۱۱۰۹۱۹۱
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

بازداشت عامل آتش‌سوزی در خیابان دیباجی

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی ۴ دستگاه خودروی سواری خیابان "دیباجی" با تلاش ماموران پایگاه سوم این پلیس خبر داد.

ایلنا: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی ۴ دستگاه خودروی سواری خیابان "دیباجی" با تلاش ماموران پایگاه سوم این پلیس خبر داد.

سردار "علی ذوالقدری " با اعلام این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی دریافت شکایتی در خصوص آتش سوزی ۴ دستگاه خودروی سواری در خیابان "دیباجی" تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت .

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از ماموران پایگاه سوم این پلیس و ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش سوزی محرز شد، ابراز داشت: پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی ، عامل آتش سوزی خودروها شناسایی شد .

این مقام ارشد انتظامی افزود : با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش سوزی از محل متواری شده بود ، تلاش برای دستگیری متهم ادامه یافت تا این که پس از ۲۴ ساعت تلاش شبانه روزی متهم در حال پرسه زنی در حوالی محل آتش سوزی شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات پلیسی وی دستگیر شد.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی صورت گرفته ۵ میلیارد ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت : متهم طبق دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و بررسی علت این آتش سوری در اختیار ماموران این پلیس قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      خوب داداش شاید بنده خدا سردش شده آنجا آتش روشن کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج