جاباما
۱۱۱۱۱۱۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

قرارداد واردات واکسن با دو شرکت روسی و سوئدی

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: بخش خصوصی با دو شرکت روسی و سوئدی قرار داد خرید و واردات واکسن بسته است. وی تصریح کرد: علاوه بر واردات واکسن، با ستاد ملی کرونا در جهت اولویت بندی و تزریق آن نیز همکاری های لازم را انجام داده ایم که در این راستا واحدهای تولیدی و کارگران در اولویت تزریق این واکسن ها قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: بخش خصوصی با دو شرکت روسی و سوئدی قرار داد خرید و واردات واکسن بسته است.

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در "کلاب هاوس" اظهار کرد: وظیفه اتاق بازرگانی توانمند سازی اعضا خود و مشاوره به دولت است این دو موضوع را ما برای خود مسئولیت می دانیم به طور مثال پس از شیوع ویروس کرونا هزاران تسهیلات به بخش های تولید از طرف این بخش داده شد.

قرارداد واردات واکسن با دو شرکت روسی و سوئدی

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۶۰ بیمارستان در ۳۱ استان کشور از طرف بخش خصوصی پوشش داده شد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: به دلایل متعددی واکسن کرونا با تعویق از سوی دولت ایران خریداری شد به همین دلیل بود که بخش خصوصی به فکر واردات واکسن از کشورهای معتبر افتاد.

خوانساری ادامه داد: مهم ترین بحث در این زمینه اخذ جواز از سوی وزارت بهداشت برای واردات واکسن بود که در مرحله اول سه شرکت موفق به این امر شدند و با دو شرکت روسی و سوئدی قرار داد خرید و واردات واکسن بستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر واردات واکسن، با ستاد ملی کرونا در جهت اولویت بندی و تزریق آن نیز همکاری های لازم را انجام داده ایم که در این راستا واحدهای تولیدی و کارگران در اولویت تزریق این واکسن ها قرار گرفتند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران ابراز کرد: پیش از ورود واکسن به کشور، در هفته آینده هماهنگی های لازم با وزارت صمت برای معرفی کارگاه های تولیدی انجام خواهد شد. ثانیه ای تعلل برای واردات واکسن می تواند به ضرر هموطنان تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج