۱۱۰۸۸۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یک طلا، دشت امروز آزادکاران از قهرمانی آسیا

۵وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک طلا، ۲ مدال نقره و یک برنز برای ایران به پایان رسید.

ایسنا: ۵ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک طلا، ۲ مدال نقره و یک برنز برای ایران به پایان رسید.

در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در قزاقستان، علیرضا سرلک نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی برابر کومار راوی دارنده مدال برنز جهان از هند با نتیجه ۹ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

سرلک پیش از این در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل بیلال از پاکستان ۳ بر صفر به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. سرلک برای رسیدن به فینال نیز با نتیجه ۵ بر یک از سد یوتو تاکشیتا از ژاپن گذشت و فینالیست شد.

یک طلا، دشت امروز آزادکاران از قهرمانی آسیا

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دیدار رده‌بندی مقابل نودیر رحیم اف از ازبکستان با نتیجه نادر رحیم اف از ازبکستان با ضربه فنی به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد. در این وزن تاکوتو اتوگورو دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ به عنوان قهرمانی رسید و باجرانگ از هند دوم شد.

قیاسی پیش از این در دور نخست برابر کریم جوجاکوف از ترکمنستان ۶ بر ۲ پیروز شد. وی در دور بعد و در یک چهارم نهایی نیز برابر علی بیک عثمان اف از قرقیزستان ۷ بر ۳ پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت اما در نیمه نهایی برابر تاکوتو اوتوگورو دارنده مدال طلای جهان از ژاپن ۸ بر ۲ شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دیدار فینال مقابل بیونگ مینگ گانگ از کره جنوبی با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

سوادکوهی پیش از این در دور نخست به مصاف ریوکی یوشیدا از ژاپن رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. وی در مبارزه دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی به مصاف یوسربایف از قزاقستان رفت و ۸ بر ۲ به برتری رسید و فینالیست شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی آسیا، در دیدار فینال مقابل علیشیر یرگالی از قزاقستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و صاحب تنها طلای ایران در ۵ وزن نخست شد.

شعبانی پیش از این در دور اول استراحت کرد، سپس مقابل مین وون سئو از کره جنوبی با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی نیز برابر کادیان از هند ۱۰ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

امیرحسین حسینی دیگر نماینده ایران در ۵ وزن نخست بود که در همان دور نخست برابر کاران از هند ۳ بر یک باخت و حذف شد. در این وزن تالگت از قزاقستان در دیدار فینال با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل سراج الدین حسن اف ازبک‌ پیروز شد و به مدال طلا رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج