۱۱۱۱۵۷۹
۱۲۷ نظر
۵۱۳۵
۱۲۷ نظر
۵۱۳۵
پ

آقای خیابانی، اشک نریز، بغض نکن، فقط برو

کلیدواژه بازنشسته‌شدن آقا جواد حسابی در اینستاگرام و توییتر مورد استفاده قرار گرفت و البته نمی‌شود به کاربران حق نداد.

برترین‌ها: کلیدواژه بازنشسته‌شدن آقا جواد حسابی در اینستاگرام و توییتر مورد استفاده قرار گرفت و البته نمی‌شود به کاربران حق نداد.

آقای خیابانی، اشک نریز، بغض نکن، فقط برو

مصطفی قاسمیان در روزنامه خراسان نوشت: مسابقه جمعه‌شب پرسپولیس و گوای هند در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، جدیدترین مسابقه‌ای است که به جواد خیابانی گزارشگر باسابقه تلویزیون سپرده شد و او در جریان گزارش این مسابقه، اشتباهی بزرگ انجام داد که علاقه‌مندان فوتبال به خصوص تیم پرسپولیس را عصبانی کرد. به بهانه این اشتباه عجیب که شرح آن در ادامه خواهد آمد، به مرور شاخص‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین گاف‌های جواد خیابانی در سال‌های اخیر پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

روایت گل با ۱۲ ثانیه تاخیر

در اوایل نیمه دوم مسابقه جمعه‌شب پرسپولیس و گوا، نتیجه بازی ۲-۰ بود و جواد خیابانی بدون توجه به روند مسابقه، نتیجه را اعلام کرد، در حالی که در همان لحظه گل سوم به ثمر رسید و مسابقه ۳-۰ شد. عجیب این‌جاست که خیابانی بازیکن‌های دو تیم را معرفی کرد و ۱۲ ثانیه بعد از به ثمر رسیدن گل، متوجه آن شد؛ اتفاقی به غایت شگفت‌انگیز، آن هم از گزارشگری که حدود سه دهه است گزارش مسابقات فوتبال را بر عهده دارد. خیابانی در نهایت بدون کمترین هیجانی خبر گل سوم را اعلام کرد.

گزارش دوباره گل!

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های گذشته نیز اشتباهات بزرگ دیگری از جواد خیابانی به خود دیده است. چند سال پیش و در جریان بازی همین تیم پرسپولیس با الغرافه قطر، وقتی صحنه آهسته گل غلامرضا رضایی پخش شد، خیابانی ناگهان با هیجان گفت گل برای تیم الغرافه. لحظاتی بعد خودش فهمید چه اشتباهی مرتکب شده و گفت که «نه نه معذرت می‌خوام. این اصلا گلی است که تیم پرسپولیس در ابتدای بازی زد»!

آقای خیابانی، اشک نریز، بغض نکن، فقط برو

صدای هواداران رایانه‌ای

این گزارشگر باسابقه تلویزیون، سال گذشته در جریان مسابقه استقلال و سپاهان، گفت: «صدایی از طرف هواداران می‌شنوم، ولی نمی‌دانم کجا نشستند.» این در حالی است که چندین ماه بود که مسابقات فوتبال در سراسر جهان، از جمله ایران به دلیل شیوع کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شد و آن چه جواد خیابانی می‌شنید، صدایی از تماشاگران بود که برنامه «فوتبال برتر» با استفاده از رایانه روی تصویر گذاشته بود و جواد آقا خیال کرد تماشاگران ناگهان به ورزشگاه رفته‌اند!

وای یور تیم؟!

صحبت از گاف‌های خیابانی بدون اشاره به تجربه عجیب انگلیسی حرف زدن وی، ناقص است. او دو سال پیش در حالی که چند دقیقه از پایان مسابقه تیم ملی ایران و بولیوی گذشته بود، کنار زمین می‌خواست از مربی بولیوی بپرسد چرا تیمش در جام جهانی حضور ندارد و این سوال را با گرامر عجیبی پرسید که مرور آن هنوز هم خاطره‌انگیز است. خیابانی گفت: «وای یور تیم این ورلد کاپ نو؟»!

آقای خیابانی، اشک نریز، بغض نکن، فقط برو

خواب ماندن آقا جواد

چند سال پیش، وقتی شبکه ورزش سیما مسابقه دو تیم لسترسیتی و لیورپول را روی آنتن برد، ۱۰ دقیقه اول مسابقه با صدای موسیقی روی آنتن رفت و در حالی که جواد خیابانی گزارشگر مسابقه بود، خبری از حضور او روی آنتن نشد. در نهایت او در دقیقه ۱۱ روی آنتن آمد و بلافاصله اعلام کرد در اتومبیلش خواب مانده است! هنوز که هنوز است، این گاف عجیب خیابانی و توضیحات صادقانه او به یاد مخاطبان مانده است.

جملات عجیب خیابانی

اما جواد خیابانی علاوه بر گاف‌های پرتعدادی که روی آنتن می‌دهد، مشهور است که سخنانی را بر زبان می‌آورد که مخاطب را گاه به خنده می‌اندازد و خاطره می‌سازد. او یک بار وقتی مسابقه در ساعات پایانی شب آغاز شده بود، گفت: «ساعت ۱ بامداد امروزه، نه، امروز نیس. دیگه رفتیم تو فردا پس الان فرداست، دیگه نمی‌تونیم بگیم امروز، الان ۱ بامداد فرداست». او یک بار در جریان مسابقه دو تیم اسپانیایی گفت: «درصد مالکیت توپ ۶۴ درصد اتلتیکو و ۷۷ درصد رئال!» برخی جملات آقا جواد هم که بسیار مشهور شده است، مانند این یکی: «هر تیمی که ببازه، یعنی بازی رو باخته»!

آقای خیابانی، اشک نریز، بغض نکن، فقط برو

روزنامه دنیای‌ اقتصاد نوشت: «مردم روزگار دشواری را پشت سر می‌گذارند. گرانی هست، فشار اقتصادی هست، مریضی هست، خبرهای بد دیگر هم هست. در این میان فوتبال به‌ عنوان یک پدیده سالم اجتماعی در حال ادای دین تمام‌قد در شرایط بحران است. لیگ‌های معتبر ملی و بین‌المللی در سراسر جهان در حال برگزاری هستند و هر هفته ساعات زیادی از اوقات مردم به تماشای این مسابقات می‌گذرد. با این حال ما در ایران برای لذت‌بردن از این هیجان، گزارشگر خوب کم داریم. طی این چند وقت بارها در مورد معضل کمبود گزارشگر کارکشته و مقبول عموم صحبت شده و حالا باز این بحث با عملکرد ضعیف جواد خیابانی در بازی جمعه‌شب پرسپولیس و گوا داغ شده است.
به جرات می‌توان گفت خیابانی در این مسابقه یکی از بدترین گزارش‌های چند سال اخیرش را ارائه داد و به‌سرعت تبدیل به بحث اصلی فضای مجازی شد. کلیدواژه بازنشسته‌شدن آقا جواد حسابی در اینستاگرام و توییتر مورد استفاده قرار گرفت و البته نمی‌شود به کاربران حق نداد. گزارش خیابانی حاوی هیچ نکته تازه‌ای نبود. او گل سوم پرسپولیس را از دست داد، چون در حال معرفی بازیکنان دو تیم در نیمه دوم بود. خیابانی همچنین اطلاعات غلطی در مورد جغرافیای گوا به مخاطبان داد که بدجوری سروصدا کرده است. به علاوه تکرار و تاکید بیش از حد روی برخی مطالب از سوی آقا جواد به هیچ‌ وجه خوشایند مردم نبود؛ ازجمله چندین بار طرح این مساله که سرمربی گوا اشتباه کرده دروازه‌بان اصلی‌اش را روی نیمکت نشانده است. خلاصه حسابی داستان داریم. باید دید بالاخره قحطی گزارشگر در تلویزیون ایران از بین می‌رود یا نه.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر دفعه به یکی گیر میدین و میگین برو. نه فقط شما خوبین. خیابانی گزارشگر خوبیه و اون گزارشگری به شیوه امروز رو به کشور معرفی کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای خیابانی لطفا اگه میری نجم شریعتی رو هم ببر

      • انار-کرمان

        خیابانی دوستت داریم،در مورد بازی پرسپولیس من به عنوان پرسپولیسی ناراحت نیستم.
        هیچوقت درمورد شغل کسی قضاوت نکنید مگه اینکه علم اون شغل رو کامل داشته باشید.ضمنا کسالت جناب خیابانی کاملا مشخص بود.یکم تامل کنیم

      • حسن

        انگار یادمون رفته قبل از خیابانی چیزی به اسم گزارشگر فوتبال نداشتیم

      • بدون نام

        یعنی فقط شما خوبید و اشتباه نمیکنید

      • بدون نام

        ما پرسپولیسیها از گزارش جواد خیابانی ناراحت نشدیم حاشیه برای بنده خدا درست نکنید . ضمنا جواد خیابانی کسالت داره و باید یکم باهاش مهربان تر رفتار کنیم همه اشتباه میکنند . اشتباهاتش به کسی ضرر نزده بر عکس خیلی از مدیران صدا و سیما که ضررهای زیادی به مردم زده اند .

      • پرسپولیس

        استاد عالیه لیاقت شما همین جدیداس

      • بدون نام

        تو دخترشی نکنه؟

      • مهدی

        مشکل اینا با خیابانی اینه که خیابانی در گزارش فوتبالش عرق ملی موج میزنه وتیمهای ایران را تحقیر نمیکنه!ا

      • سعید

        ببخشید آقای حسن
        پس بزرگانی مثل زنده یاد بهرام شفیع و یا آقای صالح نیا کی بودن؟؟
        من هنوز تیکه کلام اُسط و قوس دار یا مربیِ کارکشته رو که آقای شفیع میگفت بعد از این همه سال از یادم نرفته

      • بدون نام

        آفرینننن

      • بدون نام

        ایشون وقتی بازی تیم محبوبش و گزارش میکنه خیلی بهتره نه اینکه سوتی نده ولی خیلی بهتره
        به پرسپولیس که میرسه بنظر میاد میخواد اعصال خورد کنه

      • امین

        گل گفتی، منم از آقای خیایانی عزیز حمایت می کنم

      • سجی

        آقا جواد عشقه نظر خودتون و یه سری لات و لوت مجازی که همچیز رو به مسخره میگرن به مردن تحمیل نکنید لطفن

      • بدون نام

        اینها فکر می کنند فقط خودشون آدم اند
        من خیابانی رو به فردوسی پور ترجیح می دم

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      آقا جواد رو اذیتش نکنید
      هیچی تو دلش نیست
      مدلشه
      سلامت باشی آقا جواد

      پاسخ ها

      • کلاغ

        مسئله اینکه اون داره مردم و اذیت میکنه!×

      • نه ب رای

        اقای خیابانی جز بیاد ماندنی ترین مجری های صدا سیماست از جنس مردم و دلسوز دوستش داریم چون از جنس مردمه

    • مات

      هرچی هست دوسش داریم. با اینکه اکثرا برام بد یومن بوده ولی خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک موی خیابانی میارزه به این جدیدی ها
        یکیشون که وقتی گزارش میکنه ،طرز حرف زدنش مثل لات ها هست. وفتی گزارش میکنه چون از کاممیوتر تماشا میکنم میزنم زباهای دیگر انگلیسی و حتی زبان روسی
        فکر کنم اسمش یکتامرام باشه اسم گزارشگره

    • naser

      خب جوادبره کی بیاد؟اخه خیلی گزارشگران درجه یک وتاپ داریم عادل ومزدک هم که ازمدارفروغی خارج شدن واخراج شدن ،فقط بایددقتش روببره بالاواحساساتی نشه وگرنه صداش بدنیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً

    • لر با غیرت

      خیلی تو مخ،هست فقط بره بهتره
      هرکی گذارش کنه از این آقا بهتره

      پاسخ ها

      • بی نام

        حتی علیفر

      • میلاد

        نه علیفر نه

      • بدون نام

        عالی گزارش میکنه

      • سجی

        آقا جواد عشقه نظر خودتون و یه سری لات و لوت مجازی که همچیز رو به مسخره میگرن به مردن تحمیل نکنید لطفن

    • بدون نام

      دیگه حافظه پر شده کشش ندااره باید جوان ترها بیان چه توقعی دارین از ۶۰ به بالا اینا بااید برن پشت صحنه کار کنن مگه حیاتی نبود این اواخر همش سوتی میدداد به سفر قطر کرد

    • میر

      وقتی ارزش ها بی ارزش شوند ...

    • خسته

      چند روز دیگه. آقا جواد خدایی نکرده فوت کنه همه تون میگید حیفش... بمیرم براش چرا زود رفتی و... ما مرده پرستیم تا زنده هستند قدرشان نمی دونیم براشون تهمت میزنیم..بیایید قدر زنده ها و پیشکسوتان را بدانیم و از رفتگان به نیکی یاد کنیم....انسان باشیم‌.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله و آدم داریم تا آدم

      • بانو

        واقعا مرده پرستیم و زنده سوز

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        چه ربطی داره ...تین آقا عمر گزارشگری اش تموم شده مثل همه شغل ها که بعد یه سن بازنشسته میشن..باید به جوون ترها میدون داد نمیشه که بگی چون جواد هس اشکال نداره...چرا همچی رو با هم قاطی میکنید

      • سعید

        احسنت
        هنوز یک ماه از درگذشتِ خانم نامداری نگذشته!
        البته اون خانم کجا و آقای خیابانی کجا؟ آقای خیابانی هیچوقت ریاکاری نکرد و کمکهای دلسوزانه اش به مردم کردستان یادمون نرفته

      • sh

        کاربر سعید
        لیاقت تو همون خیابانیه تو نود دقیقه فوتبال صد تا سوتی بده. ضمنا یادنگرفتی پشت سرمتوفی حرف نزنی!!
        چاپ کن لطفا سانسورنکنین

    • بدون نام

      عادل فردوسی پور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواد خیابانی خیلی بهتر از عادل فردوسی پور گزارش میکنه

      • حرف حق

        کلاس گزارشگری عادل در حد اروپاست

      • سعید

        چه ربطی داشت؟؟
        هر کسی سرجای خودش! هر گُل یک بویی داره

    • امید هذیانی

      چرا میگیم سیمای میلی سیاه بی مخاطب نمی بینیم لجشون میگیره میسوزن خخخخخ

      پاسخ ها

      • مهدی

        شما تا ته همه برنامه های صدا و سیما را میبینید! اگر نه چطوری در مورد همه برنامه هاش حتی عمو پورنگ هم اظهار نظر میکنید خخخخ

      • بینام

        برای تیم ما بعد یوم است چرا برای استقلال گزارش نمیکنه

    • م ع

      حداقل به احترام خیل عظیم طرفدار های پرسپولیس بازی این تیم ندن به آقا جواد؛بنده خدا طرفدار استقلاله و نتایج پرسپولیس براش اهمیت چندانی نداره و گزارش کردن بازیهای پرسپولیسش فاجعه باره

    • بدون نام

      آقای خیابانی انسان شریفی بوده و هست گیریم که سوتیم بده آیا سوتی این ایراد یا سوتی سپاه؟؟؟؟ آیا سوتی این مهمه یا سوتی مسئولین عالی رتبه نظام ؟؟؟؟؟؟؟؟ به راستی کدام؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دادش اگه تو هر ارگانی یکی انقد سوتی بده..طرفو میزارن کنار

      • سعید

        احسنت به شما
        خب رسانه ها زورشون به اونها نمیرسه گیر میدن به این بنده خدا. وگرنه مرد شریفی مثل آقای خیابانی هیچوقت نه جنایتی مرتکب شدن و نه خیانتی به مردم و کشور کردن
        التماس تفکر

    • بدون نام

      اگر تو کشور ما همه به وقت بازنشسته بشن وبا احترام برن این اوضاع پیش نمیاد که ملت بخوان کسی رو به زور بیرون کنن

    • اوسان

      یه سری از آدمها واقعا بیکارن،الان شماها که مو را از ماست میکشید همتون تو کارتون ششدانگید ، بنده خدا را اذیت نکنید

      پاسخ ها

      • سعید

        آفرین بر شما
        همینایی که میان خیابانی رو مسخره میکنن یه لحظه اینو در نظر نمیگیرن که گزارش زنده و بداهه هستش! چند درصد همینا میتونن بداه گویی کنن اونم به دمت حداقل 90 دقیقه و تپق هم نزنن؟؟؟

    • محمد رکگو

      الان جای شماروتنگ کرده، به توچه که بره یا نه ،فرهنگ بی حرمتی به بزرگتر را شماها اشاعه میدید،ازپدر پدربزرگتان خوشتون نیاد میگید برو ،این بود فرهنگ والای احترام به بزرگتر هرکسی هرمدلی هست عده ای طرفدار داره عده ای منتقد،پس جو ندیدگاف داده،جوادباگافش قشنگه.

    • بدون نام

      از این گزارشگرای در پیت جدید که آدم اوقش میشینه صذاشونو بشنوه خیلی بهتره
      دمت گرم خیابانی
      کارت حرف نداره

      پاسخ ها

      • سعید

        آفرین

    • بدون نام

      برای چی بره؟ بره که جا برای کی بازتر بشه؟ مگه همه چی باید باب میل افراد تریبون دار باشه؟ چهارتا جوجه گزارش گر قواعد روابط را خوب بلدند وخوب قلم بدست ها و تریبون دارها را ساپورت می کنند؟ لابد بقیه مجریها و گزارشگرها هیچ ایرادی بشون وارد نیست البته اگه روشها و خصوصیات افراد را ایراد تصور کنیم!

    • بدون نام

      چرا نظر من و نمیذارید به نفع نیست؟

    • بدون نام

      صدای گرم خیابانی رو عشقه هنوزم دوستش داریم

      پاسخ ها

      • سعید

        دلم میخواد اون بازیِ بزرگِ ایران و استرالیا و حماسۀ ملبورنو بدن به همین جدیدیا ببینم کدومشون میتونن اون افسانۀ فوق العاده رو خلق کنن

    • علی

      وقتی در کشور کسی مثل عادل رو اخراج میکنن مجبورن از این بنده خدا استفاده کنن

    • بدون نام

      شما چجور موجوداتی هستید که به همین راحتی با بلدوزر از روی یه آدم رد میشید....
      چرا از دوران خوبش و گزارشای طلاییش چیزی نمیگید
      همین شماها بعد از مرگش براش تیترای شاخ میزنین....
      حیف اسم آدمیزاد

      پاسخ ها

      • میر

        چه ربطی داره تمام فوتبالیستهای بزرگ هم بازنشسته شدن دوره این آقا هم بسر اومده بره مجری گری اصلا همه چیز گزارش میکنه جز فوتبال روح بازی رو از بین میبره

    • بدون نام

      مقصر آقا جواد نیست مهاجمان پرسپولیس بد موقعی گل میزنند

    • بدون نام

      خیابانی عشقه

    • محمود

      چرا از پیمان یوسفی چیزی نمیگید؟ خدای سوتیه، هر جمله ای که میگه یک غلط الفظی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط الفظی

    • امید

      ارخیلیها بهتره.لطفا نظرات شخصی تون رو اینجا اخبار نکنین

    • علی

      آقا جواد هیچ موقع جمله زیبای غزال تیز پا رو از یاد نمیبریم. اون روز بیاد ماندنی تساوی با استرالیا بیشترین انرژی مثبت را به ایرانیان دادی.

    • بدون نام

      آقای خیابانی، لطفا اگه میری نجم شریعتی رو هم ببر، کهیر زدیم از قیافش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچه باشه من دوستش دارم خداطول عمرش بده

      • بدون نام

        منکه عین برادرم دوستش دارم

      • بدون نام

        حالا خوبه خودتون دیدیم قشنگ

    • بدون نام

      والا همه چی تموم شده مونده گزارش دادن این بنده خدا واقعا که مردمان بی معرفتی هستیم ما یه روز یکی رو تا عرش بالا می بریم فردا میزنیمش زمین بد جور

      پاسخ ها

      • رهام

        ملت ایران نمک نشناس و مرده پرستن اونم تو ظاهر مرده پرستن

    • فرهاد

      با این حرف ها نمی تونید زره ای از محبوبیت خیابانی کم کنید . اصلا ما همینی که هست رو دوست داریم با تمام سوتی ها و کم و کاستی هاش!!
      حداقل با مردم صادق هست و ادم به شدت مردم دوستیه .

    • پاشائی

      خداوند این حب وبغض را از ما بزدای تا ما به هربنده ای تهمت وافترا نزنیم.روزی بخش خداست نه انسان های بی مایه که منتظرند برای هر فردی که میلشان نکشید انگ وتهمت وافترا بزنند.خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرمایند.

    • بدون نام

      کارش خیلی هم درسته...به نسبت فداراسیون و کل فوتبال ما یه سر و گردن هم بالاتره...

    • هموطن

      چرا گزارشگر زن نداریم؟

    • م

      اینقدر مهم نبود که راجعش بخواهید اینطوری بنویسید،همه اشتباه میکنن،مشکلات زیاد هست ولی اینطوری هم گزارش کنه مگه به کسی اسیبی میرسه؟؟شتر رو گم کردیم دنبال مهارش میگردیم،بزار هرکی هرجور دوس داره رفتار کنه خودش اصلاح میشه حساسیت الکی ب خرج ندین

    • بدون نام

      جواد هرچه باشه هزاران برابر از پیمان یوسفی بهتر است، بلکه میلیون ها برابر، چقدر این مردحرف بی ربط و حاشیه دار می زند،

    • بی نام

      من دوست دارم گزارششو با همه سوتی ها و جمله های نامتعارفشو... اون خودشه و این خود بودنه دنیا برام ارزش داذه

    • مهرداد

      خیابانی یدونه است

    • بدون نام

      به نظر من اگه همه مون بر اثر ویروس کرونا بمیریم ، یعنی مردیم !!!!!!!!!!

    • رضا

      اقا تو اینکه خیابانی گیجه و دیگه بسشه حرفی نیست،اما چرا احمدی که بغلش نشسته بود بش نگفت توپ گل شده؟

    • بدون نام

      خدایی چیزی بهش نگید هم دلش پاکه هم دچار بیماری هست در کل انسان خوبی هست

    • بدون نام

      آقای خیابانی
      خیلی دوستت داریم

    • علی

      واقعا خیابانی داره مردم رو اذیت میکنه بنده خدا علیفر یه سوتی داد کلا از صحنه روزگار حذف شد این یارو خیابانی چون وصل به کانون قدرت هم چنان رو مخه

    • مهرداد ج

      دمت گرم داش جواد سالاری.

    • SS

      خیلی پلید ین،خجالت بکشید،همه ما ها منزهیم؟،گیر دادن به خیابانی لذت داره؟دیگه هیچ مشکلی نداشتید

    • بدون نام

      مسئول ورزشی برترین ها ازون‌ پرسپولیسیاس

    • حمید دیوانی

      سلام به اهالی واقعی فوتبال مشگلتان با اقا جواد چی است ننگ بر شما .

    • بدون نام

      هر کس در هر شغلی اگه دید دیگه مناسبش نیس باید بره وگرنه خیانت کرده این آقا ک از قدیم طرفداریش از استقلال محرزه
      جالب میشه ک همه اشتباهات و گزارش های بی حال و بدش برا پرسپولیس ه
      ایشون و سرهنگ علیفر سریع تر باید به فکر گوشای مردم باشن

    • امیر

      ایشون همون آدمی هستن که مختلف کی روش بودن و خوب زمینه سازی کردن از تریبونشون

    • بدون نام

      خدایی هم مرد وطن دوستیه ، هم مردمیه و هم انسان شریفیه ؛ من برای ایشون خیلی احترام قائلم و براشون از صمیم قلب آرزوی سلامت و تندرستی دارم .

    • بدون نام

      فردوسی پور نباشه خیابانی هم نباشه
      چرت میگید
      زورتون میاد یه نفر محبوب باشه
      همه اشتباه میکنن همه سوتی میدن

    • Mm

      وقتی هم رفت شما رسانه ها اولین کسی هستین که میگن حیف!؟!؟!!!! آقای خیابانی بازنشسته شد. هالا دم خروس قبول کنیم یا قسم حضرت عباس؟؟؟؟ اینقدر آقای خیابانی رو اذیت نکنید.

    • مهدی

      منکه واقعا با گزارشش حال میکنم

    • محمد

      فردوسی پور هم از این اشتباهات داره ولی شما به خاطر تعداد زیاد هواداراش جرئت ندارید بهش گیر بدید

    • مهدی123

      گزارش بازی المان الجزایر در جام جهانی اش یکی از بهترین گزاارش ها بود.

    • بدون نام

      بخدا با این گزارشگرهای جدید که آوردن، آقا جواد پیششون پادشاهه!

    • ناشناس

      حالا هی ازش انتقاد کنید. بعد خدای ناکرده یه بلایی که سرش اومد، همینجا تیتر میزنه از حرفها و قضاوت های مردم اینجوری شد.

    • سیر همدان

      خخخخخخخخ جواد خخخخخخخخ

    • محراب

      بله مشکل مملکت ما و البته فوتبال ما هم پیدا شد نشستین خونتون همه چی رو تجزیه تحلیل میکنین لطفاً نظراتتون رو تو دلتون نگه دارین اصلا شما کی هستین که اظهار نظر میکنین

    • بیتا

      خب چه اشکالی داره
      ایشون هم مثل بقیه انسان هستن
      هیچ کس گل بی عیب نیس که
      خوب نیست اشتباهات دیگران رو انقدر بولد کنیم

    • بدون نام

      کاش درباره ی چبزای دیگه هم اینقدر گارد میگرفتید

    • امید

      خیابانی آتش بیار معرکه اخراج کی روش بود .حالا باید جوابگوی وضعیت تیم ملی باشه .

    • سعید

      خخخخخخخخخخخخخخخخخ
      این جمله رو که دیدم: هر تیمی که ببازه، یعنی بازی رو باخته! یاد حرف بهروز وثوق تو سوته دلان افتادم: این ساعت دیگه زنگ نمیزنه چون زنگاشو زده!! :))))

    • ناشناس

      مشکل اصلی پسر باجناق حداد عادله ،فروغی باید بره خیابانی هم گزارشگرای جدید رو آموزش بده عین خدا بیامرز شفیع که این اواخر فقط ورزش و مردم رو اجرا میکرد و گزارش نمیکرد پیمان یوسفی هم جدیدا فاجعه شده همه دو تا بازیکن بارسلونا رو لنگله و دی یونگ تلفظ میکنن یوسفی لانگله و ده یانگ تلفظ میکنه خخخخ مزدک و عادلو کنار گذاشتن آقایون تهش شده این الان فقط احمدی خوبه بقیه رو مخن از دم

    • سیامک

      واقعا کیفیت بسیار پایینی داره گزارشگری این آقا، از همه هم ایراد گرفت تو مسابقه گزارشگری، هیجان بازی رو با بی دقتی میگیره و بار ها تکرار شده

    • وحید

      آقای خیابانی دوست داریم من یک پرسپولیس دو آتشه هستم ولی همه توی برنامه زنده گاف می دن شما و آقای فردوسی پور بهترین هستید لطفا ادامه دهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایا کسی یادش نمیاد قضیه پیرهن های تیم ملی رو که اقای خیابانی چه کرده بود و چه کلاه برداری کرده بود.کلا ملت جو گیر و احساسی هستیم تو هیچ کاری با عقل نظر نمیدیم حتی تو یه بحث تخصصی پای احساساتو وسط میکشیم...این اقای جواد اصلا یدونه هس ولی عمر ورزشی اش تموم شده آپ دیت نیس تو همه دنیا هر کسب یه دوره ایی داره د

    • نمنم

      تا امثال فروغی تازه به دوران رسیده مدیر شبکه ۳ باشه جواد خیابانی از سر فروغی هم زیاده

    • امین هستم

      اقای خیابانی همه رو با یه خداحافظی خوشحال کن

    • ری

      خوش مزس سوتی اش. زنده باشد.

    • علی

      استاد خیابانی گزارشگر ی بسیار عالیست،دوستانی که از ایشان آنقدر بیرحمانه انتقاد می کنن خوبه یه سر سوزن خدا رو هم در نظر بگیرن.

    • ...........................

      خیابانی‌ ذاتاً آدم‌ خوبیه‌ ولی‌ کاش‌ دیگه‌ گزارش نکنه‌.....

    • بدون نام

      حاضرم گاف های خیابانی توی گزارش رو تحمل کنم تا گزارش مصنوعی عباس قانع رو

    • محمد رضا

      با سلام منم بعنوان یه پرسپولیسی اصلا از گزارش آقای خیابانی ناراحت نیستم اتفاقا برعکس خیلی خوب گزارش کرد الکی جو سازی نکنید آدم با سواد با ادب و انسان با شخصیت خدا حفظت کنه

    • علی رضا

      بابا بزارین این بنده خدا گزارششو کنه....حالا انگار فقط شما خوبین....نه خو الان پرِ گزارشگره خوبه صدا سیمااا....هی میگین برو برو.....اینقد هجمه نبرین به یکی....

    • موسی

      آقای خیابانی با یه خداحافظی همی مارو خوشحال کن

    • سجی

      آقا جواد عشقه نظر خودتون و یه سری لات و لوت مجازی که همچیز رو به مسخره میگرن به مردن تحمیل نکنید لطفن

    • بدون نام

      آقای خیابانی گزارشگر فوق العاده ای هستند.

    • بدون نام

      خیابانی خوش صدا خوش هیکل خوش چهره و گزارشگری ماهر و مسلط است.

    • دنیا

      اخه چرا انقدر قضاوت میکنید از خدا بترسید بنده خدا مریض .بعد گزارشگری کار ساده ای نیست خیلی هم ادم خوب و بی شیله پیله ای.خودتون کی هستید که انقدر درمورد بقبه نظر میدید .بس کنید دیگه از خدا بترسید دل نشکید بخدا قسم که این مریضی بلای اسمانی و قهر خداوند

    • ....

      اتفاقا جواد خیابانی عالیه واقعا و یکی از خاطره انگیزترین صدا ها رو داره به حرف یک مشت بچه سال بیکار مجازی گوش ندین

    • بدون نام

      این اقا خیلی هم بیتربیت هستن چند سال پیش در یک نمایشگاهی در مشهد ایشون و دیدم خیلی بی ادبانه با مردم برخورد میکرد

    • عشق است پرسپولیس

      یکم خجالت هم خوب چیزیه، ما اصلا از آقای خیابانی ناراحت نشدیم، سناریو نریزید لطفا،
      واقعا باید شما حذف بشید نه خیابانی.
      بعد از سه دهه خاطره ، چقدر بی انصافید

    • بدون نام

      مرد پر حاشیه و دوست داشتنی
      و البته تکرار نشدنی ایران نخواهد دید گزارشگری بهتر از تو.
      من ب عنوان ۱ پرسپولیسی میگم عاشقتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج