۱۱۱۱۲۵۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

چرا میزبانی جام جهانی فوتبال ساحلی از کف رفت؟

حذف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از رقابت های جام جهانی روسیه اتفاقی تلخ بود.

خبرآنلاین: حذف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از رقابت های جام جهانی روسیه اتفاقی تلخ بود. به اعتقاد من مشکلات مدیریتی کمیته فوتبال ساحلی و همچنین کادری ضعیف در راس تیم ملی باعث گردیده تا ما خیلی راحت جام جهانی را از دست بدهیم. کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فقط در حال حاضر تک نفره اداره می شود و تمامی تصمیمات توسط شخص خانم شهریاری گرفته می شود. وقتی سیستم محور نباشیم و فرد محور شویم، قاعدتا به نتایج دلخواه نمی رسیم.

برخلاف تصور همگان در فدراسیون فوتبال ارتباط خوبی از طریق کمیته فوتبال ساحلی با AFC نداریم. فقط با حصور از خانم شهریاری با سازمان جهانی ارتباطی برقرار کردیم که بیشتر بنفع سازمان مربوطه است تا ما.

سازمان جهانی فوتبال ساحلی بصورت شرکتی یا از طریق اسپانسر اداره می‌شود و بیشتر بدنبال درآمدزایی است. اگر با سازمان جهانی رابطه خوبی داریم و در مسابقات جام بین قاره ای حتی در صورت قهرمانی در آسیا ما را دعوت می‌کنند بیشتر بخاطر شرایط مسابقات و بحث اسپانسر است چراکه تعداد ایرانی های امارات زیاد است و همواره استقبال خوبی از رقابت ها می کنند.

با شرایطی که حالا پیش آمده در واقع ما ۶سال در جام جهانی حضور نخواهیم داشت و ضربه‌ای جبران ناپذیر به فوتبال ساحلی ایران وارد خواهد شد. از همه مهمتر ما رنکینگ آسیایی و جهانی فوتبال ساحلی را از دست خواهیم داد؛ رنکینگ اول تا سومی که بازیکنان فوتبال ساحلی با مشقت زیاد و تلاش‌های فراوان بدون امکانات فراهم آوردند.

امیدوارم شخص جناب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین عزیزانی که در هیئت رئیسه فدراسیون حضور دارند، در این زمینه تصمیم تازه ای بگیرند.

وقتی شخص محور باشیم تا سازمان محور طبیعی است یکسری اتفاقات رخ می دهد. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۷ ما قهرمان آسیا شدیم و با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم. در آن رقابت ها هم مقام سوم را کسب کردیم ولی با چه دلیل منطقی کادر فنی موفق ایران عوض شد؟ عباس هاشمپور کمک اول مارکو اوکتاویو بود که در سال ۲۰۱۹مقام ششم بازی‌های اسیایی را کسب کرد. چطور ممکن است ایشان بعد از سرپرستی تیم ملی بعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوند؟

با بی‌تدبیری مسئولان کمیته فوتبال ساحلی کادرفنی که نتیجه بسیار مناسبی گرفتند را کنار می‌گذاریم. ما اگر با هاشم‌پور قهرمان جام بین قاره ای هم شدیم به این دلیل بود که خیلی از تیم‌های گردن کلفت مثل برزیل و تاهیتی و ایتالیا شرکت نکردند و روسیه هم با تیم دوم خود وارد مسابقات شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هم تقصیرامریکاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج