جاباما
۱۱۱۰۵۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علت شکستِ پروژه سوپرلیگ از نگاه آرسن ونگر

آرسن ونگر معتقد است سران سوپرلیگ به اندازه کافی برای مقابله فوری با واکنش‌های تند آماده نبوده اند.

ورزش سه: آرسن ونگر معتقد است سران سوپرلیگ به اندازه کافی برای مقابله فوری با واکنش‌های تند آماده نبوده اند.

بعد از اینکه شش باشگاه انگلیسی به شکل رسمی انصراف خود از حضور در رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی را اعلام کردند، طی ساعات گذشته اتلتیکو مادرید، اینتر، میلان‌ و یوونتوس مگنیز دست به چنین اقدامی زدند تا تنها رئال مادرید و بارسلونا باقی مانده باشند. در واقع اکنون می توان پروژه سوپرلیگ را شکست خورده تلقی کرد.

در همین راستا آرسن ونگر در واکنش به اتفاقات رخ داده طی ساعات اخیر از جمله استعفای اد وودوارد از منچستریونایتد گفت: " او باید فهمیده باشد که این پروژه به خوبی آماده نشده بود. ببینید، اگر می خواهید یک سوپرلیگ با دو گروه ۱۰ تیمی ایجاد کنید و فقط ۱۲ تیم دارید و می دانید که ممکن است برخی از آن ها کنار بروند، پس قطعاً پروژه شما محکم نیست.

اگر من هنوز سرمربی بودم هرگز از پروژه ای که بر اساس شایستگی ورزشی بنا نهاده نشده بود، حمایت نمی کردم. من معتقدم که سازمان های رسمی مانند یوفا و فیفا باید از ذات بازی محافظت کرده و کیفیت را از طریق جنبه های رقابتی افزایش دهند. من هرگز از لیگی حمایت نمی کردم که بر اساس شایستگی های ورزشی نباشد."

ونگر در ادامه گفت: "من خوشحالم زیرا مهمترین چیز این است که ما یک سازمان متحد باقی بمانیم و فوتبال با همان قوانین یکسان انجام شود. فیفا تضمین این امر است. ما باید تمام باشگاه ها را در داخل سازمان ها نگه داریم. وحدت بازی ما مهمترین واقعیتی است که ما باید از آن محافظت کنیم و به همه در دنیا فرصتی بدهیم تا فوتبال را به صورت رقابتی بازی کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج