۱۱۰۹۴۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چرا کلوپ با سوپرلیگ اروپا مخالف است؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، و مالکان این باشگاه بر سر پیوستن قرمز‌ها به سوپرلیگ اروپا با هم اختلاف نظر دارند.

ورزش سه: باشگاه لیورپول شب گذشته، به رغم مخالفت شدید یورگن کلوپ، اعلام کرد که قصد دارد به سوپر لیگ اروپا بپیوندد. قرمزها یکی از ۱۲ تیم موسس سوپر لیگ اروپا هستند که انتظار می رود از سال ۲۰۲۴ آغاز به کار کند؛ همان سالی که قرارداد کلوپ با لیورپول به پایان خواهد رسید.

چرا کلوپ با سوپرلیگ اروپا مخالف است؟

به رغم تهدیدات فیفا، یوفا و حتی لیگ برتر و نخست وزیر انگلیس به مجازات باشگاه هایی که در این رقابت ها شرکت کنند، تاتنهام، منچستریونایتد، آرسنال، منچسترسیتی و چلسی نیز دیگر تیم های لیگ برتری هستند که قرار است در سوپر لیگ اروپا حاضر باشند.

ایده برگزاری سوپر لیگ اروپا سال ها است که در دست بررسی است و در سال های اخیر با کلید زدن "پروژه تصویر بزرگ" شکل جدی تری به خود گرفت. اما حتی همان دو سال پیش هم یورگن کلوپ مخالف شدید خود با این ایده را مطرح کرده بود.

کلوپ در آن زمان گفته بود: "امیدوارم این سوپرلیگ هرگز اتفاق نیافتد. با شیوه ای که چمپیونزلیگ در حال برگزاری است و حتی با لیگ اروپا، فوتبال یک دستاورد و محصول بزرگ پیدا کرده است.

برای من چمپیونزلیگ همان سوپرلیگ است که در آن هر بار مجبور نیستی با همان تیم های قبلی بازی کنی. البته این از نظر اقتصادی مهم است، اما چرا ما سیستمی ایجاد کنیم که لیورپول برای ده سال پیاپی مدام با رئال مادرید رو به رو شود؟ چه کسی می خواهد هر سال این را ببینند؟"

مالکان لیورپول (Fenway Sports Group) پس از اعلام برنامه پیوستن به سوپرلیگ اروپا، اکنون باید با خشم کلوپ نیز مثل خشم هواداران باشگاه که خیلی زود ناراحتی خود از این موضوع را ابراز کردند، رو به رو شوند.

هر باشگاهی که با سوپر لیگ اروپا همکاری کند با خطر محرومیت از لیگ های داخلی مواجه خواهد شد و این به آن معنا است که لیورپول ممکن است دیگر هرگز نتواند عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را تکرار کند.

کمیته اجرایی یوفا امروز در سوییس جلسه دارد تا در مورد برخورد با تیم های شرکت کننده در سوپر لیگ اروپا تصمیم بگیرد و هواداران لیورپول نیز با نگرانی منتظر سرنوشتی هستند که برای باشگاه محبوبشان رقم خواهد خورد.

کلوپ که قبلا مخافت خود را با این موضوع اعلام کرده است و اکنون هواداران امیدوارند که تصمیم باشگاه بر خلاف نظر او، باعث نشود که سرمربی آلمانی بیش از پیش متمایل به پذیرفتن هدایت بایرن مونیخی شود که در پایان فصل بدون سرمربی خواهد بود و در سوپرلیگ نیز شرکت نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج