جاباما
۱۱۱۰۷۷۲
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

پویش دعوت از رئیسی برای حضور در انتخابات

۵۷ روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و در این بین اصولگرایان با وجود اعلام آمادگی "یک اتوبوس نامزد" همچنان به ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات پیش رو امیدوارند تا با آمدن او تشتت آرا در بین اصولگرایی از بین رفته و بر سر حمایت از ابراهیم رئیسی به وحدت برسند.

دیده بان ایران: ۵۷ روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و در این بین اصولگرایان با وجود اعلام آمادگی "یک اتوبوس نامزد" همچنان به ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات پیش رو امیدوارند تا با آمدن او تشتت آرا در بین اصولگرایی از بین رفته و بر سر حمایت از ابراهیم رئیسی به وحدت برسند.

سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری در همین رابطه ضمن اعلام خبر راه افتادن "پویش دعوت از «حجت الاسلام رئیسی» برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نوشت: "پویش دعوت از سیدابراهیم رئیسی توسط جمعی از فعالین دانشجویی و اساتید حامی وی در دانشگاه تهران راه اندازی شد. اعضای این پویش که معتقدند حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، گزینه اصلح برای انتخابات ۱۴۰۰ است."

این افراد معتقدند اکنون قوه مجریه بیش از سایر قوا، نیازمند مدیری توانمند و انقلابی چون سیدابراهیم رئیسی است که با بهره گیری از تعهد و تجارب چهل ساله خود می تواند ریشه های فساد را در قوه مجریه قطع نموده و زمینه ساز تحول به نفع مردم در دستگاه اجرایی کشور شود. همچنین سوابق درخشان و خدمات شناخته شده ایشان در قوه قضاییه، باعت ایجاد امید در توده مردم و افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن بی غم

      لطفا نیا آبرویت را ازبین نبر

    • بچه محل امام رضا

      من خودم مشهدیم وبچه محل اقا سید ابراهیم رییسی گلم بوالله قسم خیلی مرد،ای کاش دوتا رییسی داشتیم یکی میشد رییس مجریه یکی هم رییس عدلیه

    • بدون نام

      نه تروخدا نیا دیگه از روحانیت خسته شدیم

    • بدون نام

      تو را خدا نبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج