۱۱۰۹۶۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کمک ۵۵٠میلیونی سران قوا به ستاد دیه

سران قوای قضاییه، مجریه و مقننه به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در مجموع با اختصاص رقمی بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان، در سی و چهارمین جشن گلریزان ستاد دیه مشارکت کردند.

ایرنا: سران قوای قضاییه، مجریه و مقننه به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در مجموع با اختصاص رقمی بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان، در سی و چهارمین جشن گلریزان ستاد دیه مشارکت کردند.

رمضان امسال حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با اهدای مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اختصاص رقم ۳۰۰ میلیون و محمدباقر قالیباف با واریز مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان همیار این نهاد حمایتی در حوزه آزادی محکومان غیرعمد بودند.

به گزارش ایرنا، اسدالله جولایی رئیس هیات امنای ستاد دیه کشور امروز دوشنبه از چشم انتظاری پنج هزار و ۲۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد برای کمک خیران خبر داد.

سی و چهارمین جشن گلریزان ستاد دیه همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. البته امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب برنامه‌های تلویزیونی و اجرای آیین‌های زنده در فضای مجازی (لایو) برگزار خواهد شد.

٢٨ فروردین رهبر معظم انقلاب اسلامی، در آستانه برگزاری سی‌وچهارمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج