جاباما
۱۱۰۸۸۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اوکراین اقدام روسیه را جبران کرد

وزارت خارجه اوکراین اعلام کرد، دیپلمات عالی‌رتبه سفارت روسیه در کی‌یف ظرف ۷۲ ساعت از تاریخ ۱۹ آوریل درخصوص بازداشت کنسول این کشور در سن‌پترزبورگ باید خاک این کشور را ترک کند.

ایسنا: وزارت خارجه اوکراین اعلام کرد، دیپلمات عالی‌رتبه سفارت روسیه در کی‌یف ظرف ۷۲ ساعت از تاریخ ۱۹ آوریل درخصوص بازداشت کنسول این کشور در سن‌پترزبورگ باید خاک این کشور را ترک کند.

به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، در بیانیه وزارت خارجه اوکراین آمده است: به بازداشت اشتباه کنسول سرکنسول‌گری اوکراین در شهر سن‌پترزبورگ، "الکساندر سوسونیوک" در ۱۶ آوریل اعتراض داریم و به این مقام روسیه تا ۲۱ ماه جاری میلادی فرصت می‌دهیم خاک اوکراین را ترک کند.

در این بیانیه، با هرگونه اتهام زنی به کارمند کنسولگری اوکراین مخالفت شده است.

وزارت خارجه اوکراین اعلام کرد، در پاسخ به اقدام تحریک‌آمیز، دیپلمات ارشد سفارت روسیه در کی‌یف باید خاک اوکراین را ظرف ۷۲ ساعت ترک کند.

سرویس امنیتی فدرال روسیه (FSB) روز شنبه اعلام کرد، یک دیپلمات اوکراینی حین ارتکاب جرم در سن‌پترزبورگ و در حالی که سعی داشته اطلاعات طبقه‌بندی شده را از یک شهروند روس کسب کند، دستگیر شده است.

به نقل از اسپوتنیک، اف‌اس‌بی در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ در ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین)، سرویس امنیتی فدرال فدراسیون روسیه یک دیپلمات اوکراینی، کنسول سرکنسول‌گری اوکراین در شهر سن‌پترزبورگ، "الکساندر سوسونیوک" را حین ملاقاتش با یک شهروند روس و دریافت اطلاعات طبقه‌بندی شده در مورد آژانس‌های نیروی انتظامی و پایگاه‌های داده FSB در شهر سن‌پترزبورگ، دستگیر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج