۱۱۰۸۶۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قائدی تا پایان آسیا فروشی نیست

با درخشش قائدی مقابل الاهلی عربستان بار دیگر بحث ترانسفر او در پایان فصل داغ شد؛ با این حال و براساس شنیده‌های منابع آگاه، احمد مددی و اسماعیل خلیل‌زاده بلافاصله ترانسفر این بازیکن را منتفی دانسته و به‌نوعی این خبر را تکذیب کردند.

روزنامه فرهیختگان: با درخشش قائدی مقابل الاهلی عربستان بار دیگر بحث ترانسفر او در پایان فصل داغ شد؛ با این حال و براساس شنیده‌های منابع آگاه، احمد مددی و اسماعیل خلیل‌زاده بلافاصله ترانسفر این بازیکن را منتفی دانسته و به‌نوعی این خبر را تکذیب کردند.

تیم فوتبال استقلال بامداد جمعه از روز اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در خاک عربستان نماینده این کشور را تحقیر کرده و با ۵گل الاهلی را شکست دهد. شاگردان مجیدی در این دیدار با وجود نقص‌هایی که به‌ویژه در خط‌دفاعی و ناهماهنگی‌هایی که در عقب زمین داشتند در فاز هجومی به‌خصوص در نیمه دوم با نمایشی خیره‌کننده از مثلث خط‌حمله این تیم یعنی ارسلان مطهری با دو پاس‌گل، مهدی قایدی با دو گل و شیخ دیاباته با پنالتی که خودش گرفت و آن را تبدیل به گل کرد، موفق شدند بهترین نتیجه دور اول رقابت‌ها را رقم بزنند و با شایستگی هرچه تمام مقتدرانه در صدر گروه سوم رقابت‌ها قرار بگیرند.

هرچند الاهلی در کشور عربستان در لیگ داخلی این کشور روزهای بحرانی را سپری می‌کند اما درخشش خیره‌کننده ستاره‌های استقلال ازجمله مهدی قایدی، مهاجم ریزنقش بوشهری آبی‌ها این فرضیه را تقویت کرد که اگر به‌جای الاهلی هر تیم دیگری نیز مقابل آبی‌پوشان قرار می‌گرفت چه‌بسا با این نمایش خیره‌کننده، این شاگردان مجیدی بودند که در پایان مسابقه می‌توانستند برتری را به ثبت برسانند. با این حال در دیداری که سه‌امتیاز آن در گام نخست از نان شب هم واجب‌تر بود قایدی با دو گل زیبا و حساسی که به ثمر رساند نه‌تنها استقلال را در این برد پرگل کمک کرد بلکه عنوان بهترین بازیکن زمین و سپس بهترین بازیکنان دور اول مرحله گروهی را به خود اختصاص داد، هرچند با هربار درخشش خیره‌کننده بازیکنان استقلال ازجمله همین قایدی، نگرانی‌ها درخصوص ترانسفر باشوی کوچک استقلالی‌ها را نزد هواداران افزایش می‌دهد و در این مقطع حساس این دغدغه را به وجود می‌آورد که نکند یک‌بار دیگر و آن‌هم درحالی که استقلال برای رسیدن به قله فوتبال آسیا و احیانا قهرمانی در ایران به همه ارکان خود نیاز دارد مثل سال‌های گذشته ستاره‌های این تیم نیمه‌کاره کار را رها کرده و از استقلال جدا شوند.

مهدی فروشی نیست

با درخشش قایدی مقابل الاهلی عربستان بار دیگر بحث ترانسفر او در پایان فصل داغ شد؛ با این حال و براساس شنیده‌های منابع آگاه، احمد مددی و اسماعیل خلیل‌زاده بلافاصله ترانسفر این بازیکن را منتفی دانسته و به‌نوعی این خبر را تکذیب کردند اما به هر حال درخشش در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند پیشنهادهای جدیدی را به‌سمت ستاره استقلال سرازیر کند. قایدی البته با استقلال قرارداد دارد و اگر به هر تیمی برود، باید پول رضایتنامه را به استقلال بدهد؛ اما طبق شنیده‌ها فرهاد مجیدی می‌خواهد او را تا آخر لیگ قهرمانان آسیا دراختیار داشته باشد چراکه روی این مهاجم حساب ویژه‌ای باز کرده است. این درحالی است که با توجه به اتفاقات موجود به‌نظر نمی‌رسد حداقل قایدی تا تعیین‌تکلیف استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا حتی درصورتی که این تیم به مراحل پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسیده و ادامه آن در فصل آینده لیگ فوتبالی بسیاری از کشورها ازجمله ایران کشیده شود، مجوز جدایی‌اش صادر شود و ظاهرا به هر قیمتی او در استقلال خواهد ماند. قایدی فصل گذشته از یک تیم اروپایی و یک تیم قطری پیشنهاد داشت که البته آن بحث منتفی شد اما درخشش دوباره او در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده شایعه ترانسفرشدن مهدی بار دیگر به گوش برسد. این درحالی است که قایدی درحال حاضر نیز پیشنهادهایی دارد اما همان‌طور که گفته شد فعلا اولویت با استقلال است و موضع باشگاه این است که این بازیکن فروشی نیست.

نکته جالب اینکه هواداران الاهلی در توئیت‌هایی درخواست کرده‌اند تا مسئولان این باشگاه قایدی بزرگ‌ترین استعداد آسیا را بخرند! درواقع درخشش قایدی مقابل الاهلی در فضای مجازی عربستان و توئیتر، واکنش‌های زیادی را به‌همراه داشته و کاربران سعودی خواستار خرید باشوی کوچک شده‌اند!

قائدی تا پایان آسیا فروشی نیست

همچنین یکی از خبرنگاران مطرح عربستانی به‌نام نواب نیز روز گذشته در یک توئیت از مهدی قایدی به‌عنوان بهترین استعداد آسیا با اختلاف نام برده و او را تشویق کرد. یک خبرنگار اهل ترکیه نیز اعلام کرده این ستاره فصل آینده احتمالا در اروپا بازی خواهد کرد.

مشکلات قراردادی و اثبات برادری

با این حال نکته امیدوارکننده آنجایی است که بین نیم‌فصل رقابت‌های لیگ در فصل جاری درحالی که مهدی قایدی به‌خاطر مشکلات قراردادش چند روزی را به حالت قهر در تمرینات استقلال غایب بود این باشگاه استقلال بود که برادری خود را ثابت کرده و با افزایش چشمگیر و چندبرابری قرارداد قایدی برای فصل جاری حالا این فرصت را به مهاجم ریزنقش بوشهری و ستاره این روزهای استقلال داده است تا معرفت به خرج داده و در روزهایی که استقلال برای پایان دادن به ناکامی چندین‌ساله خود در فوتبال ایران و آسیا به همه ارکانش ازجمله قایدی جوان نیاز دارد این بازیکن نیز فعلا با چشم‌پوشی از پیشنهادهای وسوسه‌کننده خارجی حداقل تا پایان فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در جمع شاگردان مجیدی مانده و این تیم را تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج