جاباما
۱۱۱۰۶۸۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران در انتظار واکسن

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت قبل از کرونا به حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در روز خدمات‌رسانی می‌کرد که در حال حاضر این تعداد به حدود ۵۰۰ هزار مسافر در روز رسیده است، گفت: هر چند این روزها تقریباً هیچ مسافری بدون ماسک وارد اتوبوس نمی‌شود اما نگرانی از ابتلا به کرونا در موج چهارم، بر دغدغه مسافران و رانندگان اتوبوس افزوده و بر کاهش تعداد مسافران مؤثر بوده است.

ایسنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت قبل از کرونا به حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در روز خدمات‌رسانی می‌کرد که در حال حاضر این تعداد به حدود ۵۰۰ هزار مسافر در روز رسیده است، گفت: هر چند این روزها تقریباً هیچ مسافری بدون ماسک وارد اتوبوس نمی‌شود اما نگرانی از ابتلا به کرونا در موج چهارم، بر دغدغه مسافران و رانندگان اتوبوس افزوده و بر کاهش تعداد مسافران مؤثر بوده است.

محمود ترفع با تأکید بر اینکه اولویت نخست ما، حفظ ایمنی و سلامت مسافران و رانندگان اتوبوس و سایر کارکنان شرکت واحد است، اظهارکرد: عملاً با ناوگان موجود، فاصله‌گذاری مورد نظر در ساعات اوج مسافر امکان پذیر نیست و تنها راهکار موجود، خرید اتوبوس‌های جدید و تقویت ناوگان است.

وی در پاسخ به این پرسش که واکسیناسیون رانندگان اتوبوس به کجا رسیده است، گفت: آمار رانندگان اتوبوس را برای انجام واکسیناسیون به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران که مسئولیت این موضوع را بر عهده دارد، ارسال کرده‌ایم و منتظر هستیم تا واکسیناسیون رانندگان اتوبوس آغاز شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه رانندگان اتوبوس روزانه با تعداد قابل توجهی از مسافران سر و کار دارند و این مسئله احتمال ابتلای آنان به کرونا را بالا می برد، خاطرنشان کرد: از طریق مدیریت شهری همچنان پیگیر واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد هستیم و امیدواریم این موضوع با مساعدت ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا کلا تهران در اولویت اول همه چیزهای خوبه.
      رانندگان تبریز و اصفهان و یزد و ... راننده نیستن یا مسافری جابجا نمی کنن.
      چرا اینقدر تبعیض میزارین حتی بین شهرها

    • ناشناس چرا ارسال نمیشه نمیصرفه؟

      نوشتم مفصل جرا ارسال نشد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج