جاباما
۱۱۰۹۲۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مجازات سخت یوفا در انتظار ۱۲باشگاه کودتاچی

یوفا از تیم‌های آلمانی و فرانسوی تشکر کرد که با ایده سوپرلیگ اروپا مخالفت کردند و از تمام سیاستمداران و عاشقان فوتبال خواست به جنگ با این رقابت بپردازند.

طرفداری: یوفا از تیم‌های آلمانی و فرانسوی تشکر کرد که با ایده سوپرلیگ اروپا مخالفت کردند و از تمام سیاستمداران و عاشقان فوتبال خواست به جنگ با این رقابت بپردازند.

مجازات سخت یوفا در انتظار ۱۲باشگاه کودتاچی

ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا به طور جدی از سوی تیم های بزرگ اروپایی دنبال می شود و به نظر می رسد آنها به برگزاری آن بسیار نزدیک هستند. پس از بیانیه لیگ برتر انگلیس، یوفا در سایت رسمی خود از قول این نهاد فوتبال اروپا و 5 لیگ برتر اروپایی بیانیه ای تهدید آمیز را بر علیه تیم های شرکت کننده در سوپرلیگ اروپا منتشر کرد:

یوفا، اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر، فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا، فدراسیون فوتبال ایتالیا و سازمان لیگ سری آ متوجه شده اند که چند تیم انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی قصد دارند حضور و برگزاری در سوپرلیگ اروپا را اعلام رسمی کنند.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، باید روشن کنیم که ما -لیگ برتر، لالیگا و سری آ و حتی فیفا و تمام اعضای آن- متحد می مانیم و تمام تلاش خود را برای توقف این پروژه بدبینانه، پروژه ای که در زمانی که بیش از همیشه به انسجام نیاز داشتیم، با امیال شخصی چند باشگاه بنا شده، به کار می گیریم. ما تمام گزینه های در دسترس خود را در تمام سطوح به کار می گیریم تا این پروژه مغایر با اصول رقابت و اخلاق را محکوم کنیم. راه دیگری نیست.

همانطور که قبلا از طریق فیفا و 6 فدراسیون فوتبال اروپا اعلام شد، باشگاه هایی که خواهان حضور در سوپرلیگ اروپا باشند، از تمام رقابت های داخلی، قاره ای اروپا و جهانی محروم می شوند و همچنین بازیکنان این باشگاه ها می توانند از حضور در رقابت های ملی محروم شوند.

از باشگاه های دیگر کشورها، مخصوصا آلمان و فرانسه تشکر می کنیم که پیوستن به سوپرلیگ اروپا را رد کرده اند. ما تمام عاشقان فوتبال و سیاستمداران را فرا می خوانیم تا اگر برگزاری چنین رقابتی به طور رسمی از سوی بعضی از باشگاه ها اعلام شد، برای جنگیدن با آن به ما بپیوندند. این اصرار به انجام پروژه ای با امیال شخصی خیلی وقت است که جلو می رود. کافی است.

گفته می شود 6 تیم منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، آرسنال، لیورپول و تاتنهام، 3 تیم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسلونا و همچنین 3 تیم ایتالیایی یوونتوس، میلان و اینتر آماده حضور در سوپرلیگ اروپا هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج