۱۱۱۰۹۵۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مردم طیف مخالف دولت را کمتر باور می‌کنند

نماینده مجلس دهم گفت: اکثریت جامعه ما محاسبه گر شده و فریب شعار دست نیافتنی را نمی خورند به‌خصوص اینکه مردم طیف مخالف دولت را کمتر باور می کنند.

برنا: نماینده مجلس دهم گفت: اکثریت جامعه ما محاسبه گر شده و فریب شعار دست نیافتنی را نمی خورند به‌خصوص اینکه مردم طیف مخالف دولت را کمتر باور می کنند.

«محمود صادقی» در رابطه با روند ورود به مصادیق در نهاد اجماع ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد: اصلاح طلبان در قالب نهاد اجماع ساز هنوز به مرحله تعیین مصداق نرسیده اند. پیش بینی می‌شود شاید از هفته آینده رفته رفته بحث کاندیداها مطرح شود و تصویر روشن تری خواهیم داشت. در مورد کاندیدا شدن سید حسن خمینی نیز بحثی در جبهه اصلاحات مطرح نشده بود.

او در مورد تبلیغات و برخی اظهارات کاندیداها برای رای اوری افزود: جریان رقیب، ولایی و مخالف دولت در فضایی که جامعه با آن دست به گریبان است، موج سواری می کنند و حالت مخالف خوانی و مخالفت با وضع موجود از لحاظ موضع برایشان دست بالا می سازد. معمولا کسانی که‌ خواهان تغییر هستند دست بالایی دارند ولی دچار خطایی شناختی و محاسباتی می شوند.

صادقی یاداور شد: جامعه بعد از ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری و ۱۱ دوره مجلس از بلوغ نسبتا خوبی برخوردار است و فریب شعار را نمی خورد. اکثریت جامعه ما محاسبه گر شده و فریب شعار دست نیافتنی را نمی خورند به‌خصوص اینکه مردم طیف مخالف دولت را کمتر باور می کنند. آنها به نوعی بر خلاف ظواهر شعارهایشان طرفدار وضع موجود هستند تا طالب تغییر واقعی. مشکلات ما بنیادین است و در مسائلی اساسی ریشه دارد و مشکلات فراتر از عملکرد دولت روحانی است و این طیف نه جسارت ورود به این عرصه را دارند و نه اراده آن را.

این نماینده پیشین مجلس در رابطه با اظهارات برخی اصلاح طلبان مبنی بر قهر با صندوق رای گفت: من دیدگاه بینابین را ترجیح می دهم اگر جناحی قصد سیاست ورزی دارد نمی تواند پنجره های فرصت را ولو به صورت حداقلی و دریچه ای و منفذی به روی خود ببندد اصلاح طلبی باید یک پا در جامعه و یک پا در قدرت داشته باشد تا به حیات خود ادامه بدهد.

او تاکید کرد: دوری از عرصه سیاست رسمی عملا به تضعیف یک جریان سیاسی می انجامد. باید تلاش کرد و به همان مقدار که امکان حضور در قدرت است فرصت پیگیری ارزش های اصلاح طلبی را که به معنای اصلاح وضع موجود است پیگیری و دنبال کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      توهم زده

      مردم اصلا این دولت را قبول ندارند و دعا میکنند هر چه سریعتر عمرش تموم بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج