۱۱۱۰۲۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تحلیل رسانه‌های عربی از جدال استقلال – الدحیل

فرهاد مجیدی نیز در آخرین تمرین تیمش برای این مسابقه نقشه‌های تاکتیکی خود را برای رویارویی با این حریف تمرین کرد و حالا به‌دنبال سومین برد پیاپی خود در این مسابقات است.

روزنامه فرهیختگان: استقلال ایران امشب در سومین و دشوارترین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر، نایب‌قهرمان فصل پیش لیگ این کشور می‌رود. شاگردان مجیدی به لطف توقف حریف امشب خود در دیدار دوم برابر الاهلی با ۶امتیاز به‌تنهایی صدرنشین گروه هستند و نتیجه دو مسابقه رفت و برگشت برابر این تیم می‌تواند تا حد زیادی تکلیف تیم صدرنشین این گروه را در پایان مرحله گروهی مشخص کند.

سایت «الریاضیه» عربستان در گزارشی از این دیدار نوشت: «ترکیب الدحیل برای دیدار چهارشنبه‌شب برابر استقلال ایران هنوز مشخص نیست اما به‌نظر می‌رسد صبری لموشی، سرمربی این تیم ترکیب چندان متفاوتی را نسبت به دیدار قبلی تیمش مقابل الاهلی برای این دیدار به میدان نفرستد. در جریان آخرین تمرین این تیم پیش از مصاف با استقلال، لاموشی تلاش داشت تیمش در بهترین شرایط فیزیکی و به‌دور از خستگی برای این مسابقه آماده شود. این سومین رویارویی این دو تیم در تاریخ لیگ قهرمانان است. در سال۲۰۱۹ نیز نمایندگان ایران و قطر در این تورنمنت همگروه بودند که در مسابقه رفت الدحیل با ۳گل به برتری رسید و مسابقه برگشت با تساوی یک-یک خاتمه یافت. فرهاد مجیدی نیز در آخرین تمرین تیمش برای این مسابقه نقشه‌های تاکتیکی خود را برای رویارویی با این حریف تمرین کرد و حالا به‌دنبال سومین برد پیاپی خود در این مسابقات است. استقلال هم‌اکنون با کسب همه امتیازات ممکن در صدر جدول گروه قرار دارد.»

سایت «الانباء» کویت نیز با اشاره به وضعیت دو تیم در جدول این گروه نوشت: «الدحیل در مصاف با الاهلی تا آخرین دقایق تیم پیروز میدان بود اما درنهایت با تساوی یک-یک زمین مسابقه را ترک کرد. آنها حالا برای امیدوار ماندن به صعود از این گروه باید استقلال ایران را که ۶امتیازی است شکست دهند تا برای صدرنشینی و رسیدن به دور حذفی امیدوار بمانند. تیم قطری اگرچه تا اینجای مسابقات شکستی نداشته اما در رتبه دوم جدول گروه قرار گرفته و امشب نباید برابر نماینده ایران بازنده باشد. استقلال هم که هر دو مسابقه نخست خود را با برد پشت‌سر گذاشته مدعی اصلی صعود از این گروه است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج