۱۱۱۰۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تشویق جنتی در کنسرت علیرضا قربانی

کنسرت «خیال پرواز»، شامگاه جمعه دوم خرداد با خوانندگی علیرضا قربانی در دو نوبت روی صحنه برج میلاد رفت.

خبرآنلاین: در نوبت نخست این کنسرت خیریه که ساعت ۱۸:۲۰ شروع شد، ابتدای کلیپی تصویری از فعالیت‌های بنیاد کودک پخش شد؛ موسسه‌ای که علیرضا قربانی برای حمایت از کودکان تحت پوشش آن، نخستین کنسرت سال ۹۳ خود را به صحنه آورده بود.

در حالی که سالن همایش‌های برج میلاد آکنده از تماشاگر بود و چهره‌های سیاسی و فرهنگی چون اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، علی جنتی وزیر ارشاد، احمد مسجد جامعی عضور شورای شهر تهران و... مهمان برنامه بودند، علیرضا قربانی به همراه نوازندگان گروه اشتیاق روی صحنه آمد و اجرای کنسرت «خیال پرواز» شروع شد.

بخش نخست کنسرت «خیال پرواز»، با قطعه «ضربی همایون» شروع و با تصنیف‌های «ماه نو»، «سرنوشت» و «جام هلالی» پی گرفته شد. «چهار مضراب دشتی» دیگر قطعه‌ای بود که در این بخش از کنسرت نواخته شد.

با پایان یافتن بخش نخست کنسرت، تنفسی پنج دقیقه‌ای اعلام شد که در این فرصت برخی از تماشاگران سالن را برای لحظاتی ترک کردند که علی جنتی از جمله آنان بود. در حالی که پیش از آن مهمانان برنامه معرفی نشده بودند، پخش تصاویر وزیر ارشاد از نمایشگرهای بزرگ سالن برج میلاد، واکنش تماشاگران را به دنبال آورد. وقتی یکی از حاضران با صدای بلند فریاد زد «ای ول جنتی»، ابراز احساسات تماشاگران بالا گرفت و برای دقایقی با دست زدن‌های ممتد، علی جنتی را تشویق کردند.

پس از پایان تنفس کوتاه مدت، گروه موسیقی اشتیاق دوباره روی صحنه آمد و بخش دوم کنسرت «خیال پرواز» شروع شد. در این زمان با اینکه پیش از شروع اجرا، بروشور کنسرت به تماشاگران داده شده بود، اما حاضران در سالن یک صدا خواستار آن بودند تا قطعه «ارغوان» خوانده شود؛ درخواستی که علیرضا قربانی تنها با لبخند به آن پاسخ داد و تا پایان اجرا برآورده نشد.

اجرای قطعه «ضربی افشاری» و تصنیف «الا یا ایها الساقی» آغاز گر بخش دوم این کنسرت بود که پس از آن، علیرضا قربانی در سخنانی با زنده کردن یاد پرویز مشکاتیان گفت: «این نوازنده و آهنگساز نقش و سهم بزرگی در رشد و گسترش موسیقی ایرانی پس از انقلاب داشت که همه ما مدیون هنر او هستیم.»

درادامه برنامه، علیرضا قربانی با اشاره به اینکه دراین کنسرت باید سه تشکر انجام دهد، افزود: «ابتدا سپاس از مردمی دارم که موسیقی ایرانی را حمایت می‌کنند و با این فشار و تعدد موسیقی‌های مختلف و ایجاد شبکه‌های مجازی، بازهم به این موسیقی روی می‌آورند و آن را گرامی می‌دارند. دوم از بنیاد کودک و خانم معتمد آریا تشکر می‌کنم که باعث آشنایی من با فعالیت‌های انسان دوستانه این موسسه شدند و سوم باید از آقایان جهانگیری، جنتی و مسجد جامعی تشکر کنم که به تماشای این برنامه نشسته‌اند.»

پس از این سخنان کوتاه، بخش دوم کنسرت با اجرای تصنیف‌های «خیال پرواز» و «تصنیف ساقی» به پایان رسید و گروه اشتیاق در میان تشویق‌های تماشاگران، صحنه را ترک کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج