۱۱۱۰۴۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش رونالد کومان به منتفی شدن سوپرلیگ

در حال حاضر بارسلونا به همراه رئال، میلان و یوونتوس تنها باشگاه های باقیمانده در سوپرلیگ اروپا هستند.

ورزش سه: بارسلونا با یک بازی کمتر از اتلتیکو و رئال مادرید در رده سوم لالیگا قرار دارد. پس از فتح کوپا دل ری آبی اناری ها روحیه مضاعفی گرفته اند و خود را برای مصاف فردا مقابل ختافه در نوکمپ مهیا می کنند. فاصله با اتلتیکو ۵ و با رئال سه امتیاز است و همین نشان می دهد که پیروزی بر ختافه چه اهمیتی دارد.

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« هشت بازی دیگر پیش رو داریم و بازی به بازی پیش می رویم. از پیروزی بر بیلبائو در فینال(۴-۰) و به خصوص شیوه ای که به قهرمانی کوپا دل ری رسیدیم، بسیار لذت بردیم. حالا باید نمایش همیشگی را برابر ختافه داشته باشیم تا پیروز شویم.»

کناره گیری تیم ها از سوپرلیگ:« دیروز با رئیس باشگاه حرف زدم و برایم در مورد موضع باشگاه توضیح داد. آنقدر فعل و انفعال رخ داده است که بهتر است من نظری ندهم. کسی نمی داند چه رخ خواهد داد و باید منتظر ماند. من بهترین ها را برای باشگاه می خواهم و نمی خواهم پاسخ بیشتری بدهم؛ چون سخنگوی بارسا نیستم. اینجا نظر نهایی را رئیس می دهد و وظیفه من تمرین دادن تیم و هدایت آن به سمت پیروزی در میدان مسابقه است.»

دبل(قهرمانی کوپا دل ری و لالیگا):« تصویری که در فینال ارائه دادیم، خوب و مثبت بود. تلاش تیم و نتیجه پایانی و در مجموع همه چیز عالی بود ولی آن بازی تمام شد. معتقدم هواداران و سران باشگاه از ما در هفته های اخیر راضی هستند و این یعنی کارمان را خوب انجام داده ایم. باید در بازی های باقیمانده نیز همین روند را ادامه داد.»

حواس پرتی بازیکنان در پی اتفاقات سوپرلیگ:« فکر نمی کنم اینطور باشد چون بازیکنان حرفه ای هستند. هدف ما فتح لالیگاست و همه چیز نیز در دست ماست. البته که کسب هشت برد متوالی ساده نیست و باید بازی به بازی پیش رفت. بازی فردا برابر ختافه برای مثال دشواری های خودش را دارد. تردیدی ندارم که بازیکنان روی این بازی و بازی های بعدی لالیگا تمرکز کامل خواهند داشت.»

مذاکره با ممفیس دیپای:« در مورد نقل و انتقالات حرف نمی زنم. نه در مورد خریدها و نه خروجی ها. الان وقت فکر کردن به هشت بازی باقیمانده لالیگاست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج