصمیمی دارد برای کشور گرفته می‌شود اما برجام را به مجلس بردند و برخلاف قانون اساسی و بدون آنکه در آن را باز کنند، در ۲۰ دقیقه به تصویب رساندند. آنهایی که باید دروازه‌بانی می‌کردند یا اصلاً در دروازه نبودند یا پشت‌شان را کردند تا خالی بودن دروازه را به دشمن نشان دهند.

وی افزود: یک سندی را امضا کرده اند که ۴ سال است رئیس جمهور آمریکا آن را زیر پایش گذاشته است و اروپایی‌ها هم یقه ما را گرفته‌اند و مدّعی هستند که حق نداریم از برجام خارج شویم. می‌گوییم دعوای ما با آمریکا بود حالا او رفته است بیرون و ما چه چیزی را باید اجرا کنیم؟ می‌گویند تخلّف است. یک چیزی به نام اینستکس درست کرده‌اند که ما نفت بفروشیم و پولش را نزد اروپایی‌ها بگذاریم تا آنها دارو و غذا برایمان تهیه کنند. این بدتر از آن چیزی است که بر سر عراق و لیبی آوردند و اینها هم قبول کرده اند!

رئیس سابق دولت های نهم و دهم از حکومت قاجار و پهلوی به عنوان منفورترین حکومت‌های تاریخ ایران نام برد و افزود: ملّت ایران، نجیب، وفادار و انقلابی است و از آرمان‌هایش دفاع می کند. حتی نسل جدید که اینها می‌گویند بی دین شده است، پای انقلاب و آرمان‌ها و کشور محکم ایستاده است. اگر ما حکومت فتحعلیشاهی می خواستیم، قاجار بود. من قاطعانه اعلام می‌کنم که مردم هیأت مذاکره کننده را قبول ندارند و بدون گرفتن رای اعتماد از مردم حق انجام مذاکره و سپردن هیچگونه تعهّدی را ندارند.

اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره مذاکرات وین

وی تصریح کرد: این قاعده حقوق بین‌الملل و حقوق اساسی هر ملّتی در کلّ دنیاست که وقتی یک دولت می‌خواهد کار بزرگی را انجام دهد، باید از مردمش رأی اعتماد بگیرد. اصل مذاکره را نمی‌توان منتفی کرد. ولی شرایط مذاکره بسیار مهم است که بر اساس عدالت و احترام باشد. ما نمی‌گوییم که مسائل با دعوا حل بشود، امّا با وادادگی و فروش وطن هم مسأله حل نمی‌شود و بدتر خواهد شد. هسته‌ای را دادید آیا اقتصاد بهتر شد؟ می‌خواهند مشکلات را به گردن رئیس‌جمهور قبلی بیندازند، در حالی که سیاست خارجی آمریکا را رئیس‌جمهور تعیین نمی‌کند. این آقا هم که آمده است یک میلیمتر به شما تخفیف نداده است. نه‌تنها به اساس تحریم‌ها دست نمی‌زنند بلکه می‌خواهند سایر موارد از جمله موضوع موشکی را هم به آن اضافه کنند.

وی تعطیل کردن بسیاری از کارها در کشور و گره زدن حل مشکلات به برجام و ادامه مذاکرات را تقبیح کرد و گفت: اگر قطار در مسير درست حرکت کند، توقف‌ها و کم و زیاد شدن سرعت آن، مشکلی را در رسیدن به مقصد بوجود نمی‌آورد و می‌دانیم که مقصد، پیش روی ماست اما اکنون از ۸۵ ميليون ايرانی بپرسيم كه به كدام سمت در حرکت هستیم و مقصد ما کجاست، هیچکس نمی‌داند و نمی‌تواند بگوید که وضعیت اخلاق، علم، فرهنگ، دانش، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور رو به بهبود است! این وضعیت نشان می‌دهد که قطار كلاً از ريل اصلی خارج شده است و به جایی که از قبل تعیین شده بود، نخواهیم رسید.

احمدی‌نژاد بر نقش پیشران بودن برخی از علوم مانند هوافضا، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و هسته‌ای نسبت به سایر علوم تأکید کرد و گفت: انرژی هسته‌ای از جمله علومی است که هر ملّتی آن را نداشته باشد، انگ عقب ماندگی روي پيشانی‌اش خواهد خورد، حقوقش پايمال می‌شود و روي سعادت و رفاه را نخواهد ديد. مستكبران و شياطين حاكم بر جهان، می‌خواهند هميشه حاكم باشند و ابزار اصلی پيشرفت نیز در انحصار خود آنها باشد، لذا آن می‌کوشند آن را به هيچكس و به ویژه ملّت ایران ندهند. من در روز خلیج فارس در باره این موضوع صحبت خواهم کرد.

وی افزود: متأسفانه عدّه‌ای در سال‌های ۸۲ و ۸۳، به عنوان اينكه ما می‌خواهيم غنی‌سازی داشته باشيم، يكسری فعّاليت‌ها را شكل دادند و بعداً خودشان در كتاب‌هايشان نوشتند كه ما سانتريفيوژ آلوده از بيرون وارد كرديم و همين امر، بهانه سختگيری قدرت‌های جهان شده است. آنها كارهایی كردند و رفتارهایی نشان دادند كه تا امروز تمام قطعنامه‌ها علیه ایران، به خاطر همان كارها و رفتارهای آنهاست و با اينكه اصل صنعت هسته‌ای در دولت‌های نهم و دهم انجام شد، در هيچكدام از اين قطعنامه‌ها، كوچكترين اشاره‌ای به هسته‌ای در دوره دولت قبل نشده است.

استاد دانشگاه علم و صنعت، همچنین روند دولت‌های نهم و دهم در هسته‌ای کردن ایران را تشریح کرد و در پایان سخنانش ضمن تجلیل از مردم یزد گفت: يزدی‌ها واجد همه زيبایی‌های اخلاقی و انسانی اقوام مختلف ايران از صفا و صميميت و صداقت و قناعت و پركاری، دوستی و محبت و پركاری و مردمداری و شجاعت هستند و هميشه در خدمت كشور، ملّت و آرمان‌های بلند ملت، ارزش‌های الهی و انسانی بوده‌اند. چهارهزار شهيد در دفاع مقدس نیز نشان دهنده عزم و اراده و ايمان مستحكم و باورهای عميق مردم استان يزد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی به این بگه مگه خودت چه دستاورد باشکوهی داشتی

      پاسخ ها

      • رضا طباطبائی

        خیلی دستاوردها منتهی کبک چون سرش پایینه‌ نمیفهمه یکم سرت رو بالا بگیر میبینی خیلی ها صاحب خونه شدن،خیلی ها ازدواج کردن رفاه داشتیم و ...

      • بدون نام

        مهم تر اینکه آمربکا در وین عراقچی میگه نیست

      • بدون نام

        دکل ها کجا رفت؟؟؟

      • سانسور بی سانسور

        مموتی تو و دولت 8 سالت به اندازه100سال گند زدید به کشور، البته با دولت روحانی تو گند زدن رقابت تنگاتنگی دارید

      • ناشناس

        از این دولت هرچی بگی بر میاد

      • بدون نام

        چشمت بازن کن
        هرچی داری دوره این بوده

      • اميررر

        تحريمها كاغذ پاره اي نيست / اونقدر قطعنامه صادر كنيد تا قطعنامه دونتون پاره بشه / مردم ميگن اصلا تحريم چي هست / تحريم نمنه

      • حسن

        این اقاداره حرف حق میزنه ولی دیگه کسی بدهکاراین حرفانیس

      • بدون نام

        ولی رای میاره احتمالا

      • بدون نام

        غربگداها مشکلی به دادن چیزی به غرب ندارند ذوق هم می کنند تازه میگن باز هم بده همه شون هم وطن پرررست خخخخ

      • ناشناس‌

        خواهشاً آقای احمدی نژاد شما حرف نزنید چون قراره این سری باغ گلابی و گیلاس و خرمالو ...و همه رسید تحویل ایران دهند

      • بدون نام

        وقتی کارنامه 8 ساله اشون مثل روز روشنه و اینقدر با پر رویی طلبکاران، تکلیف بقیه اشون معلومه، تو بدتر از روحانی، روحانی بدتر از تو همه تون مثل هم هستین.

      • سلام

        این همه گند زد اون وقت میگی دستاورد نداشت

      • بدون نام

        یکی ازیکی بدتر

      • بدون نام

        حداقل کشورو نفروخت

      • hamed

        کاش ایشون زمان ترامپ میومدچه شیرتوشیری میشد.

      • منصف

        همین آدم میگفت تحریم کاغذ پاره است تحریم نمنه . حالا مدعی شده

      • محمدی

        کاش همیشه اینجوری، انقلابی باشی، حیف ِ اون همه خدمات و مواضع انقلابی و شجاعانه

      • حمید

        آی قربون دهنت.هیشکی به این آقای احمدی نژاد نیس بگه تمام بدبختی ما مال دوره رئیس جمهوری شماس

      • @

        احسنت مموتی احسنت دقیقا همینطوره

      • خاتون پیوندی

        دقیقا

      • بینام

        کاغذ پاره هاییکه خودتون میگفتید

      • شقایق

        این چی کاره هست الان که دائما در حال سخنرانیه؟؟

      • علی

        از بقیه بهتر بود

      • محمد

        درود بر دکتر احمدی نژاد

      • A. N

        ای کاش چهره احمدی برای مردم زود باور رو میشد تا ببینند به چه آدم دل خوش کردن.

    • بدون نام

      جمع کن کاسه و کوزه تو انگار خودش زمان ریاست جمهوری بهشت به ملت داده بود !!!!!خودت دو ماه مونده به ریاست جمهوریت چرا نماینده برا مذاکره فرستاده بودی یادت رفته !!!!دیگ به دیگ میگه روت سیاه همه تون سر و ته یه کرباسین خدا همه تون رو لعنت کنه که مردم رو کردین ملعبه خودتون!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش نفرستاد یادت نیست میگفت بزارید دستمونو پر کنیم بعد بریم گوش نکردن و رفتن

      • سالار

        واقعا پر روست

      • بدون نام

        لایک

      • علی

        الهی آمین،

      • بدون نام

        اگر بهشت نداده بود ؛ صنعت هسته ای کشور رو ازبین نبرده بود .

      • بدون نام

        کاملا درسته

      • اران

        بشمار

    • بدون نام

      ولی ما شما روقبول نداریم زیادی حرف نزن

      پاسخ ها

      • شاهین بهشتی

        چرت نگو

      • بدون نام

        توهمونی که به چهل میلیون رای دهندچون به خودت رای نداده بودندگفتی خس خاشاک یادت رفته که با اون مداح اومدی حالا مردم مردم میکنی ایناهمون خس خاراهاهستند

    • بدون نام

      خواهشا تودیگه اظهار نظر نکن 8سال بگم بگم

      پاسخ ها

      • محمدرضا .

        خوبه ادم نمک میخوره نمکدون نشکونه .قبل احمدی نژاد مگه چی بود تو ایران

      • خاتون پیوندی

        بگم بگم های خودش مشخص شد بقایی مشایی زنجانی

      • اران

        این برای تو و من نمیگه که ... این آدم دنبال تهییج افراد کم سواد و عامیه ! رشته‌ش اینه و البته مهره خوبیه برای فریب و حیله !

    • بدون نام

      حرف مفت نزن همه این بلاها زمان شمای نادان به ملت تحمیل سد

      پاسخ ها

      • ایرانی

        خاروخاشاک

      • بدون نام

        کامنت رگباری

      • بدون نام

        طوطی وار حرف های اکبر هاشمی رو میگید

    • بدون نام

      بشین بینیم با

    • بدون نام

      باچهرویی اين حرفهارامیزنی هرچی بدبختی سرملت ایران امدوداره میادبخاطرشخصجنابعالی بوده‌

    • بدون نام

      عجب هوشی؟!!!
      هنوز آثارتوهم هاله نور
      توذهنش مونده

    • بدون نام

      برو کشکت رو بساب بابا دیدیم هشت سال کشور رو با تورم ۴۶ درصد تحویل دادی در شرایطی که نفت ۱۴۰ دلاری می فروختی تورم ۴۶ درصدی داشتیم با پر رویی حالا از طرف کدام مردم حرف می زنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنازم احمدی نژاد

      • بدون نام

        آقا تورم ۴۶درصدی زمان این آقا ۳۵۰درصد تورم داشتیم ودولت حسن روحانی تاالان۸۰۰درصد مگر توی این کشورنیستی با این تورم افسار گسیخته وفقر وبیکاریی ملت سرخورده وبیچاره شده اند علی برکت اله

      • محمد

        این همه اراجیف این مرد متوهم هاله ی نوری تا کی باید ادامه داشته باشد؟ تمام نکبت های این مملکت از زمان تو واطرافیان تو شروع شد.

      • بدون نام

        بسیار عالی

      • بدون نام

        دقیقا. اونموقع نفت بالای 100دلار بود و ثروت کلانی به کشور واریز میشد. الان نفت ما رو 10دلار هم نمیخرن و چینی ها تقریبا رایگان دارن نفتمون رو میبرن.

      • داود

        ‌هر‌چی‌بدبختی‌داریم‌از‌دوره‌این‌ریس‌جمهور‌دو‌زاری‌بیسواده‌نمونه‌اش‌یارانه‌‌است‌که‌مردم‌بدبخت‌کرده

    • امیر

      توام مثل بقیه و پر حرف و دل خوش کنک و گلابی گندیده ای که باز میخواد بیاد و دهن ملت رو سرویس کنه. درکل خوب این سالها پوست ملت رو کندین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام مشکلات کشور راشما درست کردی آقای احمدی نژاد خیلی خودت رامظلوم وحق به جانب نگیر بزین ۸۵ هزارتومانی رابه ۱۰۰۰ تومان رسانیدی ویارانه ۴۵ هزارتومانی دادی برنج پلاستیکی هندی رااز۱۳۰۰۰ تومان به ۷۰ هزاروگازوآبوبرق و۰۰۰۰ را ۵۰ برابرکردی حالا چه میگویی دیگه آنچه بودتمام شد وخدانگهدار

    • بدون نام

      با اینکه شما هم کاره ای نیستید ولی حرفهات قابل قبوله و حرف دل ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

    • بدون نام

      درود درود درود درود براحمدی نژاد باغیرت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکنه خودتی کلک

      • بدون نام

        خیلی پررو است ... خیلی وقاحت میخواهد

      • طاهر

        اقای احمدی نژاد مردم حرف تو را هم باور ندارند بس کن چون می خواهی حقیقترا بگه ولی جرات ندا ی

      • بدون نام

        اتفاقا بر عکس دوران شما و امثال شما بسر آمد همین شما مگر نبودید باعث تحریمهای بین المللی شدید و مشکلات را صد بر ابر کردید هر چه می کشیم از دست شما است به مردم یارانه 45 دادید باعث تورم شدید در کشور شد از آن طرف آب برق گاز مواد لبنیاتی را اضافه کردید مسکن های که به مردم دادید ببیینید در کجاها ی شهر ها ساخته شدند مصاح ساختمانی درستی بکار برده نشد

      • بدون نام

        درود درود بر احمدی نژاد مردی

      • بدون نام

        ما احمدنژاد میخاهیم به داد برس

      • بدون نام

        باغیرت؟؟?

      • بدون نام

        یادت رفته می گفتی تحریمها کاغذ پاره است هرجا که گیر میکردی تقصیر و می انداختی گردن تحریم همه شما دنبال قدرت هستین تا به فکر مردم

      • بدون نام

        نان؛ آب ؛برق؛ گاز وهمه چیز در دوران کی گران شد؟ وپایه و اساس بد بختی وگرانی از کجا شروع شد؟بگم !بگم! خشت اول چو نهاد معمار کج تا ثریا می رود دیگر دیوار گرانی وفلاکت سر لج!. نفت ۱۴۰ دلار این همه بدبختی ایران و سرافرازی شما خاوری راچه کسی آورد ؟ کوپن خذف ویارانه جای گزین شد لبنان و سوریه و عراق آباد و روسیه و چین و هند به تاراج ماامدن هشت سال بودید چکار کردید برای رفاه و آسایش و سر بلندی مردم ایران

      • pars

        چرت نگو بلایی که احمدی نژاد سرما آورد مغول ها هم نیاوردن

      • بدون نام

        توچه کاره ای که ازجانب ملت حرف میزنی خودت کم مرابیچاره کردی

      • یه هموطن

        این کسی بود که میگفت تحریم ها کاغذ پاره هستن،اگر از مردم ایران بپرسی تحریم چیه میگن تحریم چیه

      • بدون نام

        بعصی ازاین مردم حق ولیاقتشون امثال روحانی حقیقت ومیبینن ولی نمیفهمن عوام فریبی دولت و

      • بدون نام

        یا نمیدانی و یا باز نمیدانی که نمیدانی

      • بدون نام

        مثل حقیقت مااامسخ شدیم

      • بدون نام

        بروبابا بنزین را ازصد تومان کردی هزار تو چمیگی

      • علیرضا ازفارس

        درود.درود .احسنت .حیفکه آنهاکه سودشون درکاره بااحمدی نژادمخالفندزنده باشی دکتر!!!

      • خداداد

        فکر کنم توهم وام 20 میلیونی گرفتی

      • هادی غلامی

        سلام آقای احمدی نژاد شما که می فرمودید تحریمها کاغذ پاره است

    • ناشناس

      بابا تو رو خدا یکی این ادم متوهم فرافکن بیسواد پوپولیست رو بشونه سر جاش. همین حالا هم شوربختانه بعد ۸ سال داریم چوب نادانی ها و توهم و فرافکنی ها و دروغ های این آدم رو میخوریم. فقط حرف میزنه و نمیگه خب اگه این بده چی خوبه ؟ اگه مذاکره اینجوری بده چجوری خوبه ؟ اگه تو بودی چکار میکردی ؟ خداییش صحبت های این آدم رو منتشر نکنید. حال آدم از این حجم از حماقت و فرافکنی و پوپولیست بازی به هم میخوره

    • بدون نام

      هشدار جدی : داداش ساقی اتو عوض کن

    • مالک

      آقای احمدی نژاد پس چرا درمورد قرارداد ۲۵ ساله چین وایران حرفی نمی زنی ویا قرارداد حفوقی دریا خزر ووو... ساکت ماندی توکه به رئیس جمهور امریکا وعربستان تادیروز با آنها نامه نگاری میکردی

    • بدون نام

      مذاکرات یواشکی هم هست مجبورن

    • بدون نام

      حرف حق زده

    • بدون نام

      واقعا....

    • بدون نام

      احمدی نژاد مگه تو نبودی میگفتی قطعنامه کاغذپاره ای بیش نیست؟؟مگه تونبودی میگفتی اونقد قطعنامه صادر کنین تا قطعنامه تان پاره شود،خودت ک بدتر از روحانی گندزدی به این مملکت،درامد نفت اون زمان را با الان یکی میدونی؟...

    • بی نشان

      شما هم کم به این مردم خیانت نکردی آقای ...

    • بدون نام

      خودت چه تاجی به سر مردم گذاشتی همه ی این مسئولین دزدی رپ از تو یاد گرفتن وگرنه کی جرئت داشتن اینطوری مال مردم و بخورن

    • زنجانی

      درود بر شرفت احمدی نژاد

    • بدون نام

      بیچارمون کردی با اون دولت پاکدستت بسه دیگه دروغ تا دیروز مردم خس و خاشاک بودن

    • بدون نام

      کاش حداقل یک کار خوب در دوران ریاست جمهوری داشتی که حالا حرفت رو قبول میکردم

    • نوروز

      همتون سرو ته یک کرباسین

    • شاهین بهشتی

      درود بر دکتر احمدی نژاد

    • بدون نام

      خدا همتونو لعنت کنه والهی همتون عاقبت به شر بشید

    • صالح

      شماچیکاره‌این‌مردمیدکه‌ازطرف‌مردم‌حرف‌میزنیدجمع‌کن‌کاسه‌گوزتو

    • بدون نام

      جمع کن برو بابا ۸سال پدر مردم را درآوردی اومدی ۴۵تومان یارانه دادی ده برابرشو از مردم گرفتی

    • صابر

      چرا برای قرارداد25ساله با چین یقه چاک نمیکنی .نظر مردم اونجا مهم نبود؟

    • بدون نام

      صحیح‌است.درود

    • بدون نام

      آقای محترم دزدی از دولت شما شروع شده دست همتون تویه کاسه است به هیچ کدوم شماها رای نخواهیم داد. رای. بی. رای

    • بدون نام

      ناراحته چرا خودش نرفت. اگر سکته نکنه خوبه. ترا خدا فقط یک حرف راست بزن

    • بدون نام

      ناراحته چرا خودش نرفت. اگر سکته نکنه خوبه. ترا خدا فقط یک حرف راست بزن

    • بدون نام

      انگار این نبود به مردم خس خاشاک میگفت

    • بدون نام

      من‌نمیدونم‌چرا‌هرچی‌سرمایه‌داره‌از‌احمدی‌دلخوره
      زمان‌احمدی‌اگر‌برای‌شمابد‌شد‌برای‌ما‌مستضعفا‌خوب‌شد

    • محسن

      حرف درست زده

    • بدون نام

      فقط آقای دکتر احمدی نژاد رای من ب دکتر احمدی نژاد

    • بدون نام

      مردک دروغگو
      مردم همتنو شناختن وآلزایمر هم ندارن

    • سهراب

      جناب احمدی نژاد
      این همه بلا و بدبختی نشأت گرفته همان دوره ریاست جمهوری شماست که بی مهابا لب به سخن می گشودی و همین ملت ایران را خس و خاشاک اسم گذاشتی.اینقدر ملت ایران فهم و منش دارند که به چه کسی رأی دهند یا اصلا رأی ندهند.

    • بدون نام

      منفور تر از شما. خدا نیافریده.

    • بدون نام

      اتفاقا حرف حق و درستی میزنه

    • اسدالله احمدی

      اقاشما که هرنوع وهرمدل که می خواهی حرف می زنی به هرکس که دلت می خواهدانتقادمی کنی بازمیگی نمیزارن چقدر قدرناشناسی

    • بدون نام

      شما خودت که می خوای ادای روزولت دربیاری
      درهیچ کشور دموکراسی یک نفر سه دوررئیس جمهورنشده.

    • بدون نام

      درودبر احمدی نزاد در عوض انتظار داریم بعضی نکات که اخیرا راه انداختید اصلاح کنید ومحبوبیت خودرا بازیابید نصیری شیراز

    • بدون نام

      احمدی نژاد و دولتش هر چه بودند و هرچه کردند روزگار ما ومردم این نبود در اوج تحریمها در دورانش نه تورم اینچنینی داشتیم نه کمبود مایحتاج وارزاق عمومی نه افزایش نجومی قیمت اراز

    • جمیل

      تو هم ملتو گیر آوردی.مگه خودت نمیگفتی تحریم نمندیی.

    • بدون نام

      چرا از قرار داد بیست وپنج ساله و فروش ایران به چین حرفی نمی زنی!! چقدر این همه ریا و حقه بازی چندش آور شده

    • گمار

      با حماقتهای تو ما افتادیم تو بند هفت سازمان ملل !
      یادت نرفته که می‌گفتی قطعنامه ها کاغذ پاره است ؟؟!

    • بدون نام

      عامل همه بدبختی های این مملکت و این دولت و این ملت همین احمدی نژاد است

    • بدون نام

      تو هم بدتر از روحانی هستی،

    • احسان احمدی

      جناب احمدی نژاد با همه احترامی که برای شما قایلم دز زمان دولت خودت ایا کسی متوانست جیک بزند ...

    • حسین سعیدی

      فقط احمدی نژاد

    • محمد

      کی بود که به مردم میگفت خس و خاشاک

    • بدون نام

      یه نفرم یه تو یکی رای نمیده الکی حرف نزن

    • بدون نام

      توروخدانظرمنوبزارین

    • بدون نام

      تو دگه حرف نزن. خودت چه گلی به سر ملت زدی. تمام این گرفتاریها نتیجه سوء مدیریت توست. پایه تحریمهای ظالمانه از زمان تو گذاشته شد.

    • بدون نام

      رای بی رای حتی سیاه

    • بدون نام

      اقای احمدی نژادچیکارکه نکردیارانه سهام عدالت ابادی روستاها مسکن مهروهزاران خدمت دیگه ولی باروی کارامدن دولت دهم همچی گرون کردتایارانه سهام عدالت وعیره خدمات اقای احمدی نژادبی ارزش کنه درطول دوران زندگیم تنهااسایشی که داشتم دردوران ریاست جمهوری اقای احمدی نزادبودندبرترینهامدیونی حدف کنی

    • pars

      تو خودت روسیاه عالمی.پیش مردم هیچ آبرویی نداری چی میگی؟

    • بدون نام

      لعنت بر تو

    • هادی

      نه تو و عملکردت را قبول داریم نه این نمایندگانی که واسه مذاکرات میرن اصلا مذاکره نمیخواد باید تحریمها رو لغو کنند تا پایبند برجام تحمیلی باشیم همش سرمون کلاه رفته

    • ایرانی

      چقدر همه تون توی فریب دادن این ملت ماهر شده اید !!!

    • نوری

      درود بر دلسوز ملت ایران

    • قمی

      همه بلاهاراشما به سر مردم اوردید بابگم بگم

    • نیتراش

      خدایا ما را از حاکمانی که در چشم انسان نگاه میکنند به خصوص کسانی مثل احمدی نژاد که با آن همه درآمد نفتی ملت را به بدبختی کشاندن نگهدار

    • عمو

      هنوز گندائی که زدی پاک نشده بی کفایت کشور داری کار شما ها نیست برید غاز چرانی

    • بدون نام

      مردک...

    • بسیجی مخلص

      درود من بر ریس جمهور دولت بهار درود من بر ریس جمهور دولت بهار و خار چشم اصلاح طلبان که اصلا ح طلبان نمیخواهند کشور پیش برود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خار چشم اصلاح طلبان و استخوان در گلوی اصولگرایان

      • پوکر کیسه سوز

        به هرکی نرسید به شماها خوب رسید باید درود هم بگی

    • بدون نام

      ملت را چی فرض کردی همه گرفتاریها از زمان تو شروع شد

    • م م

      خدایی تو یکی خیلی روت زیاده همه شما مثل هم هستین حناتون دیگه رنگی نداره مموتی

    • بدون نام

      درود مرد فقط احمدی نژاد زنده باد شیر نر ایران

    • بدون نام

      مموتی ساکت شو ملت دیگه خسته شده از این اراجیف وچرندیات

    • س س ۷۲

      ما اعتمادی به این دولت ومذاکره کنندگان نداریم بیشتر ازاین به ملت خسارت وارد نکنید شمارو به خیر مارو بسلامت

    • بدون نام

      رو نداری که ماشالا خیلی داری، این رو نیست سنگ پای قزوین

    • بی نام

      خدا شفات بده این همه پول نفت چیکار کردی

    • حسینی

      نه
      تو خوبی

    • بدون نام

      محمود هاله داری؟

    • بدون نام

      اینها همش حرف های قبل از انتخابات است
      بله تمام بدبختیهای امروز مملکت مربوط به او ۸ سال یه که احمدی نژاد رئیس جمهور بود
      مردم ( خس و خاشاگ )به حرف های شما هیچ ارزشی قائل نیستند
      لطفا کمتر حرف بزنید

    • یک بسیجی

      اقای احمدی نژاد شما بودید که با شکستن پلمپ مراکز هسته ای این بلا را سر مردم آوردید شما چه مگید همه تان سر ته یک کرباسید

    • پدی

      ایول احمدی نژاد

    • مرتضی

      حتماًتو۹۸درصدبقیه طرفدارتن

    • بدون نام

      نه حالا تو تو دوره خودت دیپلماسی درست و حسابی داشتی

      پاسخ ها

      • بینام

        تو سازمان ملل وقتی سخنرانی میکردن همه میرفتن بیرون چون میخواستید همه دنیارو موعظه و نصیحت کنید

    • بدون نام

      واقعا خیلی پرروئه

    • بدون نام

      مگه تو نمیگفتی انرژی هسته ایی حق مسلم ماست مگه بزار اینقدر قطعنامه بدن تا قطعنامه دونشون پرشه با نفت بشکه ایی صد وچهل دلار فقط تو منطقه آتش افروزی کردی که ملتو به این روز انداختی لعنت به همتون

    • جعفری

      احمدی نزاد اول برای اتلاف هزار میلیارد دلار محاکمه بعد برای معالجه بستری شود که کمتر رنج بکشد

    • بدون نام

      احمدی نژاد یادش رفته خودش چه گلِی برسر ملت مالیده خواهشن ملت رو تو تصفیه حسابهای سیاسی خودتون دخیل نکنید ، چه شمابیان چه این دولت همتون یکی هستین .

    • بدون نام

      همچین میگه استاد دانشگاه علم و صنعت آدم فکر میکنه چه آدم حسابی هست این آقا

      پاسخ ها

      • بینام

        کدوم رییس جمهوری از اول انقلاب دوکلمه تونسته تو سازمان ملل انگلیسی حرف بزنه واقعا خیلی بی کلاسیه

    • بدون نام

      درودبراحمدی نجات به خاطرهمین هیچکس نمیتونه مناطرکنه باهات

    • بدون نام

      تو که میگفتی تحریم ها کا غذ پاره بیش نیست

    • بدون نام

      کاشکی این دست از سر این ملت بر میداشت

    • بدون نام

      و توی که امتحان پس داده و مردود شده ای چه حقی داری که اینگونه گرد و خاک می کنی و تعیین تکلیف می کنی.این مردم همونایی هستن که تو خس و خاشاکشون خواندی

    • naser

      تویکی خواهشاببند،درعرض دوروزحرفهات عوض میشه

    • بدون نام

      موجودی عجیب است

    • سید

      آعرین به شرفت مرد بزرگ آی گفتی الحق که حرف دل این ملت وبه زبان آوردی ما هم تز اول میدانستیم اینها برای مذاکره نمیروند بلکه میروند چیزی هم به اونها بدهند

    • بدون نام

      این حرفارو باور کنیم یا اون حرفهای دیروز که می گفتن احمدی نژاد دوس داره امریکا حمله کنه

    • بدون نام

      یکی نیست جلوی این دروغگو رو بگیره ! هرچی ملت ایران می کشن بخاطر اونه او بود که پرونده ی هسته ای ایران رو فرستاد به شورای امنیت سازمان ملل .. او بود که با رفتار های نسنجیده و احمقانه ایران رو در منگنه گذاشت و حالا مدعی هم شده هیچکس هم هیچی بهش نمی گه ؟! چرا واقعا؟!

    • مهدی جوکار

      استاااد ... این ۸۵ میلیونی که میگی کیا هستن؟؟؟؟؟
      پس جرا این همه کامنت گذاشتن زیر این خبر هبچکدوم حرف شمارو قبووول ندارن....
      تورو قرآن برید....
      خراب کردید.
      میدونی که رای نداری.اصلا نمیتونی بیای تو انتخابات.خودتم میدونی.
      چرا فکر میکنی ملت یادشون رفته تو دوره ی شما چه بلایی سر مردم اوووومده؟؟؟
      مگه ما خس خاشاک نبودیم؟؟؟
      لطفا ساکت شوووو

    • ایل..

      همین مردمی ک داری ازش دم میزنی خودتا ی ریال قبول ندارن

    • محمد

      تو همیشه میگفتی تحریم ها کاغذ پاره هست هر چی برسرمردم اومده از تو بوده

    • سلام

      اگه کل صنعت هسته‌ای رو بدن تا تحریم‌ها برداشته شه میرزه و به نفع همه مردمه چون این صنعت نحس هسته‌ای تا الان صدهزار برابر فایده نداشتش هزینه برای این مردم بیچاره داشته

      پاسخ ها

      • بینام

        همه مردم رد گدا کردن هی پنجاه تومن ۴۵ تومن پرت میکنن تو صورتمون اخه کی ملت اینجوری زندکی میکرده قبلا موز رو سال ۵۱ تو مدرسه مجانی میدادن خداوکیلی

      • سیدجواد

        اگر میدونستی که در پزشکی چه دستاوردهایی دارد از گفته خود پشیمان خواهی شد.

    • بدون نام

      ۱۰ میلیارد به آمریکا خسارت دادیم!!!!!!
      کلا سر کار بودیم

    • بدون نام

      اگر عدالتی بود شما الان اینجا نبودی

    • m.r

      مگه شما نبودی که می‌گفتی این قطعنامه ها کاغذ پاره‌ای بیشتر نیست

    • حسین

      آقای احمدی نژاد مغز متفکر باچه حقی دلارهای ملت رادربانکهای آمریکا به سپرده گذاشتیم که دادگاه آمریکا همه رامصادره کرد.دست ازفریب ملت بردار

      پاسخ ها

      • بینام

        هرسری با ۱۲۰ نفر همراه میرفتن سازمان ملل

    • hamid

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      لعنت بر کذاب و عوام فریب بیشترین بدبختی ملت از تو است

    • محمود

      ظاهرأ یادت رفته جمله ی معروفت که آنقدر قطع نامه بدن که قطعنامه دونشون پاره بشه. اصلا تو حق حرف زدن نداری تو به اندازه کافی گنداتو زدی الان ۸ سال نمی تونند خرابکاریهای تورا جمع کنند.

    • بدون نام

      منوتی تو اول بگو هشتصد میلیارد دلار پول نفت رو چکار کردی و باعث اون همه قطعنامه تو دوسال آخر ریاست جمهوریت شدی همش جنگ زرگری که ملت رو بکشید پای صندوق رای خودتی

    • بدون نام

      هر چی میکشیم از توهه مموتی

    • فانوس

      بد نمی که مگه تا حالا این همه مذاکره کردیم چیزی نصیبمان شده نشده دیگه چیزی است که واضح است

    • بدون نام

      صل علی محمد، بوی رجایی آمد

      پاسخ ها

      • بینام

        رجایی کلا یکسال بیشتر مکه رییس جمهور بوداون موقع همه عین رجایی بودن و جو زده

    • بدون نام

      الهی زنده باشی مرد بزرگ

    • بدون نام

      درود

    • ناصر

      درود بر احمدی قهرمان امید ایران

      پاسخ ها

      • سلام

        بله واقعا قهرمان گند زدن و بیچاره کردن

    • مهدی....

      تورم سیصد درصد مسکن و درست درصد خودرو و مرغ و روغن حاصل برجام بوده
      دانش گرم همه حرفاش درسته

    • بدون نام

      حسن روحانی همین الان هم انتخابات برگزار بشه، حداقل ۲۰ میلیون رای داره و نماینده واقعی ملت ایران هست.

      پاسخ ها

      • حسین

        خجالت بکش چقد گرفتی

    • مهدی....

      واقعا هسته ای رو نابود کردن
      منفجر کردن
      حالا مذاکره واسه چی رفتن
      رفتن واسه بچه هاشون

    • بدون نام

      قشنگ ح میزنی پس چرا تا الان خودت صدات درنمی امد اقای احمدی نژاد خودت جزو ان عده ای هستی که مردم میگویند شما ها را نمیخواهیم . پس مثل هشت سال گذشته حرف نزن و تنور انتخابات را گرم نکن ازاین حرفهای قشنک یکماه مانده به انتخابات زیاد شنیدیم

    • مهدی

      همه ی تحریم های شورای امنیت و شورای حکام زمان ایشون وضع شد و اصلا هم عین خیالش نبود و می گفت تحریم نمندی.....

    • ایران من

      یکی نیست بگه شما چکاره اید که از طرف مردم حرف می زنید ،دروغ های شما که شهره خاص و عام هست شما همون کسی هستید که مخالفان را یک مشت خس و خاشاک حساب کردید پس‌بی خودی حرف مفت نزنید محمود خان

    • بدون نام

      اقای احمدی نجاد تو صحبت از این حرفا نکن .

    • بدون نام

      آقا،مصلحت کشوردرتعامل بادنیاهست،سبک شمارفتندکه حالاحالاگیرهستیم!لطف کن ازسیاست دست بکش وبه امورخیریه مشغول شو!

    • Persepolis

      دکتر جان
      میگم شما یکم انگلیسی یاد بگیر هزار و چهارصد بدردت می خوره

    • بدون نام

      اگر با مشایی قاطی نمی شدی،حرفهات قابل قبول بود.

    • بدون نام

      تو همه مان رو بدبخت کردی دیگه دست بردار، اینقدر سیاه بازی و دغل کاری و دروغپردازی راه ننداز، تحملت رو نداریم

    • شجاع

      کجای این حرفها عجیب است
      واقعیات را گفته ، افسوس که بعضی گوش شنوا ندارند

    • بدون نام

      مردم ایران هرشخسی هر جوری حرف بزند ان را مسخره میکنند پس همه چی لایق این ملت بدبین است

    • ایرانی

      خواهشاً تو حرف نزن نزن امروز هر چی می کشیم از دست شماست

    • مهدی

      یکی نیست بگه احمدی نژاد دولت تورو هم دیدیم که چه بلائی سرمون آوردی

    • بدون نام

      احمدی نژاد تو ازهمه رییس جمهورهای گذشته بهتر بودی مطمعنم بیای حتما رییس جمهوری

    • بدون نام

      اين منفور دوباره دهن باز كرد

    • وفاخواه

      اقای احمدی نژاد عالی گفتی فقط به مجلسیها هم بگو اقدام بعدی اینه که یامانفت میفروشیم پولشم میگیریم یاهیچ نفتی ازتنگه عبورنمیکنه

    • بدون نام

      ایشون یادش رفته این داستان را خودش برای ما درست کرد.

    • بدون نام

      خدامیداندهمه این بدبختی‌ها باعث وبانیش احمدی نژاد بودا که ملت راخس وخاشاک نامیدقراردادهاراکاغذپاره اعلام کردوبارفتارقلدرمآبانه اش آبرو جایگاه ایران را درجهان تنزل دادخیال میکندازذهن مردم پاک شده است

    • بدون نام

      درودبردکتراحمدی نژادحرف دل مردم رازدی

    • بدون نام

      ما همه بازیچه ایم
      کارگردان دیگریست
      هدف رای دادن هست

    • هولیو

      فقط میتونم اینو بگم خدا همتون رولعنت کنه که فقط بلدین همدیگر رو خراب کنین بابا درست کنین خراب کردن رو همه بلدن

    • بدون نام

      مرد میدان هستید وعمل اگر اجازه بدهند ولی نمیدن چون به مردم خدمت می کند

    • بدون نام

      واقعا پررویی

    • بدون نام

      چی میگه خس خاشاک

    • ناشناس

      هر چه بدبختی میکشیم از زمان احمدی نژاده
      حالا عده ای عوام بدلیل یارانه و... متاسفانه
      میخانش..

    • صابر

      همون مردمی که میگید در زمان تو خس و خاشاک بودن !
      زمانی که تو قدرت بودی کاری انجام می دادی .

    • بدون نام

      شیرمادرحلالت حامی مظلومان و بلای جان ظالمان و دزدان وچپاولگران =یک مردجنگی به از صدهزار

    • بدون نام

      تو تز کجا میدونی مردم مخالفند مموت کاپشن؟!!!!

    • کارتال

      همتون سر وته یه کرباسین

    • سهیل

      واقعا فکر میکنی مردم یادشون رفته چه بلایی سر مملکت آوردی؟چقدر آدم میتونه وقیح باشه.

    • بدون نام

      گل وبلبل،کسی نیست به داد ملت برسه

    • بدون نام

      نامرد هنوز یادمون نرفته که چه بلایی سر ما اوردی الان خرس مهربون شدی

    • بدون نام

      از طرف مردم حرف نزن که مردم بلدن حرف بزنن.. کی بود میگفت تحریم ها کاغذ پاره س؟!!!

    • بدون نام

      دولت خزان!!!!!!!!

    • sd d

      شما فقط چیزی نگو که این همه سنگ رو شما ان اختی تو چاه صد نفر دیگه هم نمیتونن در بیارن

    • بدون نام

      دمت گرم برادر حق گفتی

    • بدون نام

      اقایان مسیول کشور ترا خدا بگذارید اقای احمد نژاد هم برود وین کمک اقای عراقچی حرف بزند چه اشکال دارد من صلاح میدونم حتی رهبری هم بزرگواری بکند او هم تشریف ببرد که فردا تقصیر ب گردن هیچ دولتی یا گروهی نباشد ایران تعلق به همه دارد

    • بدون نام

      درود ب دکتر محبوب ملت احمدی نژاد مردمی

    • بدون نام

      تمام این بدبختی راتوباحرفای پوچت بوجودآوردی مردک

    • as

      تمام مشکلات ما از زمان دوران رییس جمهوری ایشان شروع شد تهمت های نا روایی که به مرحوم هاشمی رفسنجانی زدند.دودستگی در کشور ایجاد کردند.......

    • الهه حسینی

      درودبراحمدی نژادحرف حساب میزنه دولتی که هیچ پشتوانه مردمی نداردومردم اکثراازدولت اعلام بیزاری میکنندبه چه حقی بایدمذاکره ای روادامه دهدکه قبلا واداده وصنعت هسته ای رونابودکرده مجلس بایدجلوی این مذاکره روبگیرددرغیراینصورت درانتخابات چوپ کم کاری خودراخواهندخورد

    • بدون نام

      این هم میخواهد از آب گل آلودی ‌که روحانی ایجاد کرده ماهی بگیرد.

    • حمید

      خدا پدرت بیامرزه کی قدر تورو میدونه؟؟؟ ...

    • بدون نام

      چرا وقتی احمدی نژاد چیزی میگه عجیب میشه ولی بغییه نه تا کی این همه تخریب چرا از آن می ترسید

    • علی

      زنده باد احمدی نژاد

    • بدون نام

      احمدی نژاد هیچکاری نکرده باشه .
      نپروژه مسکن مهرش همه رو خونه دار کرد.
      توی جنوب کپرنشین ها معنی خونه رو نمیفهمیدن ..
      ولی تو دوره ایسون وام دادنشون ..
      خونه هی مهندسی ساز و شیک براشون ساختن ...
      همین یک کارش بسه

    • بدون نام

      انسان فراموش کار است دوران خودش از یادش رفته است بدبختیهای مردم از زمان صدارت تو شروع شد کاغذ پاره تو کارش را کرد اقای روحانی هم چوب تو را خورد او هم نتوانست خرابکاریهای تو را جبران کند نفر بعدی هم گرفتار همین موارد خواهد شد که تو از خود به یادگار گذاشته ای عجب پر رویی طلبکار هم می شوی و از جانب مردم سخن می گویی خداوند برایت عقل عطا فرماید

    • ههه

      حرفاش منطقیه...

    • عبدالله عامری

      تو یکی دیگه حرف نزن. ....

    • بدون نام

      به جرات بایدگفت هرچه سراین ملت بیادحقشونه شما مردم چطوردوره احمدی نژادروبا روحانی مقایسه میکنیدکه هنوزواسه کلیدسازیقه پاره میکنیدصف مرغ لایق ماست خوردن پوست مرغ حقمونه اصلا!!!!! خلایق هرچه لایق

    • بدون نام

      امروز چه گفته درست است

    • بدون نام

      محمود جون رای طبقه ضعیف ومتوسسط که ما باشیم تویی، فقط برای مسکن ما فکری بکن رای ازما، ...

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه که هر چه ملت میکشن از دوران ننگین تو میکشن

    • حسینما

      از روز اول که اومد سر کار گفت یه لیست توی جیبم هست که هنوز از جیبش درنیامده بقیه حرفاش هم همینطوره همشون دروغگو و مکارند

    • بدون نام

      احسن درود بر شما

    • بدون نام

      یکی نیست جلو این فردرابگیرد این اقا هرروز به یکی توهین میکند چرا پرونده اش درشهرداری بررسی نمیشود که چکار کرده اکثر اطرافیانش هم درزندانند

    • حامد

      کجای این اظهارات عجیب بود ..عین واقعیت است . آزموده را آزمودن خطاست .تیم مذاکرات فعلی بارها قبلا مذاکره کردند و به ضرر کشور شده ..چرا باید اینها بروند مذاکره ...

    • سیبو

      تو از جون ملت چی میخواهی

    • امید

      خواستار انتخابات زود هنگامیم

    • بدون نام

      سلطان پوپولیسم .نابودکننده نسل دهه ۷۰و۸۰.اقای رادیکال .شمافعلا بگواز بقایی ورحیمی ورحیم مشایی چه خبر ؟ چه قدر دزدیدن ؟ کجابردن؟ منفورترین رئیس جمهور تاریخ

    • عباس

      احمدی نژاد تنها نفس باقی مانده از این ملت خفه شده است.

    • بدون نام

      حرف حق زده مردمی نژاد خبری حامی روحانی چرا ناراحتی

    • پاتریوت ایران

      ایول احمدی نژاد

    • علیرضا

      این خانه از پای ویران است جناب احمدی نژاد،خدا ب مردم رحم کنه

    • بدون نام

      پدر‌کشور‌را‌تودراوردی‌محمود‌رییس‌جمهور‌باید‌سواد‌داشته‌‌باشه‌

    • امیری

      پو پولیس کجات میسوزه
      دوم ،،،دون میپاشی شهرهای دور را اغفال کنی. اسمت درزباله دان تاریخ دفن شد
      خودتتم میدونی

    • بدون نام

      باعث بانی این بدبختی توی خودت و مبرا نکن

    • بدون نام

      اين حرفهاي خوب را ميزني ولي وقتي قدرت را به تو ميدهند از يك زاويه ديگر به كشور آسيب ميزني ما به كسي احتياج داريم كه از همه سو بتوانيم به او اعتماد كنيم و آن آدم تو نيستي

    • بدون نام

      همتون مثل همین

    • سیروسی

      تو برو مشایی ترک کن تا بعد تکلفت مسخص بشه

    • بدون نام

      ملت فقط یه عشق داره و اونم احمدی نژاد است و بس.

    • بدون نام

      برای همینه ک رایی نمیدیم نه به شما نه به رفقات

    • Ah

      خجالت هم خوب چیزیی آدم پررویی مثل توبخدا تاربخ سراغ ندارد.مردحیاکن

    • ********

      خودت پول نفت بشکه ای۱۰۰دلار راچکارش کردی؟

    • امید

      احسنت احسنت احسنت .
      به این میگن حرف حساب اصلا چرا مزاکره کنیم

    • بدون نام

      تو هم فهمیدی دیگه جایگاه و اعتباری نداری داری به این و اون میپری!

    • اعظم صالحی

      عاشقتم احمدی نژاد زودتر بیا مردم ایران را از بدبختی در بیار

    • بدون نام

      درودبرتوای مرد.دلیر دکتراحمدی نجاد

    • بدون نام

      مگه تو نماینده مردمی که از طرف ملت حرف میزنی؟ آدم ریا کار و پر رو

    • ایرانی

      دقیقامردم با این کامنت ها بی که گذاشتن نشان از درک و آگاهی کامل ملت وفریب نخوردن ملت است،احسنت به ملت فهیم،دوران عوام فریبی واریاب رعیتی تمام شده لطفاً چاره ایی دیگر بیندیشید.

    • بدون نام

      دیگه تموم ماجرا،مردم خودشون میدونن

    • بدون نام

      جالبه در این مملکت هر کس برای موجه جلوه دادن خودش از دیگران عیبجویی میکنه.

    • شنبه

      یا خوابی یا خودت را به خواب زدی . اگر چشم
      و گوشت را باز کنی میبینی که ملت یکصدا خواهان رفع تحریم هستند. بنا براین شما ضد مردمی بودن خود را ثابت کردی .چرا شما از موفقیت دیگران در هراسید.

    • سعیدکریمی

      توخودت هم این مسول بودی بغیر از بدبختی هیچ برای ما به ارغوان نیاوردی بس کنید دیگر گول حرف هایی قشنگ وچرت پرت هایی شمارو نمیخوریم در دوره ریاستت تنها کاریی که توانستی بکنی این که تیم محبوبت قهرمان لیگ کشور کردی بزور وناحق خوری دیگر هیچ کاری

    • بدون نام

      اکه هین حرفها رو میزنی که رای بیاری،،رای بی رای
      تورم دروه ریاست جمهوری خودت رو یادمون نرفته

    • احمد

      بیا برو گوسفند بچرون کسی قبولا نداره

    • بد

      این دیگه چقد پر رو هست، ۷ میلیون بشکه نفت میفروخت بشکه ای ۱۴۰ دلار،چکارکرد با این پولا،!!!؟،قطع نامه کاغذ پاره خوند،
      وخلاصه بدبختی مااز دوران این یک وجبی شروع شدننگ بر همه تون،هزاران ننگ،

    • لشکر

      ودرودبرشیر بیشه

    • بدون نام

      یک تکه از کیک زرد بدین بخوره. بچه دلش میخواد. .... خجالت بکش کذاب هاله نور.

    • بدون نام

      دکتر احمدی نژاد با ورود شما شرایط و اقتصاد جامعه در هر لحظه بهبود خواهد یافت و دشمنان رو سیاه و بازنده کنار خواهند رفت. امیدوارم پیروزی و شادی در راه باشد...

    • خادمی

      درود خدا بر دکتر . کشور در اوج قدرت بود .مردم دار بود. ترا خدا به داد ملت برس. شورای نگهبان ملت منتظرند .

    • یا حسین

      کسی نیست به ایشان بفرمایید.. چه کسی و چه دولتی باعث شد که فرزندان وطن ما بر خلاف میلشان پای مذاکره بروند..... همش به گفتمان شما برمیگرده.. مردم خوب میفهمند

    • garson

      کشوری که همیشه تو سری خور بوده هر رئیس جمهوری که داشته باشه نمیتونه با غولهای اروپا و امریکا دربیفته. فتحعلی شاه هم تقصیر نداشت.

    • _

      یعنی تو دنیا کسی پرروتراز احمدی نژاد بااون ادبیات درشان خودش وجودداشته ودارد ؟

    • بدون نام

      درود بر احمدی‌نژاد دلاور

    • الله

      راستی از ب ز چه خبر؟

    • بدون نام

      اول بیا بگو بیش از 1000 میلیارد درامد کشور در 8 سال دولت شما چی شد بعد حرف دیگه بزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج