۱۱۱۰۷۲۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اولویت عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال چیست؟

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که عزیزی خادم تمام اولویت خود را برای حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر گذاشته است.

خبرورزشی: میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره آخرین تحولات فوتبال کشور عنوان کرد: عزیزی خادم، رئیس فدراسیون تمام اولویت خود را برای حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر گذاشته است. برهمین اساس اعضای هیئت رئیسه نیز همین دغدغه را دارند و تلاش می‌کنند، تجهیزات و امکانات لازم در این مسیر را برای تیم ملی فراهم کنند تا تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با بهترین کیفیت حضور داشته باشد.

ماجدی در ادامه درباره اقدامات انجام شده برای کسب میزبانی مقدماتی جام جهانی در اعتراض به سیاست‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: تیم حقوقی فدراسیون تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد و به دنبال احقاق حق ایران برای کسب میزبانی در این مسابقات است. اگر این اتفاق هم رخ ندهد، بدون شک تیم ملی فوتبال کشورمان در هر کشوری که مسابقات را برگزار کند، بهترین نتیجه را خواهد گرفت. اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با یکدیگر همدل و هم‌قسم شده‌اند که برای درخشش تیم ملی در این رقابتها همه تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

ماجدی در پایان خاطرنشان کرد: در آخر باید به همه همکاران این نکته را یکبار دیگر یادآوری کنم که عزیزی خادم تمام سعی خود را برای حضور پرفدرت تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در مسابقات جام جهانی گذاشته است. بدون تردید بهترین امکانات را برای تیم‌های ملی در نظر گرفته است. همچنین از تمام رسانه‌ها و باشگاه‌ها می‌خواهم مثل گذشته که حامی فدراسیون فوتبال بودند، بار دیگر در این راه سخت به کمک ما بیایند تا با حمایت و همدلی یکدیگر شاهد بازی‌های درخشان تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهداد

      مهم‌ترین ماموریت عزیزی خادم کیسه کس ،تجهیز و در اختیار قراردادن امکانات بیشتر به کیسه تهران بلکه شاید بتونن جامی چیزی بگیرن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج