جاباما
۱۱۱۱۳۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی رقیب سرویس جدید اپل توسط اسپاتیفای

وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش کرد اسپاتیفای بزودی سیستم پادکست پولی خود را رونمایی خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش کرد اسپاتیفای بزودی سیستم پادکست پولی خود را رونمایی خواهد کرد.

این خبر پس از اعلام خبر راه اندازی سرویس اشتراکی پادکست اپل منتشر شد. اپل در مراسم رونمایی محصولات جدید این شرکت که سه شنبه گذشته برگزار شد، سرویس اشتراکی پادکست را معرفی کرد که قیمت اشتراک توسط تولیدکنندگان محتوا تعیین می‌شود و به صورت ماهانه حساب خواهد شد. اپل برای برنامه پادکست خود از تولیدکنندگان محتوا سالانه ۱۹ دلار و ۹۹ سنت دریافت خواهد کرد.

منابع آگاه اظهار کرده اند برخلاف اپل، اسپاتیفای هزینه یا سهم از هر عضویت دریافت نخواهد کرد و تولیدکنندگان پادکست می توانند قیمت خود را تعیین کنند.

افرادی که از اپلیکیشن iOS اسپاتیفای استفاده می کنند، برای تکمیل تراکنش به یک وب سایت هدایت خواهند شد و به این ترتیب سهم عرف اپل از تراکنشهای انجام گرفته در اپ استور را پرداخت نمی کنند. هنوز معلوم نیست اپل چه واکنشی به این رویکرد نشان خواهد داد اما ممکن است اسپاتیفای روی تحقیقات ضد انحصارطلبی حساب باز کرده باشد که باعث می شوند اپل واکنش ملایمتری داشته باشد.

اسپاتیفای این برنامه را تایید نکرده اما داون اوستروف، مدیر محتوا و کسب و کار تبلیغات این شرکت اعلام کرد در فضای صوتی، جا برای همه وجود دارد.

بر اساس گزارش انگجت، ممکن است در زمان بندی رونمایی این سرویس عمدی وجود نداشته باشد اما برنامه های اسپاتیفای نشان می دهد که تا چه حد شدیدا با اپل در حوزه پادکست رقابت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج