جاباما
۱۱۰۹۶۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حجت نظری: نمی‌خواهیم در استقلال تنش ایجاد شود

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: آغاز خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم اما الدحیل را مهم ترین حریف خود در این مرحله می‌دانیم.

خبرگزاری تسنیم: حجت نظری عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز که به صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت: پیروزی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیا روی روحیه استقلالی‌ها تاثیر مثبت گذاشته است.

وی ادامه داد: خیلی خوب است که بازی‌ها را با برد شروع کردیم اما الدحیل یکی از مهم‌ترین حریفان ما به شمار می‌رود و امیدوارم این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه این نشست خبری آنلاین گفت: پرسش‌های همه خبرنگاران به ما رسیده و برای همه آنها پاسخ‌هایی هست که به موقع به آنها پاسخ می‌دهیم، اما ضمن عذرخواهی از خبرنگاران که امروز به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهم، قول می‌دهم بعد از بازگشت تیم از عربستان به همه این پرسش‌ها با شفافیت پاسخ بدهیم. دلیل آن هم واضح است چرا که ممکن است برخی از این سئوال و جواب‌ها در شرایط تیم تنش ایجاد کند.

نظری گفت: هدف همه ما موفقیت در آسیاست و اجازه بدهید در این چند روز هم دندان روی جگر بگذاریم و بعد از سربلندی استقلال در آسیا در مورد همه این مسائل صحبت کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: امیدوارم فارغ از مراحل گروهی، بعد از صعود از این گروه در ادامه مسیر هم موفق باشیم. امیدوارم بازی‌های زیبا و تماشاگرپسندی که در این دو بازی شاهد بودیم را در ادامه مسابقات هم شاهد باشیم. هواداران استقلال باید امیدوار باشند که بازی‌های پرگل، زیبا و تماشاگر پسند را همچنان شاهد باشند.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم همه مردم ایران در این شرایط سخت کرونایی در کنار هم باشند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به عبور به سلامت از این شرایط سخت کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج