۱۱۰۹۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرکی: خودم از فولاد رفتم

سرمربی فصل گذشته فولاد می‌گوید برای جراحی روی پایش نیاز به استراحت داشته و با هماهنگی مسئولان باشگاه از این تیم جدا شده است.

خبرگزاری ایسنا: درباره پایان همکاری خود با فولاد خوزستان، اظهار کرد: در برنامه من این بود که هر دو پایم را عمل کنم و خودم می دانستم که این وضعیت چقدر من را اذیت می‌کند. چند ماهی بود که با این مشکل روبرو بودم، ولی ما بازی‌هایمان هم‌چنان در آسیا ادامه داشت و وقت نمی‌شد که پایم را عمل کنم.

او ادامه داد: درست نبود که بخواهم آن موقع از رفتن صحبت کنم. در نتیجه‌ همه چیز را به بعد از لیگ قهرمانان آسیا موکول کردم. نمی خواستم مشکلی برای تیم به وجود بیاید، چرا که زانوی پایم حتما باید عمل شود.

فرکی با اشاره به این که دهکردی راضی به جدایی او از فولاد نمی‌شد، گفت: پس از جمع بندی‌های که انجام دادم در نهایت به صورت درخواست از باشگاه خواستم که اجازه دهند پایم را عمل کنم، چرا که دیگر تحمل درد را نداشتم. روز چهارشنبه با باشگاه صحبت کردیم و با اصرار زیاد خودم بالاخره این تصمیم گرفته شد. من به سختی توانستم دهکردی را متقاعد کنم. او، باشگاه فولاد و مردم اهواز به من خیلی لطف دارند و برای من دشوار بود که چنین تصمیمی را بگیرم.

سرمربی فصل گذشته فولاد در ادامه گفت: من در تصمیم گیری خودم همه موارد را لحاظ کرده‌ام و به این نتیجه‌ رسیدم که وضعیت سلامتی‌ام مهم‌تر است. از سویی جدا شدن از فولاد و مردم خیلی سخت است. به هر حال ارتباط خوبی بین ما، مردم و بازیکنان برقرار شده بود. دوست نداشتم که جدا شوم اما از همه آنها عذرخواهی می‌کنم.

فرکی با اشاره به این که پس از عمل باید چهار - پنج هفته‌ باید استراحت کند به ایسنا گفت: فعلا یک پایم را جراحی می‌کنم. دکتر پیش‌بینی کرده که چهار، پنج ماه استراحت کنم تا به بهبودی کامل برسم کمی دشوار است. بنابراین مشخص نیست که در این فصل بتوانم هدایت تیمی را بر عهده بگیرم یا خیر.

او درباره این که چه توصیه‌ای به ستاره‌های فولاد مبنی بر ماندن یا رفتن از این تیم دارد، گفت: توصیه من به بازیکنان فولاد این است که بازی کردن در این تیم را برای خود یک افتخار بدانند. فولاد باشگاهی است که همه چیزش روی حساب و کتاب است. جدا شدن بازیکنان از باشگاه بیشتر به ضرر آنهاست تا باشگاه. اما هر بازیکنی مختار است که تصمیم گیری کند. باید بمانند و کارشان را با قدرت انجام دهند. اگر من در فولاد می‌ماندم اجازه رفتن آنها را نمی دادم.

فرکی همچنین درباره بحث‌هایی که در رابطه با انتخاب او برای نیمکت تیم ملی بعد از جام جهانی وجود دارد، به ایسنا گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. در حال حاضر تنها برای تیم ملی و کی‌روش آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءالله که در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم. من تنها راجع به مسائلی صحبت می‌کنم که اتفاق افتاده است نه شایعات و گمانه‌زنی‌ها.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج