۱۱۱۰۳۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توصیه‎‌های پلیس به رانندگان در ماه رمضان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: سفرهای شهری به مقصد محل سکونت در قبل از غروب و نزدیک به زمان افطار افزایش پیدا می کند که رعایت قوانین رانندگی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مهر: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: سفرهای شهری به مقصد محل سکونت در قبل از غروب و نزدیک به زمان افطار افزایش پیدا می کند که رعایت قوانین رانندگی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، سفرهای شهری به مقصد محل سکونت در قبل از غروب و نزدیک به زمان افطار افزایش یافته و هموطنان سعی دارند در زمان افطار در کنار خانواده باشند.

وی افزود: در این ایام، الگوی زمانهای شکل گیری ترافیک دچار تغییراتی شده و با توجه به همزمانی سفرهای برگشت شهری تغییراتی در زمان تراکم ترافیک نیز ایجاد می‌گردد.

شیرانی بیان کرد: رانندگان با عنایت به افزایش تراکم ترافیک در ساعات غروب و نزدیک به افطار با صبر و شکیبایی بیشتری رانندگی کنند و سفرهای درون شهری خود را به گونه‌ای برنامه ریزی و مدیریت کنند تا مجبور به تعجیل در رانندگی نشوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: رانندگان باید با بهره گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نموده و بدین ترتیب به حقوق اجتماعی همدیگر احترام گذاشته و اولویت‌های عبور و تردد عابرین پیاده وسایل نقلیه را مد نظر قرار دهند.

شیرانی در خاتمه گفت: در معابر در مقابل صنوف مختلف از پارک غیرمجاز و دوبله و هر نوع توقفی که منجر به سد معبر و کندی عبور و مرور می‌گردد، پرهیز کرده و با توجه به اینکه این قبیل تخلفات مصداق بارز تضییع حق الناس بوده، بنابراین سعی شود به حقوق اجتماعی روزه داران گرامی احترام گذاشته تا همه شهروندان از ترافیکی ایمن و روان برخوردار گردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج