۱۱۰۸۷۶۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گزارش AFC از تقابل جذاب خلیل‌زاده با پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ۵ نکته قابل تامل در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ پرداخت.

خبرگزاری فارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ۵ نکته قابل تامل در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ پرداخت.

سایت «کنفدراسیون فوتبال آسیا» خبر داد امروز در گزارشی قبل از آغاز دور دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به ۵ نکته قابل توجه در این مسابقات پرداخت.

*تقابل خلیل زاده با پرسپولیس

دو نکته قابل تامل AFC مربوط به تیم های ایرانی بود. اولین نکته قابل توجهی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن پرداخته موضوع تقابل شجاع خلیل زاده مدافع الریان با پرسپولیس است. سایت AFC در از این زمینه نوشت: خلیل زاده برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به همراه پرسپولیس نیست و باید در مقابلش بازی کند. او از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ به عنوان قهرمان پرسپولیس بود و با عملکرد درخشانش موفق شد دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

خلیل زاده در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان برای پرسپولیس گلزنی کرد. این بازیکن مهره اساسی در ترکیب پرسپولیس بود و نمی توان نقش کلیدی خلیل زاده را در رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ فراموش کرد.

وقتی پرسپولیس در قطر برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ حاضر شد تنها دو امتیاز داشت. خلیل زاده در ۷ بازی خود رهبر خط دفاع پرسپولیس بود و موفق شد در این بازی ها ۲ گل به ثمر برساند.

بعد از این عملکرد درخشان خلیل زاده به همراه پرسپولیس تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در نهایت از این تیم جدا شد و راهی لیگ ستارگان قطر شد. پرسپولیس بدون خلیل زاده در فینال مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد و قهرمانی را از دست داد. اکنون خلیل زاده ۳۱ ساله به همراه الریان مقابل تیمی قرار می گیرد که خودش کمک کرد تا پرسپولیس به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا شناخته شود.

* فولاد می تواند قدرت واقعی اش را ثابت کند

دومین نکته قابل توجه AFC در این مسابقات مربوط به تیم فولاد خوزستان است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه نوشت: العین امارات در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می خواست قدرت سابق خود را برگرداند ولی مقابل رقیب ایرانی اش با نتیجه ۴ بر صفر شکست تلخی خورد.

فولاد کار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با رویارویی السد آغاز کرد. شیمبا که در بازی با العین دبل کرده بودف فولاد را در این بازی جلو انداخت ولی در نهایت السد موفق شد گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر برساند.

تیم های گروه چهارم همه با یک امتیاز در دور دوم حضور خواهند داشت و در این رقابت ها فولاد بازی پیش رو خود مقابل الوحدات اردن را فرصتی استثنایی برای خود می داند تا واقعی بودن نمایش های گذشته اش مقابل العین و السد را ثابت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج