جاباما
۱۱۱۰۹۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نتانیاهو: با احیای برجام مخالفت کنید!

نشریه آکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرد که هیأت نمایندگی رژیم صهیونیستی قرار است در گفتگوهای راهبردی با مقامات ایالات متحده مخالفت تل آویو با احیای برجام را اعلام کنند.

خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک: همزمان با ادامه روند مذاکرات طرف‌های برجام در وین با هدف احیای این توافق هسته‌ای، مقامات تل آویو در تلاش برای کارشکنی و ممانعت از به ثمر نشستن این مذاکرات هستند.

در همین ارتباط، گروهی از مقامات اسرائیلی به نشریه آکسیوس گفتند که قرار است یک هیأت نمایندگی از سوی رژیم صهیونیستی برای شرکت در گفتگوهای راهبردی پیرامون ایران هفته آینده به ایالات متحده سفر کند.

به گفته این مقام‌های اسرائیلی، این هیأت نمایندگی مأمور است که مخالفت تل آویو با احیای برجام و خودداری از مذاکره بر سر مفاد این توافقنامه را به اطلاع مقامات واشنگتن برساند.

گفته می‌شود در نشستی که روز پنج شنبه با حضور نخست وزیر، وزرای جنگ و خارجه و همچنین اعضای هیأت نمایندگی اسرائیل برگزار شد، محورهای این پیام مورد بحث قرار گرفت. در این نشست، نتانیاهو بار دیگر موضع خود نسبت به توافق هسته‌ای ایران را اعلام کرد و مدعی شد که احیای برجام اسرائیل را در معرض خطر قرار می‌دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر تکرار کرد که تل آویو با شروط این توافق هسته‌ای موافقت نخواهد کرد و ادعا کرد که اسرائیل صرفاً بر پایه منافع امنیت ملی خود دست به اقدام می‌زند!

پیش تر نیز نتانیاهو در یک سخنرانی به مناسبت یادبود هولوکاست مدعی شد که احیای برجام اسرائیل را با خطر «نابودی» تهدید می‌کند و اینکه توافق هسته‌ای ایران در چارچوب اصلی خود «فاقد ارزش» است.

گفتنی است، اعضای این هیأت نمایندگی اسرائیل که قرار است هفته آینده به واشنگتن دی. سی سفر کنند، عبارتند از «میر بن شابات» مشاور امنیت ملی اسرائیل، «آویو کوچاوی» فرمانده ستاد مشترک ارتش اسرائیل، «تامیر هایمان» فرمانده اطلاعات ارتش و «یوسی کوهن» رئیس موساد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج