جاباما
۱۱۱۱۵۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سوپرمنِ شهرداری گرگان: خدا با ما بود

ستاره امریکایی تیم شهرداری گرگان معتقد است که امشب خدا با او و تیمش بود که آن شوت دیوانه وار به گل تبدیل شد.

ورزش سه: ستاره امریکایی تیم شهرداری گرگان معتقد است که امشب خدا با او و تیمش بود که آن شوت دیوانه وار به گل تبدیل شد.

دیدار چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال به دراماتیک ترین شکل ممکن به قهرمانی تیم شهرداری گرگان انجامید. شهرداری گرگان با دو برد از سه بازی اخیر پای به این بازی گذاشت که مهرام برای زنده کردن شانس قهرمانی اش، نیازی صفر و یکی به برد داشت.

سرنوشت بازی به گونه ای پیش رفت که یکی از ماندگارترین صحنه های تاریخ بسکتبال ایران را رقم خورد. تیم مهرام در شرایطی که با نتیجه ۹۴ بر ۹۳ از حریف پیش بود با به دست آوردن دو پرتاب آزاد و گل کردن آنها، به امتیاز ۹۶ رسید.

تنها سه صدم ثانیه به پایان بازی مانده بود که بازیکن شهرداری با بی میلی توپ را به پری پتی رساند و او با پرتابی دیوانه وار از همان زمان محدود از فاصله ای شگفت انگیز ۳ امتیاز برای شهرداری کسب کرده و کار را به وقت های اضافی کشاند؛ داوران بازی بعد از بررسی فیلم رای به صحیح بودن آن دادند تا شهرداری با انگیزه ای که از پرتاب بی نظیر بازیکن امریکایی خود کسب کرده بود به برد سوم خود را رسیده و فاتح لیگ برتر شود.

سوپرمنِ شهرداری گرگان: خدا با ما بود

پری پتی در حالی که به شدت از حرکت زیبای خود سرمست بود، در پایان بازی گفت و گوی تلویزیونی کوتاهی انجام داد که در ادامه می خوانید:

به احترام حریف کلاه از سر بر می دارم

بازی خیلی خوبی بود؛ آنها برای پیروزی وارد زمین شده بودند. بازیکن اصلی شان 5 خطایی شد اما تا آخر بازی با قدرت جنگیدند. تیم خیلی خوبی بودند و من به احترام مربیان و بازیکنانشان کلاه از سر بر می دارم.

خدا امشب با ما بود

خدا امشب با ما بود و کمکم کرد که آن شوت از راه دور را گل کنم. نمی دانم چقدر دور بود ولی توانستم گلش کنم؛ وقتی که گل شد فهمیدم که این بازی برای ماست.

سه سال عالی که اینجا داشتم

از ایران به خاطر سه سال عالی که اینجا داشتم تشکر می کنم. سال اول فینالیست شدیم، سال دوم تیم اول بودیم و در نهایت توانستیم قهرمانی را به گرگان بیاوریم. از گرگان و هم تیمی هایم هم تشکر می کنم و خیلی خوشحالم که این قهرمانی را کسب کردیم. (با فریاد بلند ما قهرمانیم...)

بعد از صحبت های بالا، پری پتی که مشخص بود از سرشار از هیجان و انرژی است با فریادی بلند محل مصاحبه را ترک کرده و به هم تیمی هایش ملحق شد تا جشن قهرمانی را با آنها ادامه دهد. او بی شک با رقم زدن این صحنه تاریخی به یکی از محبوب ترین چهره های ورزشی شهر گرگان تبدیل شد؛ شهری که سال ها بود در حسرت کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال قرار داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج