۱۱۱۱۵۷۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تعطیل نشدند

آیا می‌توان بیش از ۵۰ پروژه سینمایی را با یک ابلاغ تعطیل کرد؟ آیا دست اندرکاران سینمایی علاقه‌ای به تعطیلی پروژه‌ها ندارند؟

خبرگزاری ایلنا: آیا می‌توان بیش از ۵۰ پروژه سینمایی را با یک ابلاغ تعطیل کرد؟ آیا دست اندرکاران سینمایی علاقه‌ای به تعطیلی پروژه‌ها ندارند؟
پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تعطیل نشدند
حدد دو هفته از سیاه شدن شهر تهران و ابلاغ سازمان سینمایی مبنی بر تعطیلی پروژه‌ها می‌گذرد، اما به واقع هیچکدام از این پروژه‌ها تعطیل و متوقف نشده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهند. وقتی که این بیانیه و حکم به سینماگران ابلاغ شد، دست‌اندرکاران فیلم‌ها و سریال‌های در حال ساخت در اعلام خبر توقف از هم سبقت می‌گرفتند اما طولی نکشید تا عکس‌هایی از طرف عوامل و بازیگران در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد بیشتر پروژه‌ها در حال فعالیت و مشغول به کار هستد و فاصله اجتماعی و پروتکل‌ها فقط در حد حرف رعایت می‌شود. برای صحت و سقم این موضوع به سراغ چندین بازیگر و عوامل سینما رفتیم اما هیچکدام حاضر به گفتگو نبودند چون هراس اخراج از پروژه را داشتند. در بین سازمان سینمایی با اکتفا به یک بیانیه بدون نظارت میدانی این روزها را سپری می‌کند.
سازمان سینمایی چگونه می‌تواند روی بیش از ۵۰ پروژه سینمایی فعال نظارت کند تا مانع از ادامه‌ی کار آنها شود؟ طی یک سال و نیم چه حمایتی از سینماگران صورت گرفته است؟ آیا می‌توان از گروه‌ها انتظار داشت دست از کار بکشند و روزانه حداقل ۱۰۰ میلیون تومان ضرر را به جان بخرند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات کافی‌ست سری به صفحات مجازی برخی عوامل سینما بزنیم تا ببینیم آنها چه مسیری را در پیش گرفته‌اند:
پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تعطیل نشدند
پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تعطیل نشدند
انتشار تصاویری از این دست نشان می‌دهد توقف پروژه‌های سینمایی به یک شوخی می‌ماند. بسیاری از دست‌اندرکاران سینمایی می گویند نمی‌شود سینما و فعالیت‌های سینمایی را تعطیل کرد اما می‌شود از سینماگران و هنرمندان آسیب‌دیده که کم هم نیستند، حمایت حداقلی داشت. درباره ساخت سریال‌ها در تلویزیون نیز چیزی بیش از این نمی‌توان گفت که گویا کرونا در پروژه‌های صداوسیما ورود نکرده زیرا آنچه که از عکس‌ها و اخباری که از پشت صحنه سریال‌ها انتشار پیدا کرده، نشان از عدم رعایت پروتکل‌ها و رعایت فاصله اجتماعی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج