۱۱۰۸۹۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طوفان مسی؛ تاج گذاری در شب رکوردشکنی تاریخی

لیونل مسی حالا سلطان کوپا دل ری است. او در شب قهرمانی بارسا، موفق به دبل برابر اتلتیک بیلبائو شد و دو رکورد نیز به جا گذاشت.

ورزش سه: لیونل مسی حالا سلطان کوپا دل ری است. او در شب قهرمانی بارسا، موفق به دبل برابر اتلتیک بیلبائو شد و دو رکورد نیز به جا گذاشت.

طوفان مسی؛ تاج گذاری در شب رکوردشکنی تاریخی

بارسلونا در فینال شماره 41 خود در کوپا دل ری به قهرمانی شماره 31 خود دست یافت. پس از یک نیمه اول برتر که با بدشانسی بدون گل به اتمام رسید، بارسا در نیمه دوم به هدف خود رسید.

دقیقه ۶۸؛ شروع طوفان لیونل مسی

فوق ستاره آرژانتینی برای کسب هفتمین قهرمانی خود در کوپا دل ری و بالا بردن جام به عنوان کاپیتان بی تابی می کرد. او پس از همکاری عالی با دی یونگ، درون محوطه جریمه با تسلط تمام اینیه گو مارتینز را دریبل کرد و با بغل پا توپ را به کنج دروازه دور از دستان اونای سیمون فرستاد.

4 دقیقه پس از این گل مسی گل دوم خود را نیز به ثمر رساند. این بار پاس به عقب جوردی آلبا بود که منجر به گل شد. مسی با یک بغل پای محکم از بیرون محوطه جریمه موفق به گلزنی شد. توپ از زیر دستان اونای سیمون بود که به درون دروازه غلتید.

طوفان مسی؛ تاج گذاری در شب رکوردشکنی تاریخی

این گل شماره ۲۹ مسی در بازی شماره ۴۱ برابر بیلبائو و نهمین گلش در یک فینال کوپا دل ری بود تا با گذر از رکورد تلمو زارا تبدیل به آقای گل فینال کوپا دل ری شود.

لیونل مسی همراه با سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه به رکورد هفت قهرمانی کوپا دل ری نیز رسید تا با رکورد گاینسا بازیکن افسانه ای بیلبائو برابری کند. مسی سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به فتح این جام شده است.

مسی که ۹۳.۷ درصد پاس هایش در این بازی صحیح بود به عنوان بهترین بازیکن فینال نیز انتخاب شد.

طوفان مسی؛ تاج گذاری در شب رکوردشکنی تاریخی

این بازی با برتری 4-0 بارسا تمام شد تا رونالد کومان به اولین جام خود به عنوان مربی در باشگاه کاتالان دست یابد. این اولین قهرمانی بارسا در دومین دوره ریاست خوان لاپورتا نیز بود. از حالا هدف بارسا فتح لالیگا خواهد بود و برای این مهم باید از اتلتیکو و رئال عبور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج