۱۱۰۹۲۸۳
۳۲ نظر
۵۰۱۷
۳۲ نظر
۵۰۱۷
پ

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

حدود ۱۸ ماه پیش، خودروسازی ژاپنی نیسان مدل جدید خودروی محبوب اسپرت GT-R Nismo را روانه بازار کرد و اکنون نیز مجدداً از جدیدترین مدل این خودرو رونمایی کرده است که نشان از توجه ویژه این خودروسازی به این مدل پُرطرفدار اسپرت دارد.

فرارو: خودروسازی ژاپنی نیسان، در حالی اواخر هفته گذشته مدل جدیدی از خودروی اسپرت GT-R Nismo را رونمایی کرد که ۱۸ ماه پیش نیز مدل جدیدی از آن را روانه بازار‌ها کرده بود. Nissan GT-R Nismo یک خودروی اسپرت قدرتمند با پیشرانه‌ای ۵۹۲ اسب بخاری است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ راهی بازار‌های جهانی شد و از آن زمان تاکنون شاهد تغییرات مختلفی در آن بوده ایم. اکنون خودروسازی نیسان مجدداً تغییراتی در این خودرو انجام داده و آن را در اواخر هفته قبل در معرض دید قرار داد.

به نقل از وبسایت autoexpress، تقریباً ۱۸ ماه پیش بود که خودروسازی نیسان مدل جدید خودروی اسپرت و پرطرفدار GT-R Nismo را روانه بازار کرد و اکنون دوباره مدلی جدید از همین خودرو را با تغییراتی بیشتر از نسخه قبلی رونمایی کرد. این محصول با تغییراتی که در رویکرد تکاملی نیسان موسوم به kaizen که برای به روزرسانی خودرو‌های GT-R از زمان اولین رونمایی آن‌ها در سال ۲۰۰۷ ارائه شده است، تولید شده و قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی در بازار ژاپن برای فروش، عرضه شود.

تغییرات صورت گرفته در مدل جدید GT-R Nismo کنونی، شامل اضافه شدن یک رنگ جدید Stealth Grey به این خودرو و یک کاپوت جدید فیبر کربن است. تغییر انجام شده در زمینه کاپوت، منحصر به مدل جدید Nismo است و برخلاف ماشین قبلی، این طرح بدون رنگ ارائه شده است. در واقع نیسان به سادگی از رنگ بافت خود فیبر کربن که با یک لایه محافظ پوشانده شده، استفاده کرده که بنا به ادعای این شرکت، ۱۰۰ گرم از وزن کل ماشین را کم کرده است.

همچنین مجموعه‌ای منحصر به فرد از رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی RAYS با حاشیه‌ای قرمز برای تطابق با تراز بدنه GT-R بکار گرفته شده است. آرم جدید نیسان که برای اولین بار در خودروی تمام الکتریکی Ariya دیده شده بود، بر روی درب صندوق عقب این مدل کوپه و درپوش‌های مرکزی آن نیز دیده می‌شود. پشت چرخ‌های جدید، کولیس‌های ترمز Brembo و دیسک‌های سرامیک کربنی دیده می‌شوند که اندازه آن‌ها ۴۱۰ میلی متر در جلو و ۳۹۰ میلی متر در عقب است. نیسان می‌گوید که صفحه ها، بزرگترین ترمز‌های ساخته شده در این کارخانه ژاپنی با عملکرد پرفورمنس هستند.

مانند مدل قبلی، GT-R Nismo مجهز به یک موتور توربوشارژ ۳.۸ لیتری V۶ بنزینی است که ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با این حال، مهندسان نیسان به طور کامل قطعات داخلی خودرو را بازسازی کرده و یک میل لنگ، فلایویل و قرقره میل لنگ جدید به همراه حلقه‌های پیستون تازه، میله‌های اتصال و فنر‌های دریچه نصب کرده اند. نیسان می‌گوید تمام اجزای جدید متعادل‌تر و سازگارتر با تلورانس‌های شدید هستند که باعث می‌شود اجزای پیشرانه نرمتر اجرا شود و توربو سریعتر عمل کند تا حداقل تاخیر در عملکرد موتور ایجاد شود.

این موتور به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه و یک سیستم محرک چهار چرخ متصل شده است. نیسان زمان رسمی رسیدن این خودرو به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را منتشر نکرده است، اما انتظار دارد که این اتومبیل در شرایط بهینه، در حدود ۲.۵ ثانیه به این سرعت معیار برسد. همچنین می‌دانیم که این خودرو دارای حداکثر سرعت ۱۹۶ مایل در ساعت است. همچنین مانند مدل قبلی، خریداران هنوز می‌توانند از یک جفت شارژر توربو برگرفته از خودروی GT۳ که ۲۰ درصد شتاب را بهبود می‌بخشد، سیستم اگزوز تیتانیوم، دامپر‌های تطبیقی Bilstein، صندلی‌های ورزشی Recaro و داشبوردی برخوردار از فناوری‌های پیشرفته، در این خودرو بهره‌مند شوند.

تصاویر خودروی اسپرت نیسان GT-R Nismo

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

نیسان مدل جدید GT-R Nismo را روانه بازار کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرم از طراحان ایرانخودرو و سایپا کمک گرفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طراحیش دیگه خیلی قدیمی شده جدیدش خیلی خوبه که نمیدن بیرون گذاشتن سالهای بعد!!!

      • بدون نام

        خدا وکلیلی ایرانخودرو و سایپا این ماشینها را میبینند خجالت نمیکشند

      • بدون نام

        نیسان آبی خودمون را بچسب 100 ساله داره تولید میشه

    • حسن

      نیسان آبی داریم تا نیسان آبی

    • بدون نام

      خوشگل نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو این زمان اره دیگه قشنگی نداره اپدیت هم نمیکنه نیسان!

    • بدون نام

      به پای پراید نمی رسد!!!!!!!!

    • بدون نام

      هوی هوی شرگلی

    • سعید

      آدم عکسهای این ماشین جدیدیارو میبینه اصلاً روح و روانش تازه میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جدید نیست اتفاقا!

    • بدون نام

      واقعا دارید مارا مسخره می کنید ما درحسرت یک پراید ماندیم

    • بدون نام

      ما هم پراید شصت سال پیش کره رو داریم میسازیم عیبی نداره این به اون در

    • بدون نام

      میتونیم موتور جت بسازیم و انواع توپ و تانک و ناو و .... اما ماشین نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون چون برا کل کله اره بلدن بسازن

      • بدون نام

        چون ماشین میتونن بچپونن به ملت ده برابر قیمت،مردم هم میلیونی تو صف خریدن...
        ولی تانک و ناو و جت از پایه برا خودشونه...
        افتاد الان ماجرا عزیز؟؟

    • بدون نام

      این پراید شاستی بلند چرا بیرون نمیاد رویِ اینا رو کم کنه لامصب !!!!

    • لامبورگینی

      خوبه کاش ارزون تر بود تمام ایرانیانفر یکی می خریدند

    • مشتاقی

      نچ کلاس پراید بالاتره

    • بدون نام

      این ما شین قیمت اندازه یک پژو است ؟

    • elmantores

      ای بابا این چیه اصلن به گردپای دناپلاس نمیرسه!

    • تورنادو

      چه فرقی با مدل قبلیش کرده ؟یکم ظاهرش عوض شده رنگ و رینگ و ....اخه تغییره؟اینها دیگه بدتر از ایرانخودرو و سایپا شدند

    • اسدمرادی

      مثل پرایداست

    • محمد

      مام تو صف قرعه کشی برا اشغالای ایران خودرو و سایپا

    • بدون نام

      توی خواب باید ببینیم اینو

    • امین

      نیسان نمیخوایم ولی چرا آرزوهامون رو سرکوب کردین ؟
      آرزوهامون : یه پژو پارس ؛ یه خونه هفتاد هشتاد متری .یه شغل معمولی با زندگی نرمالِ عاشقانه ی دونفره ی بی استرس
      هیچوقت باعثو بانیشو نمی بخشم
      چون من تلاشمو کردم اما شماها تلاشی نکردین ک حقو حقوق مارو کامل بدین

    • بدون نام

      خداکنه هیچ وقت فیس این ماشین تغییر نکنه.فیس ماشین های الانی خیلی زشت و مزخرف شده.

    • صادق کرده

      به پای تیبا نمی رسه

    • بدون نام

      الان چند نفر با نمک میان میگن پراید بهتره

    • بدون نام

      وای وای وای

    • عباس

      جا داره همون نخبگانی که زیر دریایی . هواپیما .و موشک میسازند وارد عرصه خودرو سازی شوند

      این لکن سازان بی مسولیت که با تولیداتشون جان هزاران هم وطن را میگیرد کنار بزنن به امید ان روز

    • بی نام اس اس

      سلام مهندسها تو ایران دوره دیدن عزیزان 8

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج