جاباما
۱۱۰۹۲۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امکان اسکان اضطراری در روستا‌های زلزله‌زده گناوه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر تجهیزات لازم برای اسکان اضطراری آسیب دیدگان زلزله زده در روستاهای گناوه را فراهم کرده‌است.

ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر تجهیزات لازم برای اسکان اضطراری آسیب دیدگان زلزله زده در روستاهای گناوه را فراهم کرده‌است.

جهانگیر دهقانی افزود: همچنین نیروهای ارزیاب جمعیت هلال احمر نیز در حال انجام بررسی‌های لازم برای تامین چادر مورد نیاز برای اسکان اضطراری زلزله زدگان و شناسایی خانوارهای آسیب دیده در منطقه هستند.

وی بیان کرد: ۶ روستای بهمنیاری، چاه برزی، شول، کلر، گمارون و محمد صالحی از جمله روستاهای شهرستان گناوه هستند که در اثر زمین لرزه دچار خسارت ۲۰ تا ۳۰ درصدی شده‌اند.

دهقانی یادآور شد:خسارت‌های جزیی وارد آمده به زیرساخت‌های آب، برق، مخابرات و گاز در شهرستان گناوه ترمیم شده و در زمان حاضر هیچ یک از روستاها مشکلی در این زمینه ندارند و همه فعالیت‌ها به صورت عادی در حال انجام است.

وی ادامه داد: نیروها و ماشین آلات بنیاد مسکن در مناطق زلزله زده حضور دارند و در حال بررسی آخرین وضعیت آسیب دیدگی منازل مسکونی و کمک به زلزله زدگان هستند و در صورت نیاز سریع اقدام به آواربردای می‌کنند.

دهقانی اضافه کرد: ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد بیشتر خرابی زلزله مربوط به دیوارهای واحدهای مسکونی روستایی است.

وی یادآور شد: این زمین لرزه هیچ تلفات جانی نداشته و تنها پنج نفر مصدوم شدند که حال عمومی آنها خوب گزارش شده‌است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در زمان حاضر بالگرد اورژانس، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ اورژانس استان بوشهر در منطقه زلزله زده حضور یافته‌اند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۱۱:۱۱ روز یکشنبه در ۲۸ کیلومتری شهرستان گناوه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد که باعث قطعی برق، تلفن ثابت، اینترنت، تخریب دیوارهای خانه‌ها، ریزش کوه، شکستن شیشه‌ها و اثاثیه منازل مردم و مصدومیت پنج نفر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج