۱۱۰۹۰۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توخل: به عملکرد تیمم برابر سیتی افتخار می‌کنم

سرمربی چلسی عنوان کرد این تیم عملکرد بسیار خوبی برابر سیتی ارائه داد و باعث خوشحالی او شد، ولی هوز فاصله زیادی مانده تا چلسی به سطح تیمی مثل سیتی برسد.

ایسنا: در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس دو تیم چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی های لندن به فینال جام حذفی راه یابند.

به این ترتیب توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی ضمن ادامه روند خوب در این تیم تبدیل به اولین مربی آلمانی تاریخ شد که یک تیم را به فینال جام حذفی انگلیسی می رساند.

توخل بعد از موفقیت و برتری برابر سیتی گفت: من از عملکرد تیم در این دیدار بسیار خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم. ما مقابل یکی از قوی ترین باشگاه های اروپا بازی کردیم. اختلاف زیادی بین تیم ها در لیگ برتر وجود دارد. وظیفه ما این بود که حداقل برای ۹۰ دقیقه این فاصله را کاهش دهیم. ما در نیمه اول ۳۵ دقیقه عالی و در نیمه دوم ۳۰ دقیقه خوب داشتیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: فکر می کنم لیاقت پیروزی را در این دیدار داشتیم. خوشحالم که توانستیم پیروز شویم و به فینال راه یابیم و یک گام تا قهرمانی فاصله داریم. سیتی در لیگ برتر عملکرد بسیار پایداری دارد و به همین دلیل ما از آنها عقب هستیم. باید مثل سیتی به ثبات برسیم و همین عملکرد را در چلسی پیاده کنیم تا بازیکنان بتوانند به کیفیت بالای بازی برسند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، لسترسیتی برابر ساوتهمپتون قرار خواهد گرفت تا حریف آبی های لندن در فینال مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج