جاباما
۱۱۰۹۱۸۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عزیزی خادم بازهم عکس یادگاری گرفت

رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال به بحث و تبادل نظر پرداخت.

خبرورزشی: عزیزی خادم وقتی در انتخابات فدراسیون فوتبال حائز اکثریت آراء شد، شروع کرد به وقت گرفتن از مسولان و مقامات رسمی کشور و در نهایت عکس انداختن با هر کدام از آنها!

این ملاقات ها ابتدا از دفتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه آغاز شد، به دفتر شهردار تهران رسید و نهایتا تا اینجای کار به ملاقات با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ختم شد! حالا همه می خواهند تاثیرات این ملاقات های پرطمطراق با مسولان و مقامات کشوری را در فوتبال ببینند.

سایت فدراسیون فوتبال یک خبری رسمی و اداری را با این ادبیات برای رسانه ها تنظیم کرده است که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

«شهاب‌الدین عزیزی خادم در دیداری صمیانه با محمدباقر نوبخت به بحث و تبادل نظر در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال جهت حضور در رقابت‌های مرحله اول و نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اعزام تیم ملی به جام‌ جهانی فوتسال لیتوانی پرداخته و توافق شد تا دغدغه‌های مالی تیم ملی به بهترین شکل برطرف شود.

در این دیدار نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت و دستور اکید داد تا در جهت حمایت و پشتیبانی همه جانبه مالی از تیم ملی و نمایندگان ۸۰ میلیون ایرانی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال و فوتسال اقدام لازم به عمل آید.

عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه بابت این دستور، خواستار حمایت‌های بیش از پیش از تیم ملی فوتبال ایران در شرایط کنونی با توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای شد تا ملی پوشان ایران در پیکارهای پیش‌رو با آرامش کامل به میدان بروند.»

عزیزی خادم بازهم عکس یادگاری گرفت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اومده آلبوم عکسش رو پر کنه، یکی نیست بهش بگه دادا اینا رفتنی هستن مثل خودت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج