جاباما
۱۱۱۱۵۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چفرین: باشگاه‌های سوپرلیگی قطعا تنبیه می‌شوند

الکساندر چفرین، رییس یوفا، تایید کرد که ۱۲ باشگاه موسس سوپرلیگ مجازات خواهند شد.

ورزش سه: الکساندر چفرین با اعلام اینکه ۱۲ باشگاه موسس سوپرلیگ مجازات خواهند شد، سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را که همچنان بر ایده ایجاد سوپرلیگ پافشاری می کنند، به نادان هایی که به صاف بودن زمین معتقدند تشبیه کرد و همچنین گفت که در برابر باشگاه های انگلیسی که از سوپرلیگ کنار کشیدند ملایمت به خرج داده خواهد شد.

منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال و تاتنهام پس از مواجه شدند با اعتراضات شدید از سوی اهالی فوتبال از سوپرلیگ کنار کشیدند و این اقدام عملا پروژه سوپرلیگ را با شکست مواجه کرد.

پیشبینی می شود که سه باشگاه مادرید، بارسا و یووه با شدیدترین مجازات ها رو به رو خواهند شد که می تواند شامل محرومیت از چمپیونزلیگ در فصل بعد نیز باشد.

چفرین گفت: "همه باید به خاطر کاری را که انجام داده اند با عواقبی رو به رو شوند و ما نمی توانیم وانمود کنیم که اتفاقی نیفتاده است. شما نمی توانید چنین کاری انجام دهید و بعد بگویید: "من مجازات شده ام چرا که همه از من متنفر هستند.

آنها به خاطر کارهای دیگری دچار مشکل نشده اند و خوشان مقصر هستند. کاری که آنها انجام دادند درست نیست و در چند روز آینده خواهیم دید که چه کاری باید انجام دهیم.

اما برای من این تفاوت واضحی بین باشگاه های انگلیس و شش باشگاه دیگر وجود دارد. آنها اول از همه کنار کشیدند و تایید کردند که مرتکب اشتباه شده اند. بزرگ‌منشی زیادی می طلبد که اعتراف کنید من اشتباه کردم.

برای من این ۱۲ تیم به سه گروه تقسیم می شوند؛ شش تیم انگلیسی که اول از همه کنار کشیدند، آن سه تیم دیگر (اتلتیکو مادرید، میلان و اینتر) که بعدا کنار کشیدند و آن گروه دیگری که فکر می کنند زمین صاف است و سوپرلیگ هنوز وجود دارد!

و تفاوت بزرگی بین اینها وجود دارد. اما همه باید در برابر کاری که کردند مسئول باشند. اینکه به چه شکلی، خواهیم دید.

نمی خواهم بگویم روند انضباطی اما باید روشن باشد که همه باید به طریقی متفاوت مسئولیت کارشان را بپذیرند و با عواقبش رو به رو شوند. آیا انضباطی است؟ آیا تصمیم کمیته اجرایی است؟ خواهیم دید. هنوز برای گفتنش خیلی زود است. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج